Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Noen som har gått på Truxal?. Jeg begynte på det i går og det har redusert angsten min kraftig, men jeg blir veldig trøtt av det. Det er vistnok en bivirkning som skal forsvinne etter hvert, men hvor lang tid tar det ? Og hvordan føles det ellers på lang sikt når man går på det? Er det noen som har erfaring med å gå på andre angstdempende medisiner? Jeg skal over på andre ting etter hvert.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hei! Jeg har også slitt med angst i mange år og har for noen år siden vært veldig dårlig. De siste årene har jeg gått på 2 x 25 mg Esucos. Dette har virket utrolig bra på meg og jeg har vært helt kvitt angsten. Det jeg hadde problemer med Esucos var at jeg våknet tidlig om morgenen og var aldri helt utsovet. Så får jeg beskjed om at Esucos blir avregistrert. Da ble jeg urolig, for dette var den eneste medisinen som hjalp meg, etter å ha prøvd mange. En psykiater anbefalte meg å prøve Truxal, da denne lå nærmest i kjemien. For en uke siden begyndte jeg med en Truxal(25mg) om kvelden og kuttet ut den ene Esucosen om kvelden. Jeg tok Esucos om morgenen. Dette skulle jeg gjøre i en uke. Da skulle jeg slutte med Esucos og ta 25 mg Truxal om morgenen og 25 mg om kvelden. I dag er min første dag uten Esucos. Truxal virker vedig bra på meg og det ser ut til at denne kan erstatte Esucos. Jeg var veldig trøtt i begynnelsen, men det går mye bedre nå. Jeg var også veldig tørr i munnen når jeg våknet om morgenen. Det beste er at jeg sover mye bedre nå og slipper å våkne tidlig. Jeg tror Truxal kan være redningen for meg. Hilen Svins
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå