Gjest Marie81 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hei! Leste om Libra-kurs på nettet i dag (kosthold/slanke-kurs). Noen som har noen erfaringer med dette? Og noen som vet hva det koster?
Ulva Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Hei! Eg har gått på libra kurs og er kjempe fornøyd, gjekk ned 20 kg på 4 mnd husker ikkje pris, men dette var ikkje eit nett kurs da, så da e sikkert andre priser på da uansett?? I begynnelsen synst eg heile opplegget va rart, for eg jore jo ikkje annet enn å ete og tenkte med meg sjøl at detta kan umuligt virke...men da blei jo gode resultat av det Maten er kjempe god og lett å lage, men kuren er vanskelig om ein ikkje et grønsaker.
Ulva Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Takk for svar! Jeg elsker grønnsaker ← Da jere eg og, og til kvart måltid kan du eta så mye grønnsaker du vil, eg spiste utroligt mye dei første ukene for eg va så redd for å bli sulten.. Om du melder deg på vil eg ønske deg lykke til, kan være hardt til tider, treng du motivasjon og støtte, må du gjerne sende meg ein PM
Gjest Marie81 Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Da jere eg og, og til kvart måltid kan du eta så mye grønnsaker du vil, eg spiste utroligt mye dei første ukene for eg va så redd for å bli sulten.. Om du melder deg på vil eg ønske deg lykke til, kan være hardt til tider, treng du motivasjon og støtte, må du gjerne sende meg ein PM ← Så flott, takk !
Gjest Marie81 Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Da jere eg og, og til kvart måltid kan du eta så mye grønnsaker du vil, eg spiste utroligt mye dei første ukene for eg va så redd for å bli sulten.. Om du melder deg på vil eg ønske deg lykke til, kan være hardt til tider, treng du motivasjon og støtte, må du gjerne sende meg ein PM ← Begynner til uka
Ulva Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Så bra då håper du får gode resultat fortell korleis da går da, heilt ærlig, eg trenge kansje litt motivasjon eg og, så denne tråden kan væra bra for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå