Gå til innhold

Nespresso kaffemaskin


gladidag

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst å kjøpe meg en sånn...har hatt en Krups epresso maskin i mange år, grei nok den..men litt tungvint så blir ikke brukt ofte . Tror det at kjøper eg nespresso så blir den oftere brukt og kaffen vil alltid være fersk og fin. Noen som har Nespresso? Hva syns dere? tips om nettbutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en nespresso i en periode, men nå står den og støver i kjelleren og jeg har fått flyttet min gode gamle gaggia hit istedet. Jeg synes ikke noe om Nespresso, kaffen er grei, men det er jo helt fordummende og lite kreativt. Og kaffen er DYR og VANSKELIG å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg kjøpt C190, veldig fornøyd så lagt...tre dager og masse kaffe. Har ikke funnet noe absolutt favoritt ennå, men syns roma var kjempegod i cappucino, Finezzo og Livanto og veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du som har lyst til å kjøpe en nespresso maskin. Dette kan jeg anbefale uten betenkeligheter. Alle maskinene funker utrolig bra og du får samme kaffe resultat uansett hvilken maskin du velger men merk deg at noen er manuelle og noen automatiske. Dersom du ønsker å lage kaffe med melk må du ha en med steamer og da anbefaler iallefall jeg enten D290 eller en C190 Plus - disse får du med både manuelt steamer rør (slik proffene bruker :) og med en autocappuccinotore, som har en slange som suger melken inn og ut kommer enten steamet eller bare varm melk

Nespresso har også et sinnsykt bra tilbehørsutvalg og av steamere der har de noe som heter Aeroccino som er en slags melkebeholder du heller melk i og trykker på en knapp og i løpet av 40 sek har du ferdig steamet melk til en stk cappuccino. Den varmer også opp til kun varm melk! Helt fantastisk.

Lykke til med ditt valg av Nespresso maskin - du kan ikke feile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...