Nokia Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Noen websider får jeg ikke opp teksten på - kun "baksiden" av nettsiden. Teksten som ligger "oppå" er borte. Det skjer avogtil her på KG sine sider, men også med andre sider. Utrolig irriterende! I tillegg får jeg ofte opp "Iexplore må avsluttes" hvis jeg er inne på nettet. Da stenges internett helt ned. Noen som aner hva dette kan være???
murray Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 På tide å rydde opp på PCen. Last ned Adaware og CCleaner. Avinstaller programmer du ikke bruker. Last ned WinPatrol for å avslutte unødvendige prosesser ved oppstart av datamaskinen.
Bhrsrk Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Teksten som forsvinner høres litt ut som Peekaboo-feilen i IE. Det at browseren kræsjer av og til kommer av at den er dårlig og kanskje har en del plugins og ræl installert. Prøve Firefox kanskje?
Smigul Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Kjørt Firefox i laaaaang tid. Dette er ukjente problem gitt, Firefox "rule"
murray Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 (endret) Å bytte til en annen browser er bare å ignorere problemet. IE fungerer bra, men krever "vedlikehold". Ja, du kan laste ned firefox eller opera, eller du kan ta tak i problemet og rydde opp på PCen din. Og folkens: Vær så snill å ikke fyr dere opp med "IE søkks" og "Mozilla rules". Det er så oppbrukt og totalt 1999 Endret 13. april 2007 av murray
Bhrsrk Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Å bytte til en annen browser er bare å ignorere problemet. IE fungerer bra, men krever "vedlikehold". Ja, du kan laste ned firefox eller opera, eller du kan ta tak i problemet og rydde opp på PCen din. ← Ah, hadde glemt vedlikeholdsproblematikken siden jeg har Mac og ingen problemer som må ryddes opp i…
murray Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 (endret) Ah, hadde glemt vedlikeholdsproblematikken siden jeg har Mac og ingen problemer som må ryddes opp i… ← Mac har sine fordeler ja Endret 13. april 2007 av murray
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå