Gå til innhold

Flyplassen, hvilken dag og når


*Dolly*

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken dag og når på dagen det er minst hektisk å reise på innen Norge. Er ikke så fristende å reise midt i rushen. :overrasket:

Takker for alle svar, alle svar er gode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvilken dag og når på dagen det er minst hektisk å reise på innen Norge. Er ikke så fristende å reise midt i rushen.  :overrasket:

Takker for alle svar, alle svar er gode. :)

Hvilken flyplass snakker du om? Hvis du mener feks. Gardemoen, er der roligst seint på kvelden de fleste ukedagene, samt lørdag. Midt på dagen er der en del reisende, men god flyt likevel. Unngå fredag og søndag ettermiddag, det er nok de travleste dagene. Tidlig morgen er der også mange passasjerer.

Småflyplasser som Florø eller Mosjøen, står du max 10 min i kø før sikkerhetssjekk....

De større flyplassene, som Trondheim, Bergen eller Stavenger er der "litt rush" innimellom, men har aldri opplevd å stå lenge i kø der heller, hvis det ikke har vært noe spesielt på fære.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på sikkerhetskontrollen, er det vel størst rush i ukedagene sånn litt ut på morningen, altså ikke de helt første flyene kanskje, og en gang ut på ettermiddagen, når alle forretningsfolka skal hjem etter en møtedag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...