Gjest Miss_alexandria Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg la inn bittornado for noen dager siden og jeg la merke til at da jeg la ned to filmer jeg holdt på med, så klarer jeg ikke å få dem til å starte igjen. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Eller må jeg bare slette dem siden jeg ikke får dem til å begynne igjen?
Dolly_WoW Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 tenkte bare jeg skulle sitere reglene for dette forumet jeg... Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 tenkte bare jeg skulle sitere reglene for dette forumet jeg... ← Var det nødvendig?
Gjest Miss_alexandria Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Var det nødvendig? ← Jeg spør bare hvordan jeg åpner noe jeg har stoppet.
skrue Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Så lenge man ikke sier hvilke filmer det dreier seg om så burde det ikke være noe problem. Folk legger ut egenproduserte filmer på slike nettverk også. Fullt lovlig å laste ned slikt. Ellers kan jeg anbefale utorrent (et annet nedlastningsprogram). Aldri opplevet slike problemer om det er programmet som er et problem. Om det er filmene som er et problem (skjønner ikke helt hva du mener) har du sannsynligvis ikke installert den codec-en som kreves for den aktuelle filmen.
murray Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Med utorrent høyreklikker man og velger start, hvis jeg ikke husker helt feil. Sikkert noe ala det samme hos klienten du bruker.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Så lenge man ikke sier hvilke filmer det dreier seg om så burde det ikke være noe problem. Folk legger ut egenproduserte filmer på slike nettverk også. Fullt lovlig å laste ned slikt. Ellers kan jeg anbefale utorrent (et annet nedlastningsprogram). Aldri opplevet slike problemer om det er programmet som er et problem. Om det er filmene som er et problem (skjønner ikke helt hva du mener) har du sannsynligvis ikke installert den codec-en som kreves for den aktuelle filmen. ← På bittornado er det ikke et helt program. Når man trykker på en torrent, da kommer det et lite vindu opp med nedlastningen. Den stopper hvis man lukker vinduet. Programmet legger ikke filene i noen nedlastningsmappe, men man velger selg hvor man vil lagre filene. Så når jeg ville ta på nedlastningen, så gikk ikke det. Synes det er veldig rart. Jeg gikk over til tornado fra utorrent. Fikk ikke ned noe og med tornado gikk det kjempefort....
Gjest Miss_alexandria Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Med utorrent høyreklikker man og velger start, hvis jeg ikke husker helt feil. Sikkert noe ala det samme hos klienten du bruker. ← Filene ligger ikke i ett program, så det funker desverre ikke, men takk for tipset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå