Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet

Aquila

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært innom her, og her har det skjedd mye den siste tiden! Veldig trist å høre at tingene har endt slik det har gjort.. Men håper du lar deg selv få tid til å føle på kjærlighetssorgen.. Det kommer nok til å gjøre veldig vondt, men etterhvert får vi håpe at alt dette blir gode minner. Nå fortjener du også å føle deg lykkelig!!

Tøft gjort å konfrontere (heter det de? :klø: ) ho blondina, og veldig bra sagt det du sa! :)

Legger igjen mange :klem: til deg!

:klem: :klem: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *kosejoker*

:smilyblomst:

Innom for første gang, og legger igjen en :klem: . Skjønner at det er noen tøffe dager du har hatt og har foran deg. Har ikke så mange gode råd eller tips, men skal nok prøve å holde meg oppdatert her inne fremover. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere alle :vinke: !

Joda, det går da fremover med meg, selv om jeg fremdeles er kjempetrist, gråter litt innimellom - før jeg siden blir kjempesinna! Føler meg så forrådt og så holdt for narr... Var sammen i helga på jakt - fint med tid sammen tenkte vi, få luftet ting og snakket ut, samt fordelt ting vi eier sammen.

Gikk litt opp og ned det også, jeg klarte å la være å gråte slik at han så det (har grått nok til han - nå vi jeg vise meg sterk overfor han), men i neste øyeblikk ble jeg forbannet og siden ga jeg F og nøt tiden sammen.

Har fortalte bl.a. at det ikke har gått EN dag uten at han har tenkt på dette det siste halve året.. HAAAAAAAAALLLLLO? Hvorfor gir han meg roser, skriver dikt, skriver søte sms, sier "vi to for alltid" senest 1.juli i år? :overrasket:

Jeg fikk iallefall sagt at jeg synes det er respektløst av han og sitte å drikke vin med nye venninner hjemme hos OSS mens jeg leiter etter plasser og bo fra natt til natt her i byen. Ble SÅ forbannet når jeg hørte at han hadde hatt med seg ei fra den ene jobben (som vi begge er engasjerte innenfor og har jobbet med i mange år - en bi jobb..) hjem på torsdag for å snakke og spise pizza. Skjønner at han ikke vil være alene som han sier, men hva med å snakke med kompiser, ikke ei jente som flyttet hit i slutten av juli som han knapt kjenner - men som jeg nå har skjønt at han melder mye med!

Jeg spyr! Og henne skal jeg jobbe med... Hun skulle egentlig fordufte herifra 31.aug - men han har forlenget kontrakten hennes til ut sept... Tilfeldig?

JEg er nok i overkant sjalu nå, men føler liksom at nå har han i løpet av siste uka hatt to forskjellige jenter hjemme og spist og sett film, jeg har ALT av ting der fremdeles, bare en bag som ikke står der. RESPEKTLØST!

(...men inni meg håper jeg jo selvsagt inderlig at han ikke har andre baktanker eller er forelsket i noen av disse, og at det bare er vennskapelig, men det er vanskelig å slå seg til ro med det...).

Reiser til Oslo i morgen og blir i 6 dager. Det skal bli godt. Trenger å komme meg bort.

Ååååå - hvorfor måtte livet snu så brått. Jeg savner han så - selv om jeg vet at jeg vil få det bedre med tiden, forhåpentligvis.

Må nesten jobbe litt nå. Skal klare meg med 70-80% jobb dette halvåret har jeg tenkt. Trenger tid til å hente meg inn fra master og nå kjærlighetssorg. Så - jeg biter tenna sammen........ og gråter litt innimellom :trist: !

Takk for alle gode ord...

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner godt at dette er tøft for deg... Godt du skal komme deg litt bort :kose:

Synes han er ganske respektløs. Men det understreker jo bare hvor mye bedre du vil ha det uten han...

Vet du tidligere sa at snille menn ikke ga deg utfordring nok. Skjønner veldig godt hva du mener, vært der selv. Men veldig glad jeg nå er gift med en av verdens snilleste menn...

Håper det går seg til med alt sammen, og du snart får et eget sted å bo. Litt lettere å begynne på nytt da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go morgen dere :vinke: !

Kom litt sent på jobb idag... Er liksom litt lite overskudd å spore i kroppen min. I dag er jeg bare helt utrolig lei meg igjen. Innså plutselig at det var nest siste natta i senga mi i leiligheten. Skal ligge der fra søndag til mandag også, men så er det UT!

Huff, så jeg gruer meg. Likte meg dog i går da jeg pakket ned alle duker o.l. Ble ganske tomt på kjøkkenbenken og i stua da. Fikk nesten litt vondt i meg. Vil jo ikke at det skal se så trasig ut der til han, men samtidig gjør det litt godt også og bare la han stå der og se hva som forsvinner sammen med meg.

Senga vår er kjempegod og kjempedyr, og den har vi alltid vært enige om at jeg skulle ha dersom noe skjedde. Nå har jeg ingen plass å ha den ettersom leiligheten jeg har fått er så liten, så da lurer jeg jo på hva jeg skal gjøre? La den stå, slik at han kan låne den og p*** andre damer der når han går videre etter vårt forhold - for så å ta den tilbake... eller skal jeg bare ta den med meg og lagre den et sted, selv om det koster?

Jeg vil liksom ha senga mi - samtidig som jeg vil sitte igjen med noe etter 3 år jeg også! Bitterheten er skummel....

Han begynte faktisk å snakke litt om økonomi her om dagen, og da kjente jeg at det rant over for meg. Jeg har aldri bedt om penger, jeg har kjøpt mat og ordnet i stand hus - og gjort slik at han har hatt råd til å betale på bilen sin og flere leiligheter som han eier... ... ... eneste er at han har betalt vår felles husleie på 2200,- (!!!) - noe som tilsvarer det jeg betaler i mat/husholdning/regninger til NRK o.l. /diesel o.s.v.

Nå setter jeg meg på flyet til Oslo om 3 timer. Det skal bli så utrolig bra! Trenger å komme meg unna nå.

Huff... alt er så :trist: :gråte: , men samtidig er jeg så :rope::kjefte: ... også vil jeg jo egentlig bare være :rødme: ...

*sukk*

Håper jeg klarer å forelske meg igjen - per nå virker det helt umulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg er enig med Glow. Ta med senga. Et eller annet sted får du nok gjort av den midlertidig.

Skjønner at du har det vanskelig nå. Håper du får litt avstand til ting i Oslo.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere Glow og jente 79 :vinke:

Nå hopper jeg på flyet straks. Gleder meg - håper bare sola skinner og jeg får noen fine varme dager der nede :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en nydelig høstdag i Oslo. :)

Fint at du kommer deg litt bort - og enig med Glow om at senga er di - evt. kan du selge den til eksen i dyre dommer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

:vinke:

Godt å høre at du har kommet deg på vei til Oslo. Blir nok bra for deg å få noen dager for deg selv, hvor du slipper å gå og se hva han driver med eller hvem han har med seg hjem hele tiden. Synes også det er respektløst, nesten som om han vil at du skal se at han har med seg damer hjem :kjefte:

Og når det gjelder senga, ta den med deg! Et eller annet sted får du satt den, som de andre sier, og i og med at det er avtalen så hadde jeg jammen tatt senga under armen (kanskje ikke under armen, men likevel) og gått!

Håper du har noen litt lettere dager i Oslo :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :vinke:

Var bredbånd her jeg bor :hoppe: , kjempebra!

Var deilig og komme seg bort, selv om jeg kjenner at jeg er ganske trist og sliten. Tror faktisk jeg bare er så sliten at jeg kommer til å sovne uten å være fullstendig knust av sorg i kveld. Hodet er bare helt tomt.

Tenkte jeg ikke skulle sende noen melding eller snakke med ex denne uka, men så oppdaget jeg at alle ringene mine var borte fra fingrene mine, og da måtte jeg nesten be han sjekke om de lå igjen i leiligheten etter jeg sto og lagde mat i går kveld...

Fikk en blid melding tilbake om at han selvsagt skulle leite etter de (i en positiv tone) og at jeg måtte kose meg i varmen her i sør...

Så gikk det noen timer også fikk jeg ny melding nå i sted:

"ringene ligger i vinduskarmen"

- t.o.m. uten punktum :fnise: , herregud, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Han er så ustabil... Ser bare mer og mer at for min egen del må jeg bare ut - enn så vondt det gjør. I løpet av neste uke har jeg ingen grunn til å være i leiligheten vår mer, da har jeg fått mitt eget.

Har sittet og surfet nå etter blender, ny tv og dvd. Litt moro faktisk. Har også planlagt høsttur med ei venninne, kanskje Alaska-tur etter jul, og jaggu slo jeg ikke til og bestilte meg spa nå på torsdag! Mmmm... herlig!

Prøver iallefall å gjøre alt for å ha det bra selv. Skal kjøpe meg ny mobil også i morgen. :hoppe: !

Fikk et løft for selvtilliten i dag da; venninna mi hadde snakket om meg til en av gutta på den lille plassen der vi bor. Hun omtalte meg da som "hun som var sammen med han ........ inntil nå nylig". Og hun måtte le godt av svaret hans: "Ja, det er vel ikke mange av gutta her i byen som ikke har fått med seg at hun er fritt vilt på markedet igjen.." :fnise::ler:

Selv om det ikke var verdens kjekkeste mann som sa det, så var det godt å høre på en måte.

Får leve på det :)

Ha en god natt jenter, høres i morgen!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som det går bedre med deg. Så bra :-D Godt du har blitt innstilit på å gå videre.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er nok en dag over... Har ikke hørt noen ting fra han idag... Blir vel ikke å gjøre det heller - og MÅ holde meg for god til å ringe eller mase på han. Han trenger tid. :trist:

Irriterer meg bare at jeg vet at dersom han ringer om ei uke og sier kom tilbake - så vil jeg selvsagt gjøre det. Sånn er iallefall humøret idag. Men jeg vet vel innerst inne at oddsene for at han blir å gjøre det er utrolig små.

At jeg ikke skal klare å slutte å tenke på hva han kanskje gjør, og hvem han kanskje skriver melding eller mail med. Det gjør meg jo bare gal! :klaske:

Konferansen i dag var iallefall veldig bra - klarte og la være å tenke på min livssituasjon i store deler av dagen. Og i morgen er det rett til ei venninne og på shopping og spa!

Det værste er at jeg ikke har fått mensen denne måneden. Skulle hatt den ca 10.aug. Men tenker at den kanskje var litt forsinket og at det som skjedde 13.aug har gjort kroppen ustabil.

Men dukker den ikke opp til over helga så må jeg teste meg. Hva søren gjør jeg da. Og hvorfor fullbyrdet han sexen vi hadde i juli når han vet at jeg ikke har gått på p-piller siden i november?

Jeg ber bare om at mensen kommer. Orker ikke noe mer styr.

*sukk*

Snakk om humørsvigninger.... :sjenert:

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Jeg synes du skal være stolt av deg selv jeg, Aquila. Det er så bra at du gjør sånne små ting for å ta litt vare på deg selv. Det er viktig! :kose:

Og du er veldig flink som klarer å ikke ringe eller sende melding! Det skal du ha!

*krysser fingrene for at mensen kommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du?? Skal ikke ta en test da, for den skal vise riktig resultat nå så lenge etter du skulle hatt mensen.. Så kanskje mensen kommer når du slapper av etter en test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville tatt en test med en gang... Det er jo en mulighet at du er gravid, selv om det selvfølgelig også kan være stress.

Men tar du en test så slipper du i hvertfall og lure, så kan du/dere heller finne ut hva dere da vil gjøre...

Skjønner godt at det går opp og ned. Håper du får kost deg i dag. Forstår at det er fristende å gå tilbake til han, men du må huske at du fortjener bedre. Du fortjener en som er gald i deg bare fordi du er deg.

Du virker som ei knalltøff jente, så det er hans tap at han lot deg gå.

Håper alt ordner seg for deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Er på besøk hos ei venninne i Sandefjord nå. Ganske deilig. Har shoppa, vært litt rundtomkring og sett meg om, skravla masse med bestis og jobbet med humørsvigningene. I perioder går det kjempebra - i neste øyeblikk, ikke så bra i det hele tatt!!! :klaske:

Jeg skal kjøpe en test i morgen og ta den dersom ingenting skjer før mandag. Nå vil jeg bare gå ut her i helgen og ha det moro og prøve og la tankene vandre andre steder enn hjem til leiligheten og til ex-sambo - og til hva han gjør/tenker...

Fikk en mms fra han i går da jeg var på tur hit. Svarte ikke og har ikke svart nå heller. Ikke har jeg hørt fra han heller. Men det føles egentlig greit. Tror ikke det er noe triks å ha mye kontakt nå når alt er så ferskt og begge er sure/sjokkerte/frustrerte o.s.v.

Har sittet og surfet etter ny TV, kommode/benk, hjemmekino-anlegg. Huff, det gjør litt vondt, samtidig som det er litt godt også, fordi jeg vet at jeg bare må gjøre slike ting for å komme meg videre.

Har ikke grått nå siden onsdag... Kjenner det ligger en klump i magen, så det er vel ikke så lenge før neste runde med gråting... :tristbla:

Nå skal jeg sjekke kontoen, at jeg ikke har sprengt den i løpet av trøstekjøpinga mi disse dagene.

Investeringer så langt:

Ny mobil Sony Ericsson W8801

Brun lang stretch topp fra sisters

Brun bolero fra sisters

Hvit pologenser fra sisters

Lilla t-skjorte (HM)

Nye adidas-sko :o)

Hvit skjorte fra Vero moda

Sort Cardigan

Nye olabukser (nytt merke) - JC

Bjørn Borg bokser

Ting jeg ikke har fått ordnet enda.

* Ny TV (LCD)

* evt. hjemmekinoanlegg

* Kommode el for oppbevaring av ting i stua i den lille nye leiligheten

* ny, omtenksom, kjærlig kjæreste - som synes jeg er verdens beste jente :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...