Gjest Huff Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Jeg er plaget med utflod og at det lukter klor nedetil. Det klør ikke og svir ikke...Hva kan det være?
Gjest Huff Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Ingen som vet? Vet jo at jeg må til gynekolog, men håpet noen hadde vært borti det samme og kunne fortelle meg hva det er ..
Fam Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Har ikke hørt om klor lukt nedentil før, men jeg har hørt om salmiakk lukt...ikke det du mener vel?
Fam Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 (endret) hmmm.... Har du forsøkt inne på lommelegen eller doktoronline? Bare klikke deg inn på søkfeltet og skrive klorlukt +nedentil eller noe slikt? Vel, jeg kan forsøke jeg! Straks tilbake Endret 14. april 2007 av Fam
Fam Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Hmm mnei..det eneste jeg fant ut når det gjelder klorlukt der nede, etter søk både her og der, er at sæd ofte kan ha en kloraktig lukt! Så, du har ikke kjent denne lukten rett etter samleie? Om så er så forklarer jo det saken. Hvis ikke så må du nok komme med mer spesifike detaljer, som evt kløe, utflod etc...
honey21 Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Jeg lukter også klor nedentil en sjelden gang. Det hverken klør eller svir når det lukter så jeg antar bare at det er bakteriefloraen som lager lukten den dagen? Men hvis det lukter klor i mange dager/uker tror jeg man bør ta seg en tur til gynekologen
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 hender jeg lukter salmiakk der nede.. hvorfor gjør det det?:s
Gjest Huff Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Jeg lukter også klor nedentil en sjelden gang. Det hverken klør eller svir når det lukter så jeg antar bare at det er bakteriefloraen som lager lukten den dagen? Men hvis det lukter klor i mange dager/uker tror jeg man bør ta seg en tur til gynekologen ← Ja, jeg får ta meg en tur...Det klør nemlig ikke og svir heller ikke. Litt merkelig. (og det er ikke sæd...hihi) Takk for svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå