treningsjenta Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 vet det var snakk om at det skulle legges ned med tid og stunder. men er det noen som vet dette med sikkerhet? er det lagt ned pr dags dato? sjekket hjemmesiden deres og ski ligger enda der som en av deres butikker, men når man skal trykke inn på kontaktinformasjon (hadde tenkt å ringe) så kommer det ikke opp noe som helst (noe det gjør på de andre) så det ser dårlig ut:/
Susannah Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Blir alle yndlings-butikkene dine nedlagt for tiden, eller Du kan jo sjekke på telefonkatalogen.no og se om du finner et nummer der?
treningsjenta Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Blir alle yndlings-butikkene dine nedlagt for tiden, eller hmmm hva mente du med det?
Susannah Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Synes bare du hadde en tråd for noen dager siden om en Coop-butikk som var stengt også? Kanskje jeg tar feil. Var bare ment som en liten fleip Håper du fant ut av det.
treningsjenta Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 ja stemmer det..... god hukommelse du, men jeg som selv skrev den, har hukommelse som en gullfisk!! nei fant ikke ut av det. er så kjedlig for det er så mye jeg likte på nettet, men hater på bestille det via posten for du kan banne på at halvparten, om ikke mer, ikke passer elelr sitter slik det skal
Susannah Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 ja stemmer det..... god hukommelse du, men jeg som selv skrev den, har hukommelse som en gullfisk!! nei fant ikke ut av det. er så kjedlig for det er så mye jeg likte på nettet, men hater på bestille det via posten for du kan banne på at halvparten, om ikke mer, ikke passer elelr sitter slik det skal ← Ja, det er lett for at det ser litt bedre ut i katalogen enn i virkeligheten. Men har de alt i katalogen i butikkene uansett da?
treningsjenta Skrevet 13. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2007 Spar kjøp i Ski er nedlagt ja. ← når skjedde dette, vet du det?
Fam Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 hmm skal vi se.. De hadde opphørssalg i...februar var det vel. Hvor de solgte ut alt de hadde til halv pris.
treningsjenta Skrevet 14. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2007 ja det var akkurat det jeg ville være med på..... jeg går alllltid glipp av disse opphørssalgene!!!
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 vet det var snakk om at det skulle legges ned med tid og stunder. men er det noen som vet dette med sikkerhet? er det lagt ned pr dags dato? sjekket hjemmesiden deres og ski ligger enda der som en av deres butikker, men når man skal trykke inn på kontaktinformasjon (hadde tenkt å ringe) så kommer det ikke opp noe som helst (noe det gjør på de andre) så det ser dårlig ut:/ ← De har åpna ny Sparkjøpsjappe nærmere Halden........................
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå