Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

En liten hilsen før jeg tar bryllupsfri... Er ikke sikkert jeg får vært innom før jeg er tilbake fra bryllupsreisen...

Håper alt gikk bra med skolen og at du koser deg med litt fri.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:vinke:

En liten hilsen før jeg tar bryllupsfri... Er ikke sikkert jeg får vært innom før jeg er tilbake fra bryllupsreisen...

Håper alt gikk bra med skolen og at du koser deg med litt fri.

Stor :klem:

Lykke til med bryllup :) Spennende!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Håper eksamen gikk greit og at du nå nyter velfortjent fri (nei, du skulle vel begynne å jobbe igjen ganske fort, du?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle sammen! Har vært litt fraværende grunnet eksamen, skikkelig fyllefest dagen etter eksamen, og rett ut i jobb nå etterpå! :ler: Men nå er jeg tilbake!

Ferdigutdannet er jeg ja, men lever i et vakuum.. Gud så rart det er å plutselig være ferdig.... Her oppe skinner sola på 10.dagen i strekk, temperaturen i sola er overlevelig og jeg er solbrent i ansiktet og på hendene (hehehe) - nyter livet, og har nå fri i noen dager før jeg skal ut på jobb på båten igjen!

Håper alle har det så fint så fint så... Gratulerer med vel overstått bryllup, og håper så inderlig du koser deg på bryllupsreisen!

Stor klem til alle!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei alle sammen! Etter en hel sommers jobbing på båten er jeg endelig tilbake. Har begynt i ny jobb (denne uka) og ser frem til et halvår med mye jobb reising, nye utfordringer og ingen overhengende master.

Desverre sa sambo, da jeg kom av etter 2mnd jobb på båten, at han ønsket at vi gjorde det slutt og flyttet fra hverandre... Han ønsket tid til å tenke over hva han ville og der startet altså min høst! :tristbla:

Sjokkert, uten sted å bo, uten 100% jobb (hadde planlagt og bare jobbe 50% for å hente meg litt inn etter et tøft år.... - som noen av dere sikkert husker) sitter jeg her nå - i min nye jobb der jeg er betalt for å være kreativ. Juhu! Gjett om det funker...

Vi som hadde planlagt Thailandtur, jaktturer, ny innredning av gjesterommet.... Hele sommeren har han fått vært på sin egen ferie, ettersom jeg ønsket å jobbe på båten. vi har ringtes masse, og det har haglet med søte meldinger og ord, dikt og til og med et smykke fikk jeg fra han i ferien..

Så etter 1,5 uke når han hadde kommet hjem, smeller bomba. Klart jeg lurer på hva som har skjedd, men han sier at han ikke har truffet noen andre eller noe. Han hadde bare tenkt i sommer. Men jeg vet ikke... Spurte han hvorfor han i det ene øyeblikket sa at han elsket meg, for så å gjøre det slutt 2 uker senere? Men hans argument er bare at han føler at han ikke kan gjøre meg lykkelig og at enn så flott og nydelig jeg er - og enn så mye vi VIL det skal fungere, så gjør det ikke det....

Jeg er tildels enig, og det var jeg som tilslutt foreslo at jeg skulle flytte ut, men det er jo tungt. Har jo vært endel spøkelser rundt oss også det siste halve året, som har plaget meg. Men han har avist alt og sagt at jeg er sjalu, paranoid og dum... helt til i overi går, da bekreftet han at 4 dager etter vi gjorde det slutt gjorde altså dette spøkelse av ei blond h**** et fremstøt og ba om å få være med han hjem? Så han sa faktisk unnskyld for at han ikke hadde sett de samme signalene og tegnene og at han hadde vært naiv. Heldigvis sa han nei til tilbudet hennes... Sier han iallefall...

Også var jeg litt klar for å krumme ryggen og gjøre en innsats for oss to nå!!! sukk...... Prøver bare å konse på jobb, men det er vanskelig....Er så sint, besviken og ganske opprevet og trist innvendig. Når jeg snakker med han på tlf eller sms er det ganske kaldt føler jeg... Åååååå!

At livet mitt aldri skal roe seg og jeg bare kan få være lykkelig... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, vennen! Uff, dette var trist lesing! Og magefølelsen din ang. blondinehysa var riktig, altså... Nesten så jeg gråter litt inni meg her nå... Jaja, du er vel enig i at han har fått sin siste sjanse..?

:klem:

PS: Kjenner du forresten dette nicket? Jeg har også skiftet ham, ser du... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei,så utrolig trist å lese!

Nå fikk jeg skikkelig vondt inni meg.

Jeg skal på jobb nå,så jeg har ikke tid til å skrive noe mere,men jeg kommer tilbake!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere igjen!

Joda Wadjet, jeg kjenner deg. :vinke:

Jeg møtte henne her i sentrum i går, og da ga jeg henne en syrlig kommentar. All ære til (ex)sambo som sa nei takk, og i det minste lot dyna mi bli kald før han drar med seg noen hjem.

Er enig i at nå er det nok. Kan ikke stryke han med hårene lengre, dersom han angrer seg om en stund, blir det ikke lett å få meg tilbake. Føles bare så uendelig trist nå.

Var nettopp sammen med han å hentet noen papirer på et off. kontor i byen. Måtte oppgi adresse, og ettersom jeg bor rundtomkring nå, så har jeg jo ikke det! :tristbla: Da lo han faktisk litt... men jeg håper han innerst inne kjente det like ekkelt som meg.

Spurte meg i bilen om jeg har funnet meg fast bopel, men det har jeg jo ikke. Så på en hybelleil idag, helt ok - møblert, 35kvm, ny design, men kun plass til enkelseng, ingen stekeovn (må finne en løsning der), men fin utsikt og stor nok. Litt lite skapplass - men jeg tror jeg bare må ta den - iallefall sånn midlertidig.

Fy fader så piss lei jeg er av dette livet... jeg elsker en som behandler meg som dritt i perioder. Hvorfor kan jeg ikke slippe kjærlighetssorgen nå - har jo hatt nok vondt det siste året.

Og det værste er at han ikke virker lei seg! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Det var lenge siden sist... Også med nytt navn da, men skjønte jo fort hva det var når jeg åpnet linken...

Dette var trist lesning :troest:

Håper det går bra med deg. Du har gitt han nok sjangser og fortjener så uendelig mye bedre. :klem:

Var nettopp sammen med han å hentet noen papirer på et off. kontor i byen. Måtte oppgi adresse, og ettersom jeg bor rundtomkring nå, så har jeg jo ikke det! :tristbla: Da lo han faktisk litt... men jeg håper han innerst inne kjente det like ekkelt som meg.

:kjefte::frustrert: :slåss: :kjempesinna::sinna::rope::sprettert::pisk:

For en iditotisk måte å oppføre seg på. Blir sinna på dine vegne!!!

Skjønner du har det tungt nå. Håper virkelig det blir bedre snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, jeg er ganske bestemt på at jeg skal få det bedre... Ironisk nok er det jo snart gått to uker siden det skjedde (13.aug), og jeg har allerede fått mye søte tilbakemeldinger fra gutter (som har vært kompiser) som trøster meg og som tilbyr meg å bo hos de...

:ler:

Måtte le litt da faktisk. Enkelte er ikke sene om å legge inn aksjer. Men, men, bra for selvtilliten da.

Men, jeg elsker jo bare ham fremdeles, til tross for alt. Gutter som er for snille har jeg alltid gått lei, men han har alltid utfordret meg på det planet - men kanskje litt for mye når jeg begynner å summere opp alt sammen...

Nei, phu! Dette skal jeg klare....

Må bare fortelle hva jeg sa da jeg møtte h**** i går. Ex-sambo fortalte meg jo alt som hun hadde sagt, og at de hadde sett film sammen på søndagen, men at han da virkelig følte det ubehagelig at hun som han trodde var en venn bare tok seg til rette i leiligheten vår... så jeg fikk vel et inntrykk av at han skikkelig angrer på at han har forsvart hennes oppførsel tidligere. Og jeg tror han på at han IKKE vil ha henne. Hun flytter dessuten på søndag! :hoppe: Og helgen skal jeg og ex-sambo ha sammen på jakt - snakke litt ut før vi tar en seriøs slutt-pause...

Vel, det jeg sa var ikke sagt med sint stemme, jeg smilte og var blid - men med en sarkastisk undertone (Dette gjorde jeg selv om han ba meg ikke si noe til henne dersom jeg møtte henne - tror han var redd for at jeg skulle drite henne og meg selv ut. but I don't care. Jeg har jo mislikt henne siden i februar - og hvor ligger lojaliteten hans når han betror seg til meg om hva hun sa.. HAHAHA), vel, det var som om hjernen min kortsluttet:

"Hei du. Det var synd du ikke fikk bli med han hjem i helga, men jeg må si jeg synes det er utrolig respektfullt av "sambos navn" og vente til dyna mi er blitt kald før han drar nye damer i seng. Men slapp av, om 2-3 uker er jeg helt ute derifra, så da kan du jo prøve på nytt! lykke til! "

Gjett om hun ble paff. Ble sprutrød og sprang nesten bort. Selv gikk jeg bare videre i sjokk over hva jeg nettopp hadde gjort, men samtidig hadde jeg en utrolig tilfredshet inni meg!

Blir sikkert gode og dårlige dager fremover, men nå skal jeg være flinkere å være på KG. Er god hjelp og skrive ting av seg!

Klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei du. Det var synd du ikke fikk bli med han hjem i helga, men jeg må si jeg synes det er utrolig respektfullt av "sambos navn" og vente til dyna mi er blitt kald før han drar nye damer i seng. Men slapp av, om 2-3 uker er jeg helt ute derifra, så da kan du jo prøve på nytt! lykke til! "

Klem til alle!

Utrolig bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ny her, men synes jeg måtte si hei til deg allikevel. Synd å høre om samboeren din, håper det går bedre snart!

Forresten veldig bra det du sa til dama :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...