Gå til innhold

nå har det RABLA for barnefar


tattoopia

Anbefalte innlegg

etter å ha laget et sant helvete de siste månedene av han barnefare snudd totalt rundt. for seks uker siden reklamerte han at han hadde funnet ut at lillegutt ikke var hans å forlangte dna å han skulle lage et sant spetakkel for å få det gjort omtrent i fødselsøyeblikket. nå i kveld fikk jeg plutselig mld om at han ikke ønsket noe vondt blod imellom oss nå når lillegutt skal komme. han innrømte at han hadde løyet meg huden full mens vi var sammen og ikke minst mens vi var samboere, han innrømte også sitt alkoholproblem å påsto at han ikke hadde drukket på 5 mnd. han sa deretter at han aldri hadde vært i tvil om at gutten var hans. å det eneste jeg sitter her å tenker er at det skulle ikke være mulig å være så totalt ustabil som det han er :overrasket: . jeg tror dette er nok en løgn og et forsøk på å manipulere meg ved å si det han tror jeg ønsker å høre.

hva i all verden skal jeg tro når han snur så totalt på bare et par dager. for to dager siden fikk jeg mld på tlf om at jeg var syk i hodet å at jeg bare kunne prøve å nekte han å se gutten. for øvrig så gidder jeg ikke engang å svare han på slike mld. det har ingen hensikt. jeg sa til han da at heretter vil all kontakt foregå skriftlig pr brev.

kanskje skulle jeg ikke ha svart han i dag på meldingene. jeg er så ufattellig i tvil for øyeblikket. jeg stoler rett å slett ikke på fyren å tror ikke på ett kvekk av det som faller ut av kjeften på han.

er åpen for råd og gode forslag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Jeg tror jeg hadde holdt meg til det jeg hadde sagt før om å ha all kontakt via brev. ...har selv hatt noen onkler som var sånn og det ble bedre for mine søskenbarn når foreldrene hadde ordnede forhold! Alle har jo lov å ombestemme seg, men hvis han er vinglete så tror jeg ikke at jeg hadde kunnet stole på ham... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg nå kommer du sikkert til å bli sur, men det første du kan begynne med er å la være å slenge så mye dritt om ditt ufødte barns far på et nettforum. Greit at dere har seriøse problemer men det kommer ikke å løses her men i en samtale mellom dere to der dere oppfører dere voksne begge to. Og han må vel også ha noen gode sider siden du etter nøye overveielse bestemte deg for å få barn med denne mannen og syntes at han kom til å bli en god far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsessa, kjøss katta

tattoopia

Kjære gode snille deg, du har rett, han vil manipulere deg. Hold deg til alle tidligere avtaler, konsentrere deg om å føde og barsle i fred og ro, ikke gi han en millimeter mer enn det du føler deg hundre prosent vel med. Sannsynligvis kommer han til å snu på flisa ørten ganger de neste femten årene. Sørg for ro og stabilitet rundt deg og barnet, og la hensynet til ustabile pappa-wannabe`s komme i annen -eller tredje - rekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg nå kommer du sikkert til å bli sur, men det første du kan begynne med er å la være å slenge så mye dritt om ditt ufødte barns far på et nettforum. Greit at dere har seriøse problemer men det kommer ikke å løses her men i en samtale mellom dere to der dere oppfører dere voksne begge to. Og han må vel også ha noen gode sider siden du etter nøye overveielse bestemte deg for å få barn med denne mannen og syntes at han kom til å bli en god far.

så så så , dårlig dag i dag? :troest:

Til TS:

Ikke bry deg med han. Han virker litt ustabil. Vent til du får barnet og se hvordan han oppfører seg da. Alt forandrer seg når barnet kommer. Han er sikkert veldig forvirra selv.

La han få styre med sitt, men ikke svar han eller bry deg med hva han skriver til deg på SMS.

Vent til barnet kommer, få han til å besøke dere, slik at han får hilse på sitt eget barn, for det er barnet hans også!! Og se hvordan han vil oppføre seg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sjekket rettigheter og pratet leenge med familivernkontoret. de hadde nå tross alt litt fornuft å kommme med. jeg kommer ikke til å ønske barnefar velkommen på føden og heller ikke her hjemme, det har jeg sagt ifra til han om og også at den dna prøven som han har hylt om lenge nå skal gjennomføres og samtaler på familivernkontoret skal være unnagjort før noe som helt samvær kommer på tale.

jeg sitter her og tenker tanken at den mannen jeg har delt seng med overhodet ikke har vært den han har gitt seg ut for å være å at jeg faktisk ikke aner hvilket menneske jeg har hatt i hus fordi alt som han har fortalt meg har vært løgn og bedrag.

joda ungen var planlagt den,men det var jo under forutsetning avat jeg viste hvem jeg var sammen med. det vet jeg jo ikke lenger å han har tydeligvis store problemer med å skille mellom fiksjon og virkelighet.

det er ikke snakk om å lyve om man han hatt smør på brødskiva, men langt alvorligere ting. så om jeg er skeptisk så er vel ikke det særlig rart.

Å JA. jeg velger å bruke forumet til å få ut til frustrasjoner å bekymringer. deter tross alt anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Så bra at du har søkt hjelp på familievernkontoret. De har helt sikkert vært borti liknende saker før, og har nok noen råd å komme med.

Forstår godt at du ikke ønsker han velkommen på føden, eller i ditt hjem.

Forstår også at du tar ut frustrasjonen din her inne. Her er man jo anonym alikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...