Gjest Miss_alexandria Skrevet 17. april 2007 #21 Skrevet 17. april 2007 Folk får håret i posten og det ser utrolig flott ut,og det skriver man gjerne i karakterboka.Tar bare noen dager før det floker seg,og må konstant gå inn på plasser så du kan børste håret.Dette gjaldt både venninna mi og meg.Vi kjøpte remy hår kinesisk,og både hun og jeg mistet over halve håret når vi tok det ut.Vil ihvertfall ikke anbefale det håret til noen,men kan jo hende at du er heldigere med ditt hår. ← Var det mørkt hår dere hadde? Jeg kjøpte to farger og opplevde at alle de lyse hårene falt av mens festene satt igjen. Utrolig stilig Jeg har nett fått ut alle festene mine. Jeg var ikke langt unna av å grine av frustrasjon da jeg så hvor vanskelig festene var å få ut av håret og hvor mye hår jeg har mistet.
Gjest LizT Skrevet 17. april 2007 #22 Skrevet 17. april 2007 Jeg er frisør, og vil du ha extentions igjen, så benytt deg av tape-on-and-off systemet. Jeg kan være veldig behjelpelig om du er intr, så kanj jeg sjekke litt rundt for deg
Akja Skrevet 17. april 2007 #23 Skrevet 17. april 2007 Jeg er enig i at "tape-on-and-off - systemet" er smart. Men der slutter også min sympati. Denne tape lugger i eet sett - det glemmer de å fortelle. Samme også med disse connect i metal. Forestil deg du sitter der i en hyggelig middag - og vups - så ligger håret i maten, nei takk. Jeg vet også om ei som nettopp hadde brukt kr 10.000 på sveising. Hun skulle til en unik middag. Mens hun satt der, så falt bare den ene hårtufs av etter den annen - så flau hun var og sint. Men da sa de (kjent kjede) i sveisesalongen at det var noe hun måtte regne med i begynnelsen! Min påsyed extension sitter dønn fast!
mango83 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #24 Skrevet 17. april 2007 Var det mørkt hår dere hadde? Jeg kjøpte to farger og opplevde at alle de lyse hårene falt av mens festene satt igjen. Utrolig stilig Jeg har nett fått ut alle festene mine. Jeg var ikke langt unna av å grine av frustrasjon da jeg så hvor vanskelig festene var å få ut av håret og hvor mye hår jeg har mistet. ← Hadde lyst hår,og fikk beskjed om at det håret kunne være litt tørrere en mørkt,men fins jo grenser for hvor tørt et hår skal være. Jaja da fikk jeg den erfaren,bare dumt det skulle koste meg halve håret
Klips Skrevet 17. april 2007 #25 Skrevet 17. april 2007 Jeg har påsydd doublehair fra Balmain (eller hvordan det nå skrives). Det kostet ca. 750,- per "stripe" og siden jeg allerede hadde langt hår trengte jeg bare tre. Ellers får man vel fem eller syv? Arbeidet med å sette dem på/løfte dem når ditt eget hår vokser koster omtrent det samme som vanlig klipp hos frisøren. Mitt begynte å floke seg kraftig etter et halvt år, og nå er jeg så lei at jeg skal ta det ut (etter 8 måneder). Men jeg kommer sikkert til å sette i på nytt senere en gang, for det blir utrolig pent og fullstendig usynlig at det er fake.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 17. april 2007 #26 Skrevet 17. april 2007 Jeg har sett litt på håret jeg kjøpte på ebay og som jeg fikk i går. Jeg var heldig med fargen, men er veldig usikker på hvordan jeg skal få det til å henge på skikkelig. Prøvde litt, men tror jeg må glatte ut håret mitt og så prøve å få det på... Eller kanskje letet på nettet etter instruksjoner. Noen som bruker clips her?
Gjest LizT Skrevet 17. april 2007 #27 Skrevet 17. april 2007 Det kommer helt an på hvilken tape man bruker, og hvordan man fester trisen i håret. er den festet for nære hodebunnen lugger det som f...! Ikke alle frisører har tatt dette kurset for å sette det på, så er ikke alle som kan det, men klistrer det på. Jeg var på dette kurset i fjor høst, og det tok hele 4,5timer å lære alt!!!! Så dette systemet fungere veldig bra om man kan det=)
Fam Skrevet 17. april 2007 #28 Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg har prøvd dette tape on and off systemet. Basti...et eller annet. Husker ikke helt navnet på det. Og joda håret er faktisk av rimelig god kvalitet. Men dette tape greiene var ikke helt min greie. Relativt enkelt å få det på. Men når det skulle av, herregud for en tålmodighetsprøve. Endret 30. oktober 2008 av Fam
Gjest LizT Skrevet 18. april 2007 #29 Skrevet 18. april 2007 Hmmm... for å konstatere en ting da... Hva i alle dager gjør du med balsam i hodebunnen???? Dær skal ikke balsam i det heletatt være!!!! Jeg har brukt dette systemet nå i over 2 år. Var modell i london da jeg fikk satt det på, og jobber med det hver dag selv. Høres ut som om du mangler en vesentlig del fra batistone håret. XD... den skal brukes sammen med limfjerner, enttopp for at tapen ikke skal sitte igjen i ditt eget hår. Det som er bra med tape-on-and-off i forhold til andre extentions typer, er at du lugger ikke ut ditt eget hår, men smelter du fast extentions, skal jeg love deg at du blir avhengige av de. De drar nemmelig med seg alt håret de er festet i, unntatt ca 3 hårstrå når de løsner. så du sitter igjen med meget lite hår. Det var dette systemet jeg hadde i håret i 2005 og meldte meg frivillig som modell på frisør messa i london samme året. Jeg hadde nesten ikke hår igjen på hodet, men nå to år etter er nesten alt som normalt igjen=) Vi byttet ut great lengths (den typen man smelter inn i håret) men on-and-off. Prøv lykken en annen plass du=) Du skal nemmelig få grundig opplæring av frisøren din når du får satt på dette type hår. Fordi du skal slippe å komme til oss hele tiden=)
Gjest Keycha Skrevet 18. april 2007 #30 Skrevet 18. april 2007 Jeg har kontakten selger som jeg har kjøpt hår av og hun sier at hun nettopp har begynt å selge dette håret og at hun selv er veldig fornøyd med det. Er det lov å si hvilken selger dere som mistet så mye hår av var? Sånn at jeg kan sjekke om det er samme? Jeg har bestilt nesten helt svart hår og venninna mi lyst... Og når man tar ut festene kan man da bruke matolje? Leste det et eller annet sted :D
Gjest Miss_alexandria Skrevet 18. april 2007 #31 Skrevet 18. april 2007 Jeg har kontakten selger som jeg har kjøpt hår av og hun sier at hun nettopp har begynt å selge dette håret og at hun selv er veldig fornøyd med det. Er det lov å si hvilken selger dere som mistet så mye hår av var? Sånn at jeg kan sjekke om det er samme? Jeg har bestilt nesten helt svart hår og venninna mi lyst... Og når man tar ut festene kan man da bruke matolje? Leste det et eller annet sted :D ← Vi har snakket om selgere her, så jeg antar det er lov. Vi fant ut da jeg kjøpte at de alle hadde kjøpt av samme selger som meg, bare at hun bruker to forskjellige navn...
Gjest Miss_alexandria Skrevet 18. april 2007 #32 Skrevet 18. april 2007 Og når man tar ut festene kan man da bruke matolje? Leste det et eller annet sted :D ← Hehe, jeg prøvde alle oljene jeg hadde i huset, det hjalp ikke! Jeg kjøpte meg en tynn tang og begynte å prøve å få håret ut. Det er noe av det verste jeg har vært med på! Utenom det så gikk limet utover i håret mitt, så det var konstant fett. Stilig? Nei!
Gjest Keycha Skrevet 18. april 2007 #33 Skrevet 18. april 2007 Vi har snakket om selgere her, så jeg antar det er lov. Vi fant ut da jeg kjøpte at de alle hadde kjøpt av samme selger som meg, bare at hun bruker to forskjellige navn... ← Men jeg har ikke fått med meg hvem det var. Can you tell me?
Gjest Miss_alexandria Skrevet 19. april 2007 #34 Skrevet 19. april 2007 Jeg skulle sjekke linken og legge til hun jeg kjøpte fra, men fikk opp at qxl.no er utilgjengelig mellom 02:00 og 06:00.... Kanskje jeg får begynne å pakke
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #36 Skrevet 5. juli 2007 Kjøpte extension på qxl...var billig 200 fester og en smeltetang for 1300 kr,men håret var dårlig.Måtte børste det hver time nesten hvis ikke så floket det seg.Ble lei etter 2 mnd og tok det av.Var et sjokk som møtte meg da.Har jo mistet 2/3 av håret mit,og har ikke hår igjen på hodet nesten.Nå vil jeg bare få på nytt extension,men vil ikke ta på noe som skader håret,så er det noen som vet eller har erfaringer med extension som ikke har sørget for at dere mistet håret deres? KoKO!! Er du klar over hvor mange hårstrå et normalt menneske mister i løpet av en dag? Det er like normalt å miste hår som hudceller! Du har vel kanskje merket det når du børster håret, og det ligger masse hår i børsten? når du da har extensions, vil de hårstråene du mister henge fast med extensionen, og du vil da ikke merke det før du fjerner extensionene, og siden du da ser alt det håret som skulle ha falt av gradvis på 3 måneder, falle av på en gang, ser det veldig dramatisk ut. men slapp helt av. Du sier du skal ha nye extensions, vel, du vil oppleve akkurat det samme, gang på gang. Hver gang du fjerner extensionen, vil "halve" håret ditt falle av igjen og igjen:ler:
Gjest Gjest_Benedicte_* Skrevet 4. desember 2007 #37 Skrevet 4. desember 2007 Hvor får man tak i double hair fra balmain? Og må man få det satt på hos frisører eller kan man gjøre det selv?
Gjest marihan Skrevet 4. desember 2007 #38 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har akkurat fått sveist på extensions, har hatt det bare en måned.. Jeg synes det ser veldig fint ut og det floker seg ikke, men jeg synes det er så vondt å ligge, og mye styr med dusjing og børsting. Hvordan fjerner jeg håret??
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 14. desember 2007 #39 Skrevet 14. desember 2007 [Hei. Et godt råd, vil vel være at du holder deg unna alt av sveising og lim til håret ditt har tatt seg opp igjen. Kjøp B-vitaminer fra Collett, de er kjempefine og invester i et sett ClickOn-ClickOff hår fra saras. Gå inn på saras.no og kikk. Mange frisører forhandler håret, da får du god informasjon med på kjøpet. Lykke til
Gjest ebbe Skrevet 30. desember 2007 #40 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har nå bestillt hår fra QXL. Tåler håret farge? Kan man bruke saltvannsspray i extensionshår? Dere med extensions, farger dere håret/ettervekst eller har dere deres naturlig hårfarge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå