Gjest Gjest Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hvor mange kilo går dere opp når dere har mensen? Veide meg for noen dager siden, nå er jeg to kilo tyngre...
Gjest **Evergood** Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg går alltid opp 1 til 2 kg ved mensen. Blir veldig oppblåst.
Gjest Frøken Titt Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Før når jeg ikke brukte pillen gikk jeg opp rundt 2-3 kg. En skikkelig jævlig følelse, for det er jo ødem. Nå etter jeg startet på pillen går jeg ikke opp før mensen heldigvis.
Malama Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Helt vanlig med et par kilo. Bl.a vann. Har ikke for vane å veie meg spesielt ofte, så jeg vet ikke hvor mye jeg går opp de dagene, men jeg vet at jeg går opp i alle fall. Og utover... Burde hatt ei bukse i en størrelse større enn vanlig til disse agene...
Trampe Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Jeg veier meg ikke så ofte, men buksene strammer når jeg har mensen.
ashera Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Jeg går opp 3 - 4 kg ved mens, har mye vann i kroppen da, men det forsvinner etter et par dager.
Sukkersøta Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Går opp 2-3 kg. før mensen. Forsvinner noen dager etter at mensen har kommet. Helt vanlig!
Odny Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Jeg veier meg ikke, men føler meg oppblåst dagen før mensen. Når mensen kommer, forsvinner det raskt. Noen anbefaler å ta vannutdrivende midler, men jeg er skeptisk. Hvis jeg spiser mye salt mat og ikke går turer/beveger meg og drikker mye vann, blir jeg ekstra oppblåst under pms. Men når mensen kommer, kan jeg se meg i speilet og til og med synes at jeg har slanket meg (selv om jeg ikke går på slankern)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå