Gå til innhold

sparkjøpt på ski lagt ned?

Fremhevede innlegg

Skrevet

vet det var snakk om at det skulle legges ned med tid og stunder. men er det noen som vet dette med sikkerhet? er det lagt ned pr dags dato? sjekket hjemmesiden deres og ski ligger enda der som en av deres butikker, men når man skal trykke inn på kontaktinformasjon (hadde tenkt å ringe) så kommer det ikke opp noe som helst (noe det gjør på de andre) så det ser dårlig ut:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir alle yndlings-butikkene dine nedlagt for tiden, eller :ler:

Du kan jo sjekke på telefonkatalogen.no og se om du finner et nummer der?

Skrevet

Blir alle yndlings-butikkene dine nedlagt for tiden, eller :ler:

hmmm hva mente du med det?

Skrevet

Synes bare du hadde en tråd for noen dager siden om en Coop-butikk som var stengt også? Kanskje jeg tar feil. Var bare ment som en liten fleip :) Håper du fant ut av det.

Skrevet

ja stemmer det..... god hukommelse du, men jeg som selv skrev den, har hukommelse som en gullfisk!!

nei fant ikke ut av det.

er så kjedlig for det er så mye jeg likte på nettet, men hater på bestille det via posten for du kan banne på at halvparten, om ikke mer, ikke passer elelr sitter slik det skal

Skrevet
ja stemmer det..... god hukommelse du, men jeg som selv skrev den, har hukommelse som en gullfisk!!

nei fant ikke ut av det.

er så kjedlig for det er så mye jeg likte på nettet, men hater på bestille det via posten for du kan banne på at halvparten, om ikke mer, ikke passer elelr sitter slik det skal

Ja, det er lett for at det ser litt bedre ut i katalogen enn i virkeligheten. Men har de alt i katalogen i butikkene uansett da?

Skrevet
Spar kjøp i Ski er nedlagt ja.

når skjedde dette, vet du det?

Skrevet

hmm skal vi se..

De hadde opphørssalg i...februar var det vel. Hvor de solgte ut alt de hadde til halv pris.

Skrevet

ja det var akkurat det jeg ville være med på..... :grine: jeg går alllltid glipp av disse opphørssalgene!!! :grine:

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
vet det var snakk om at det skulle legges ned med tid og stunder. men er det noen som vet dette med sikkerhet? er det lagt ned pr dags dato? sjekket hjemmesiden deres og ski ligger enda der som en av deres butikker, men når man skal trykke inn på kontaktinformasjon (hadde tenkt å ringe) så kommer det ikke opp noe som helst (noe det gjør på de andre) så det ser dårlig ut:/

De har åpna ny Sparkjøpsjappe nærmere Halden........................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...