englefjes Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hei. Jeg kommer til å oppholde meg i Nesbyen eller området rundt førstkommende fredag og lurer på om noen vet om det er en pub eller livemusikk eller noe uteliv der. Må man til Hemsedal? Håper noen vet råd.
englefjes Skrevet 12. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2007 Ingen? Da er det kanskje midt i ødemarka da?
Lib Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Ja, det er midt i ødemarka Har vært der et par gangers selv, men ikke vært ute der. Vet at det finnes et "utested"/pub/kafe/kro, men vet ikke hva det heter der.
tatiana Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Det er et utested der. Det åpnet for ikke så lenge siden. Jeg var der i påsken. Det var ikke så mye folk der den dagen jeg var der, men det går jo ann å prøve. (det ligger midt i sentrum, men jeg husker ikke navnet). De hadde DJ når jeg var der. Hvis det kjedelig der, så går det eventuelt ann å dra til Gol. Der er det flere utesteder. (Gol er nabokommunen, og ligger ca 20-25 minutter unna). Det er der Pers hotell er.
La_Reina Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Hei Jeg vil anbefale dere å dra til Gol hvis dere skal ut. Det koster ikke så mye med taxi frem og tilbake. Og Gol er reine storbyen i forhold til Nesbyen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå