Gå til innhold

Thailand her også....


gizmoo

Anbefalte innlegg

Hei! Ser at mange har erfaringer fra Thailand her... Saken er den at vi skal gifte oss der, og trenger hjelp og tips. Har aldri vært der før, og vet ikke helt hvor i Thailand vi skal gifte oss heller, men det må helst bli på en strand... Hvilken strand er finest? Har prøvd å poste i bryllup, men der er d ikke mye hjelp å få. Setter pris på alle råd, tips og erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har vært i Thailand et par ganger med min kone og det er et flott feriemål :-) Vi skal på ferie der i mai og da skal vi til Bangkok og Samui: http://gardkarlsen.com/thailand2007.htm

For en del år siden var på på Phuket og Samui. Phuket ser ut til å være den store turistmagneten enda og det er litt roligere på Samui og på Krabi. Ellers har jeg også vært i Hua Hin og det var OK men jeg har best minner fra Samui. Hadde dere bare tenkt å dra til sør og nyte strandlivet? Eller vil dere også dra nord i Thailand? Jeg vil anbefale deg å kjøpe en god guidebok og begynne å lese :-) Når skal dere gifte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg leste en artikkel i Familien for et års tid siden, hvor det var intervju med et par som giftet seg i Thailand, i Phuket. De hadde kontaktet sjømannskirken og hadde prest derfra til å foreta vielsen. De hadde vært i kontakt med "noen" som arrangerte rundt denne vielsen, men jeg husker ikke detaljene rundt dette.

Kanskje du kan kontakte sjømannskirken og spørre om råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!! Var på Ko Lanta i vinter og det var veldig populært å gifte seg der. Vi så tre bryllup på stranden i løpet etpar uker. De giftet på Klong Dao stranden i solnedgang, sukk. Resorten parene tydeligvis bodde ordnet det kjempefint til med blomster og stas..

Tror resorten som de giftet seg på heter Southern Lanta resort..

Ko Lanta er forøvrig supert sted å reise hvis du vil ha en rolig ferie...og legg inn noen netter på Ko Ngai og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg var på Koh Lanta i mars og der var det et par fra vårt hotell som giftet seg. Jeg har noen bilder hvis du har lyst til å se. Vi var på Lanta Sand resort and spa. Hvis du kontakter hotellet så kan de sikkert hjelpe deg:) http://www.lantasand.com/

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...