mango83 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Kjøpte extension på qxl...var billig 200 fester og en smeltetang for 1300 kr,men håret var dårlig.Måtte børste det hver time nesten hvis ikke så floket det seg.Ble lei etter 2 mnd og tok det av.Var et sjokk som møtte meg da.Har jo mistet 2/3 av håret mit,og har ikke hår igjen på hodet nesten.Nå vil jeg bare få på nytt extension,men vil ikke ta på noe som skader håret,så er det noen som vet eller har erfaringer med extension som ikke har sørget for at dere mistet håret deres?
Akja Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 (endret) Til mango83. Hvis det er en trøst så er du ikke alene om den erfaring. Fordi; varmen fra sveising eller liming kommer opp i ca 180 grader eller mer. Det betyr at margen inne i ditt hår blir som glass - det ryker før eller siden. Men det sier de ikke noe om de som reklamere for hairextension. Jeg har bruke Hairextension i over 10 år nå. Bruker det samme håret i 1 år og løfter det opp etter ca 3 måneder. En av mine venninder har brukt håret sitt nå i over 2 år (hun er mørkebrun og jeg er lyshåret). Mitt eget hår mitt er bare blitt bedre og bedre - og ikke ødelagt. Inlegget redigert /Furstina (mod) Endret 31. mars 2009 av Furstina
Fam Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 (endret) slett slett Endret 1. februar 2008 av Fam
Gjest Miss_alexandria Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Kjøpte extension på qxl...var billig 200 fester og en smeltetang for 1300 kr,men håret var dårlig.Måtte børste det hver time nesten hvis ikke så floket det seg.Ble lei etter 2 mnd og tok det av.Var et sjokk som møtte meg da.Har jo mistet 2/3 av håret mit,og har ikke hår igjen på hodet nesten.Nå vil jeg bare få på nytt extension,men vil ikke ta på noe som skader håret,så er det noen som vet eller har erfaringer med extension som ikke har sørget for at dere mistet håret deres? ← Jeg kjøpte også hår på qxl til 1300 kr for ca 2 mnd siden. Håret ble skikkelig flokete med en gang. Det var rett og slett helt jævlig. Jeg har slitt lenge med å få alle festene ut og det har virkelig tatt lang tid. Mye hår har jeg også mistet Nå har jeg bestilt med clips hår som venninnene mine skryter slik av, så håper det blir bedre Kanskje det hadde vært noe for deg også? Jeg har bestilt mitt på Ebay som jeg venter på. Jeg ga ca 300 kr og det skal dekke ett helt hode.
Fam Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Nå har jeg bestilt med clips hår som venninnene mine skryter slik av, så håper det blir bedre Kanskje det hadde vært noe for deg også? Jeg har bestilt mitt på Ebay som jeg venter på. Jeg ga ca 300 kr og det skal dekke ett helt hode. ←
Gjest Miss_alexandria Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Nå har jeg bestilt med clips hår som venninnene mine skryter slik av, så håper det blir bedre Kanskje det hadde vært noe for deg også? Jeg har bestilt mitt på Ebay som jeg venter på. Jeg ga ca 300 kr og det skal dekke ett helt hode. ← Er det ekte hår? ←
Fam Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Er det ekte hår? ← Ja. Jeg har hatt syntetisk hår for mange år siden og det var bare dritt... Det skal stå real human hair clips... ←
mango83 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2007 (endret) Til mango83. Hvis det er en trøst så er du ikke alene om den erfaring. Fordi; varmen fra sveising eller liming kommer opp i ca 180 grader eller mer. Det betyr at margen inne i ditt hår blir som glass - det ryker før eller siden. Men det sier de ikke noe om de som reklamere for hairextension. Jeg har bruke Hairextension i over 10 år nå. Bruker det samme håret i 1 år og løfter det opp etter ca 3 måneder. En av mine venninder har brukt håret sitt nå i over 2 år (hun er mørkebrun og jeg er lyshåret). Mitt eget hår mitt er bare blitt bedre og bedre - og ikke ødelagt. Det er veving det er snakk om da? Fikk lyst til å prøve det,så temmelig bra ut,og hvis det kan ha levetid opptil flere år kan det vel ikke bli bedre:) Vet du prisen på det? Endret 31. mars 2009 av Furstina
Gjest Miss_alexandria Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Ja. Jeg har hatt syntetisk hår for mange år siden og det var bare dritt... Det skal stå real human hair clips... ← Ok! Høres jo spennende ut! Men om du ønsker "permanent" extension" så er vel kanskje ikke clips løsningen. Jeg tror, etter hva jeg leser fra ts, at hun ønsker en "varig" extension. Og ettersom hun har mistet en del hår...vel jeg tror kanskje ikke clips er den riktige løsningen da. Men selv kunne jeg godt tenke med noen slike. Til festbruk ←
Gjest Keycha Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 Jeg har nettopp bestilt extensions på nettet jeg. Sliter jeg da med andre ord???
Fam Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 Ok! Høres jo spennende ut! Men om du ønsker "permanent" extension" så er vel kanskje ikke clips løsningen. Jeg tror, etter hva jeg leser fra ts, at hun ønsker en "varig" extension. Og ettersom hun har mistet en del hår...vel jeg tror kanskje ikke clips er den riktige løsningen da. Men selv kunne jeg godt tenke med noen slike. Til festbruk ← Jeg trodde hun ikke ville ha permanent extension som slet ut håret hennes? Hva skal hun bruke som ikke sliter på håret og som er permanent? ←
Fam Skrevet 15. april 2007 #13 Skrevet 15. april 2007 Det er veving det er snakk om da? Fikk lyst til å prøve det,så temmelig bra ut,og hvis det kan ha levetid opptil flere år kan det vel ikke bli bedre:) Vet du prisen på det? ← Det er veving hun snakker om her ja. Det står en god del info her
Gjest Miss_alexandria Skrevet 16. april 2007 #14 Skrevet 16. april 2007 Hm, lurer på om det er noe ala jeg fikk i Paris for halvannet år siden. Det ble sydd/vevd inn i mitt eget hår... Det holdt ikke mer enn to uker da det bare skled lenger og lenger ned for hver dag som gikk Jeg venter nå på clipsene mine. Vet ikke om de kommer til å sitte fast i håret mitt. Treningsvenninnen min tar clipsen av bare hver 2 mnd... men hun har tykkt hår, kanskje derfor det sitter fast...
Gjest Miss_alexandria Skrevet 16. april 2007 #15 Skrevet 16. april 2007 Jeg har nettopp bestilt extensions på nettet jeg. Sliter jeg da med andre ord??? ← Har du kjøpt på qxl eller andre steder?
Gjest Keycha Skrevet 16. april 2007 #16 Skrevet 16. april 2007 Qxl!!!!! Men hun jeg har kjøpt av har bare fått positive karaktererer på håret da? Og jeg skal ikke ha 200 stykker jeg skal bare ha 100.. Men ble redd nå. Men har allerede betalt :(
Akja Skrevet 16. april 2007 #17 Skrevet 16. april 2007 (endret) Den hair extension jeg har på glir ihvert fall ikke ut - det må tas av. Frisøren lager tynne vevekanter og de passer til nordisk hodebunn, holder i flere måneder. Afroflettene er tykke, holder ikke særlig lenge og strammer - fordi deres hodebunn gir seg - det gjør vår ikke. Har prøvd - av! Clips er ok - nå og da. Om du bruker dem hver dag vil du få bli sår og få åpne sår der hvor de sitter. Fordi det blir som regel alltid samme plass, det blir tilslutt som gnagsår - og du mister håret der - ikke noe for meg. Mitt hår falder ikke av. Det er selvfølgelig et utlegg første gang, men etter det betaler jeg kun for å sy det samme hår på. Hun tar første gang det som det koster hver gang hos sveise og limesalongene. Så det er både billiger og mye bedre - for jeg kan gjøre det uten at mitt eget hår blir skadet. Men det koster selvfølgelig noe mer enn clips. Endret 31. mars 2009 av Furstina
mango83 Skrevet 16. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. april 2007 Qxl!!!!! Men hun jeg har kjøpt av har bare fått positive karaktererer på håret da? Og jeg skal ikke ha 200 stykker jeg skal bare ha 100.. Men ble redd nå. Men har allerede betalt :( ← Folk får håret i posten og det ser utrolig flott ut,og det skriver man gjerne i karakterboka.Tar bare noen dager før det floker seg,og må konstant gå inn på plasser så du kan børste håret.Dette gjaldt både venninna mi og meg.Vi kjøpte remy hår kinesisk,og både hun og jeg mistet over halve håret når vi tok det ut.Vil ihvertfall ikke anbefale det håret til noen,men kan jo hende at du er heldigere med ditt hår.
Fam Skrevet 16. april 2007 #19 Skrevet 16. april 2007 Hm, lurer på om det er noe ala jeg fikk i Paris for halvannet år siden. Det ble sydd/vevd inn i mitt eget hår... Det holdt ikke mer enn to uker da det bare skled lenger og lenger ned for hver dag som gikk Tror neppe det er det samme. Det er store kvalitets forskjeller ute og går både på hår og arbeide. Jeg har selv typisk nordisk glatt hår, og min "hårbane" sklir ikke ut. Sitter dønn fast! Og der blir den i en 3 mnd tid før jeg må "inn for å få den heiset opp" Jeg går foresten til Maron selv. Jeg venter nå på clipsene mine. Vet ikke om de kommer til å sitte fast i håret mitt. Treningsvenninnen min tar clipsen av bare hver 2 mnd... men hun har tykkt hår, kanskje derfor det sitter fast... ← Fatter ikke hvordan man klarer å sove med clips jeg da....men men, noen er vel mer hardhudet enn andre.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 17. april 2007 #20 Skrevet 17. april 2007 Ja, jeg skjønner heller ikke hvordan hun klarer å sove med det. Jeg fikk forresten håret mitt idag, men har vært opptatt i kveld, så har ikke fått sjekket det ut. Blir spennende å se om det henger fast i håret mitt, men med min flaks så ser det sikkert helt for j... ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå