~Minni~ Skrevet 16. april 2007 #21 Skrevet 16. april 2007 Fint at du gir tilbakemedling om hvordan det går Er ganske liten og nett selv (og synes som sagt kjolen er kjempefin) så dette er absolutt noe å vurdere
Branna Skrevet 17. april 2007 #23 Skrevet 17. april 2007 Hva synes dere om kjolen? Tenkte å ha den i hvitt siden det er det som kler meg best. Lurte litt på sløret... Siden det er et lag meg chiffon på kjolen, lurte jeg litt på chiffonslør, men blir det for mye chiffon mon tro? Kom med ærlige synspunkter... ← Jeg har et lag med chiffon over mesteparten av kjolen min, men valgte slør i tyll. Det gikk helt fint sammen, det. Så lenge fargenyansene passer sammen, tror jeg ikke det gjør noe at sløret og kjolen ikke er i samme stoff.
Brudeberta70 Skrevet 17. april 2007 #24 Skrevet 17. april 2007 Nyyydelig! Ligner på en Maggie Sottero kjole som ligner en hun andre i forumet her viste. Som jeg selvfølgelig ikke husker hva heter. Venninna mi gifta seg i den, og den var bare helt lekker! Hun hadde også snøring bak.
Brudeberta70 Skrevet 17. april 2007 #25 Skrevet 17. april 2007 (endret) Kan det være denne? http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?li...ze=8&style=A558 Endret 17. april 2007 av Brudeberta70
IslandWind Skrevet 17. april 2007 #26 Skrevet 17. april 2007 bare skuldre, mmmmm nice n beautifull. Den passer sikkert bra til deg og kommer til å være populær
~Minni~ Skrevet 18. april 2007 #27 Skrevet 18. april 2007 Kan det være denne? http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?li...ze=8&style=A558 ← Det ligner på denne også. Ser nesten ikke forskjell på de to jeg bortsett fra at hun her har på seg større underskjørt tror jeg...
Brudeberta70 Skrevet 18. april 2007 #28 Skrevet 18. april 2007 Det ligner på denne også. Ser nesten ikke forskjell på de to jeg bortsett fra at hun her har på seg større underskjørt tror jeg... ← Joda, men trådstarter sin kjole hadde snøring i ryggen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå