Knøttet Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Etter å ha spilt buzz Big Quiz endel i det siste begynner det å irritere meg at jeg ikke er sikker på hvem figurene skal forestille!! Noen som vet? Dessuten lurer jeg veldig på hva han som har stemmen til Buzz er, er det samme som hadde stemmen på "Isdans" idag? Hørtes i hvertfall veeeldig lik ut ...
Glitnir Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Skal de forestille visse personer? Hmm, det ante jeg ikke.
Gjest *Magica* Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jimi Hendrix, Kylie Minogue, Elvis, Jeanne d'Arc, Prinsesse Leya er de jeg kommer på i farta.
Knøttet Skrevet 14. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2007 Jimi Hendrix, Kylie Minogue, Elvis, Jeanne d'Arc, Prinsesse Leya er de jeg kommer på i farta. ← Takker Hvem er de på denne linken f.eks ? Hvem er hun mørkhårete jenta som går i (rutete?) skjørt, har hårbånd og som ser veldig sjenert og blyg ut, hun er heller ikke så veldig entusiastisk- sier "yeeay" på en veldig uentusiastisk måte ... vanskelig å forklare, og finner ikke bilde av henne
Ises Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Hun med sjakk ruter og musefletter? Det er en spice girl..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå