Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen erfaringer med dette?

Hvor lenge vil man være ute av stand til å bade og sole seg etter et slikt inngrep?

Noen som kan anbefale gode kirurger...?

Videoannonse
Annonse
Gjest kjøpt og betalt
Skrevet

tenker du da fettsuging? Jeg har fjernet hud og fettsugd noe (det gjorde de for å kunne fjerne huden best mulig, ikke fordi jeg ønsket fettsuging). Jeg var på colosseumklinikken i oslo og er kjempefornøyd med resultatet. Men dersom du ønsker kun fettsuging har jeg ikke mye erfaring i forhold til resultat, bortsett fra at du må regne med slappere hud dersom du skal fettsuge innsiden av lårene. Områdene etter fettsugingen vil være ømme i flere måneder, men det er ingen problem å fungere normalt i hverdagen etter en uke eller to. (Alt er selvfølgelig individuelt). Hvis du bare skal fettsuge får du heller ikke store arr, og det er mulig de går inn slik at arrene gjemmes i bikinilinjen eller lignende.

Skrevet

Ja, fettsuging av ridebukselår evt utside lår... Uansett hvor tynn jeg har vært har alltid øverste partiet av lårene mine vært stygge. Har skikkelig komplekser for dette og når ikke engang trening gjør underverker så må det settes inn andre tiltak. Har ikke spart noe penger, men lån på 20.000kr er det absolutt verdt om det vil forbedre min livskvalitet... Skal ta opp med samboer hva han mener om saken, vil jo ha støtte hjemmefra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...