Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 21. desember 2009 #81 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har clips fra www.salongxtend.no, og er super fornøyd. Det ville ikke falle meg inn å sveise på, da jeg er altfor redd for å ødelegge håret til det. Det er ekte hår som jeg både retter, bølger og vasker, og jeg har farget det i samme farge som mitt eget hår. Jeg trodde først det kom til å være vanskelig å sette på, og ta lang tid, men nå går det kjapt.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #82 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har clips fra www.salongxtend.no, og er super fornøyd. Det ville ikke falle meg inn å sveise på, da jeg er altfor redd for å ødelegge håret til det. Det er ekte hår som jeg både retter, bølger og vasker, og jeg har farget det i samme farge som mitt eget hår. Jeg trodde først det kom til å være vanskelig å sette på, og ta lang tid, men nå går det kjapt. Hei! Må bare hoppe inn og si at ingen må finne på å kjøpe hår fra rapunzel of sweden. det er utrolig dårlig hår.. Men kundeservicen er faktisk bra da. Jeg har også bestilt fra sara´s og americandreamextensions.com (tror det var det) og må si at begge disse var bra.. jeg personlig liker sistnevnte best da det er mye billigere og utrolig bra hår. Dette er da clips jeg snakker om forresten.
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 3. januar 2010 #83 Skrevet 3. januar 2010 Den hair extension jeg har på glir ihvert fall ikke ut - det må tas av. Frisøren lager tynne vevekanter og de passer til nordisk hodebunn, holder i flere måneder. Afroflettene er tykke, holder ikke særlig lenge og strammer - fordi deres hodebunn gir seg - det gjør vår ikke. Har prøvd - av! Clips er ok - nå og da. Om du bruker dem hver dag vil du få bli sår og få åpne sår der hvor de sitter. Fordi det blir som regel alltid samme plass, det blir tilslutt som gnagsår - og du mister håret der - ikke noe for meg. Mitt hår falder ikke av. Det er selvfølgelig et utlegg første gang, men etter det betaler jeg kun for å sy det samme hår på. Hun tar første gang det som det koster hver gang hos sveise og limesalongene. Så det er både billiger og mye bedre - for jeg kan gjøre det uten at mitt eget hår blir skadet. Men det koster selvfølgelig noe mer enn clips. Hvor gjør du dette? og hvor mye koster det?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #84 Skrevet 11. februar 2010 anbefaler luxushair.no, supert hår som har holdt i flere mnd nå, og billig!!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #85 Skrevet 14. mars 2010 jeg har clips fra luxushair.no og er veldig fornøyd med de:)
zong Skrevet 28. mai 2010 #86 Skrevet 28. mai 2010 Min egen erfaring, kan du også prøve visionremyhair . com. Disse er nice price i tillegg
*Bumblebee* Skrevet 9. desember 2010 #87 Skrevet 9. desember 2010 Hei! ser at denne tråden er gammel,men prøver likevel! jeg har lyst på extension,og hadde i utg.punktet tenkt meg tape on-metoden.men nå ser jeg en del skriver om weft-metoden,burde jeg heller velge det tror dere? Har relativt langt tykt hår fra før,om det har noe å si. og hadde tenkt å ev.bestille hår fra rapunzelofsweden,da remy-hår med tape.er det ok,eller er håret derfra dårlig..?(som jeg så noen skrev..) og et spørsmål til..kan håret(ditt eget) farges med extension i?jeg har mørkt hår og farger det ca annenhver mnd,pga grå hår som har begynt å komme håper noen av dere som har erfaring med extension kan hjelpe!
glamorous Skrevet 13. desember 2010 #88 Skrevet 13. desember 2010 Først av alt må jeg bare riste på hodet av denne tråden her. DERE BER JO OM BRÅK. Hvis dere leter etter de billigste alternativene på hair extensions får dere akkurat det dere betalte, nemlig INGENTING. Smeltetang og 200 keratinfester på Qxl for 300 kr, bare da burde det ringt en liten bjelle. Det er ikke rart dere mister håret, jenter. Hvis dere skal ha hair extensions må dere regne med å bruke en god slump med penger for å få hår av GOD kvalitet. Og ebay og qxl er ikke synonymt med kvalitet. Kjøp heller håret hos pilus.no, eller dra til frisøren. Hvis du kjøper hår på nettet, så dra til frisøren for å sette dette på, ikke sett det på selv om du ikke har peiling på hva du driver med.
glamorous Skrevet 13. desember 2010 #89 Skrevet 13. desember 2010 Hei! ser at denne tråden er gammel,men prøver likevel! jeg har lyst på extension,og hadde i utg.punktet tenkt meg tape on-metoden.men nå ser jeg en del skriver om weft-metoden,burde jeg heller velge det tror dere? Har relativt langt tykt hår fra før,om det har noe å si. og hadde tenkt å ev.bestille hår fra rapunzelofsweden,da remy-hår med tape.er det ok,eller er håret derfra dårlig..?(som jeg så noen skrev..) og et spørsmål til..kan håret(ditt eget) farges med extension i?jeg har mørkt hår og farger det ca annenhver mnd,pga grå hår som har begynt å komme håper noen av dere som har erfaring med extension kan hjelpe! Jeg bruker tape fra rapunzelofsweden eller pilus.no, håret fra begge stedene er av god kvalitet, men det avhenger SELVSAGT av at du behandler håret bra. Gjør du ikke det, så ødelegger du håret raskt. Du skal sove med det i flette hver natt. Du skal kure det ett par ganger i uken, og du skal bruke balsam hver dag. Helst ikke føn det hver dag, da slites det veldig. Og for all del bruk en børste av naturhår, ikke en vanlig drittbørste fra nille. Hvis du velger å bestille hår fra rapunzelofsweden, så vil jeg anbefale deg å kjøpe tapen fra pilus.no (den holder myyye bedre enn tapen du får hos rapunzel) Det pleier jeg å gjøre. Og sist men ikke minst, du må selvsagt kjøpe med en remover når du skal fjerne festene. Og ja, en ting til. Du kan farge håret med extensions i, men mange frisører har ikke peiling på extensions, og kan fort ødelegge dem når de skal skylle ut fargen i vasken etterpå. Hvis de ikke har kontroll på løshåret da, kan det floke seg rundt i vasken og være umulig å gre ut etterpå. Så om du klarer å farge håret ditt selv er dette det beste, da kan du skylle ut hårfargen stående, og du slipper å tenke på at håret skal floke seg rundt i en liten vask. 1
*Bumblebee* Skrevet 14. desember 2010 #90 Skrevet 14. desember 2010 Ok tusen takk for svar glamourous,og du over her...trenger vel ikke være så negativ vel! Da skal jeg bestille hår fra rapunzel,og limet fra det andre stedet.supert at du gadd å informere om det! Skal få en venninne(som har gjort det før og er flink med hår) til å sette det i,så satser på at det funker.sparer noen kroner da,og det er ikke ALLE frisører som har peiling på extensions,selv om man betaler i dyyyre dommer for å få satt det på der. Så jeg får se hvordan det blir,kan kansje skrive om resultatet her om det er av interesse..så får jeg se om extensions er noe for meg
*Bumblebee* Skrevet 14. desember 2010 #91 Skrevet 14. desember 2010 forresten,leste litt om ekstra tape nå og skjønte ikke det helt..det står jo : Sterk tape kr 349,- Normalt holder denne i 1-3 uker på enkle remser, men med å sammenklistre 2 og 2 remser, kan den sitte i 2-3 måneder. De reklamerer jo med at extensionen skal holde 2-4 mnd...hvordan kan den det om tapen "normalt" holder 1-3 uker..??? rart..sinnsykt rotete side det der,men men. Og jeg trodde at tapen på håret fra rapunzel "satt fast" på enden av det,går dette an å ta av da?eller har jeg missforstått hele greia kansje huff ikke lett dette her
glamorous Skrevet 14. desember 2010 #92 Skrevet 14. desember 2010 Tapen fra pilus heter "Skin Weft BlueTape ", den er ganske bred, så du må klippe den til slik at den passer tressen fra rapunzelofsweden, men dette er kjempelett og du ser det lett når du får det Jeg vil anbefale deg å få fakturaen i posten (Fakturer meg!) sammen med bestillingen fra rapunzelofsweden, da er det mindre sjanse for at pakken blir sittende fast i tollen. Jeg har hvertfall opplevd at hver gang jeg betaler med kredittkort, havner pakken fast i tollen, mens når jeg bestiller med faktura, så får jeg pakken uten noe venting og stress. Bare et lite tips. 1
glamorous Skrevet 14. desember 2010 #93 Skrevet 14. desember 2010 forresten,leste litt om ekstra tape nå og skjønte ikke det helt..det står jo : Sterk tape kr 349,- Normalt holder denne i 1-3 uker på enkle remser, men med å sammenklistre 2 og 2 remser, kan den sitte i 2-3 måneder. De reklamerer jo med at extensionen skal holde 2-4 mnd...hvordan kan den det om tapen "normalt" holder 1-3 uker..??? rart..sinnsykt rotete side det der,men men. Og jeg trodde at tapen på håret fra rapunzel "satt fast" på enden av det,går dette an å ta av da?eller har jeg missforstått hele greia kansje huff ikke lett dette her Okey jeg skal prøve å forklare alt du lurer på. Men det er litt vanskelig. Når jeg bruker tapen fra pilus holder det helt til jeg tar det av, som er ca etter 2-3 mnd. (Det er ikke fint om du har det lenger enn dette ettersom ditt eget hår vokser, og da sitter jo ikke extensionsene lenger inntil hode, men henger 2-3 cm nedenfor) Da tar du det av, og du kan eventuelt feste de på på nytt. Det de mener med at "den kun holder i 1-3 uker" er hvis du ikke fester to og to remser med tape sammen. Men det er ikke noe du trenger å tenke på, fordi du skal nemlig feste to og to remser sammen fordi da holder det veeeldig bra. Nei, det er ikke tape på håret du bestiller fra rapunzel, det har det hvertfall ikke vært de siste 10 gangene jeg har bestilt derfra 1
glamorous Skrevet 14. desember 2010 #94 Skrevet 14. desember 2010 Her er en video av hvordan man fester extensionsene slik man skal for at det skal holde så lenge du ønsker. Klarer ikke forklare hvordan det gjøres, så det er lettere for deg å heller se videoen 1
*Bumblebee* Skrevet 14. desember 2010 #95 Skrevet 14. desember 2010 Oki supert,takk for svar og link! håper det blir bra
*Bumblebee* Skrevet 14. desember 2010 #96 Skrevet 14. desember 2010 huff.....et siste spørsmål! hvis du ser på denne linken her ,er det nok hår til å forlenge det? eller er det sånn at eg må ha flere pakker..? sorry for maset,men vil bare være sikker før jeg bestiller så jeg ikke sitter med halve hodet uten hår :gjeiper:
*Bumblebee* Skrevet 14. desember 2010 #97 Skrevet 14. desember 2010 forresten,glem den andre linken..haha den var jo MED tape som jeg ikke trenger. hvis du ser på denne istedet,hvor mye må jeg bestille tror du...? :klø:
glamorous Skrevet 14. desember 2010 #98 Skrevet 14. desember 2010 Du skal velge den som heter silikontrense, ikke hårtrense, fordi hårtrensene er det meningen man skal feste klips på, de har kun en tynn kant, der det ikke er plass til tape! Viktig viktig! JEG foretrekker 1 og 1/2 pakke i håret. Men det er fordi jeg har litt tykt hår, hvis du har normal tykkelse på håret ditt trenger du bare en 1
glamorous Skrevet 14. desember 2010 #99 Skrevet 14. desember 2010 Rart at de kun selger silikontrensene med tape for tiden, jeg kjøpte nytt hår for ca 3 uker siden, og da fulgte ikke dette med. Må være noe nytt de har begynt med. Men jeg går utifra tapen kommer ved siden av håret, altså at den ikke sitter på håret 1
*Bumblebee* Skrevet 14. desember 2010 #100 Skrevet 14. desember 2010 ok,håper det kommer vedsidenav.arrg synd de bare selger MED tape...da blir det jo mye dyrere siden jeg må kjøpe teip på det andre stedet. huff håper ikke eg trenger to pakker..har nemlig ganske tykt hår,og ca i puppehøyde langt. men det ser vel rart ut om jeg tar for lite hmm ser ut som om dette kan bli en dyr affære ja..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå