Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

er litt desberad her.Har vert veldig kåt i det siste.Han jeg er sammen med har ikke stimulert mit område.Hva kan jeg gjøre

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Stimuler det sjøl!!!!!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

haha for et prima sted dette er. Jeg er ny her og lamslått over hvor varierte innlegg som skrives her. hva med å spørre ham?

-liv-26

• 12 år senere...
Skrevet

haha for et prima sted dette er. Jeg er ny her og lamslått over hvor varierte innlegg som skrives her. hva med å spørre ham?

-liv-26

Hei -liv-26

Kjekt med variable spørsmål da ;)

Anonymous poster hash: 71ca4...7e3

Skrevet

Det er vanlig at får er kåte på denne tiden, - det er jo da dere parrer for å få lam til våren.

Skrevet

En 12 år gammel tråd..?

• Liker 5
Skrevet

Forhåpentligvis har vedkommende som startet denne tråden for 12 år siden fått seg et nummer.....får eller ei.

• Liker 5
Skrevet

What hvorfor trekke opp en så gammel tråd? Og hvorfor gidder jeg å kommentere? :fnise:

Skrevet

En 12 år gammel tråd..?

Oi, dette fåret er nok forlengst blitt til fårikål. :fnise:
  • Liker 2
Skrevet

Hei.

er litt desberad her.Har vert veldig kåt i det siste.Han jeg er sammen med har ikke stimulert mit område.Hva kan jeg gjøre

Begynn med å konsentrere deg om rettskrivingen din, får er et dyr som går på 4 bein og sier Bæ. Brukes til bl.a. fårikål og fårepølse.

Anonymous poster hash: 0aea5...6e1

Skrevet

Begynn med å konsentrere deg om rettskrivingen din, får er et dyr som går på 4 bein og sier Bæ. Brukes til bl.a. fårikål og fårepølse.

Anonymous poster hash: 0aea5...6e1

Du har kanskje ikke hørt om dysleksi før, eller? Du skjønte forhåpentligvis hva vedkommende i utgangspunktet mente - burde ikke være så hensiktsimessig å påpeke hver en skrivefeil du kommer over. I så fall, hadde vi knapt gjort noe annet til tider. Jeg ser du har skrivefeil selv, så det er vel ingen grunn til å være så høy på pæren.

Poenget er at mange med dysleksi nok har hørt det før, så det er ingen grunn til å påpeke det ved hver bidige anledning. I verste fall, kan det være sårende for den det gjelder.

Er det rart det er krig her i verden? Ha en fin uke videre.

• Liker 1
Skrevet

Tittelen er "får kåt"

Handler dette om sau?

Skrevet

Morsomt dersom en godt voksen ts kom på banen igjen etter 12 år, tenker spesielt på eventuell framgang i norsken.

Anonymous poster hash: cf029...04f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...