Gå til innhold

Close to home


Karmøy

Anbefalte innlegg

Følger med på Close to home på tv3. Mistet et par episoder for en stund siden. Har skjønt at hun hovedpersonen (husker ikke hva hun heter :sjenert: ), er alenemor nå.

Men hva skjedde med mannen hennes?? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han døde i en bilulykke i siste episode av sesong 1. Var så trist... Tv3 begynte å sende sesong 2 for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender seg jeg ser nesten en hel episode. Crasher litt med andre program jeg MÅ se. Her er det snakk om prioriteringer.

Men det er langt fra en dårlig serie. Selv om jeg av og til synes at hovedpersonen blir fremstilt litt - endimensjonellt. Og hu kom seg raskt etter mannen døde. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender seg jeg ser nesten en hel episode. Crasher litt med andre program jeg MÅ se. Her er det snakk om prioriteringer.

Men det er langt fra en dårlig serie. Selv om jeg av og til synes at hovedpersonen blir fremstilt litt - endimensjonellt. Og hu kom seg raskt etter mannen døde. Hm.

Noe av grunnen til at hun kommer seg såpass fort i serien er at når hun kommer tilbake på jobb når 2. sesong starter har hun allerede vært borte fra jobb en god stund. Men ja, synes nok det framstilles som at hun går ganske lett videre og synes det er litt rart, selv om det er mange scener som spiller på at hun savner mannen sin.

Det er så snålt, for ett år siden var jeg i Skottland og da sendte de en hel haug av de seriene/sesongene som nå går på norsk tv. Men det er jo koselig å sitte og mimre litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shayla

Hun kom seg ganske fort ja.. Men måten han døde på gikk også veldig fort, var ikke så mye fokus på det.

Tyder sikkert på at det skjedde noe som gjorde at han måtte ut av serien for godt... sikkert noe uforutsett slik at manus forfatter ikke rakk å legge inn så mye sørge tid for Annabeth... min konklusjon da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...