Gjest Frysepulver Skrevet 16. april 2007 #22 Skrevet 16. april 2007 Jeg spurte en 17-årig kusine i kveld og hun bruker det
Gjest Bellatrix Skrevet 16. april 2007 #24 Skrevet 16. april 2007 Jeg trodde "å rote" bare var et annet ord for kyssing/klining, men det betyr altså å ha gått lenger enn det, ja? Men ja, så vidt jeg vet er begrepet fremdeles i bruk. ← Det er vel forskjellig fra miljø til miljø Jeg er vant til ordet 'rote' om å kysse, men vet at noen mener det er å ha sex.
Drua Skrevet 16. april 2007 #25 Skrevet 16. april 2007 Jeg er vant til uttrykket roting om kyssing/klining, ikke sex. Det brukes fortsatt, ihvertfall av folk på min alder.
Grønt blad Skrevet 17. april 2007 #26 Skrevet 17. april 2007 Jeg trodde også det het å rote, og jeg er 20 og burde vite det... Kankje det varierer fra landsdel til landsdel? I min venne-/bekjentkrets brukers fortsatt ordet rote om å kysse/kline (litt heftig) uten å ha sex...
Trampe Skrevet 17. april 2007 #27 Skrevet 17. april 2007 Roting er alt før sex. Man kan ta på hverandre, kline og tafse, men ikke ha sex. I mine øyne går grensa ved at man er nakne, eller har oralsex. Har man gått såpass langt er man over rotegrensa. Men om man faktisk har hatt sex har man ikke rota før man hadde sex, da kalles det vel forspill. Oralsex kan vel inngå i forspillet, men. Kan man si at roting er forspill uten sexen?
charlise Skrevet 17. april 2007 #28 Skrevet 17. april 2007 kan nok kalle det for forspill uten påfølgende sex, men mener vel at forspill har man når man "planlegger" el håper på sex..det er ikke alltid tilfellet når man roter. man kan fint rote uten å tenke på at det skal lede til sex...forspill er vel enda mere rettet mot det å forberede seg på sex tror jeg...berøring av hverandre både her og der, med og uten klær...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå