Gjest Gjest_Stella_* Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Hei! Jeg gifter meg i morgen, men har lenge vært plaget av et spørsmål: Hvordan man starter bryllupsnatten! Er det vanlig at han bærer bruden over dørstokken, mens hun fortsatt har brudekjolen på? Hva skjer så? Litt råklining, kanskje? Han må hjelpe meg av med kjolen. Men hva skal jeg si? "Skal vi pule?" Begge er strengt oppdratte jomfruer. Jeg er livredd for at det skal oppstå en pinlig pause.
Gjest Mirina Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Det er mange som rett og slett er for slitne til å ha sex på bryllupsnatta. Men dere kan jo bare kysse og stryke litt på hverandre, så vil nok ting skje naturlig. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Ikke bekymre deg så mye over det tekniske, tenk heller på at dere skal ha det fint begge to!
Batseba Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Dere bør vel snakke litt kanskje..? Hva vil dere skal skje? Synes personlig at man skal ha sex når det er naturlig for begge parter. Kanskje er det lenger til enn den dagen dere har bestemt å gifte dere. Kanskje er det ikke naturlig enda? Hvis man ønker, men kanskje ikke har kommet dit, ville jeg anbefale som andre skrev. Bare ligg å kose med hverandre. Skjer det noe, så skjer det noe! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Å bli bært over dørstokken er jo en fin tradisjon om det passer seg slik Men så hjelp med å få av kjolen, kanskje en dusj sammen, og så legge seg til sengs og kose seg videre? Ta det iverfall pent og rolig, og prøv å få snakket litt med han først! Siden begge er uerfarne så kan det fort bli et forventningspress fra begge parter, og mye påfølgende klabb og babb. Kos, og ta det som det kommer naturlig i stedet for å være fast bestemt på at NÅ skal det stå til Lykke til, og kos dere
Gjest Bellatrix Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Ja, ta det med ro. Dere er nok slitne uansett. Ikke tenk på alt det tekniske, da vil det bare bli en stressopplevelse.
Gjest Frøken Titt Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Dra opp kjolen og sett deg på'n :D
fedora Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Hvordan gikk det på bryllupsnatta? Fant dere ut hva som skulle inn hvor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå