Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cerise

Klar for helg?? Det er hvertfall jeg :hoppe: Sitter på skolen og prøver å skrive oppgave, men naaaaaaidaaa... dårlige greier. ikke helt motivert ;) Håper du får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :vinke:

Da er helga over og besøket reist. Egentlig litt OK, blir alltid ganske mye styr. Heldigvis var det nydelig vær de dagene de var her, så vi fikk vært masse ute og kost oss i vårsola :) !

Idag er jeg litt fed up! Pratet litt på senga i går, og sambo spurte meg om jeg hadde det bra med oss for tiden? :overrasket:

Plutselig kom alt det vonde fra i høst tilbake. Jeg tenkte bare, vær så snill.... ikke begynn med dette nå, 1 mnd før levering av hovedfaget... Så jeg aner ikke.....? Trodde alt var så bra, har jo virket slik. Selv sa han bare at han led av dårlig samvittighet fordi jeg ikke ble prioritert nok, og fordi jeg alltid stiller opp for han, tross alt jeg har og gjøre. Samt at vi bruker for lite tid sammen til oss. Han sa også at han ikke orket diskusjoner lengre, han bare jattet med - rett og slett fordi han ikke brydde seg om utfallet av diskusjonen.

Ble bare helt tom.

Aner ikke om jeg får jobbet noe idag. Tror jeg slår på tråden til ei venninne først iallefall.

Hvorfor skal livet alltid være så vanskelig?

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Innom med en :klem: til deg... Skjønner godt du synes det var vanskelig å ha en sånn samtale. Utrolig kjedelig tidspunkt også, nå som du har mye å tenke på med skolen og sånn. Det som er positivt er jo at han selv tok det opp på eget initiativ. Det tyder jo på at han har lyst til å jobbe med forholdet deres - noe man alltid må. Høres ut som dere er litt som meg og samboeren, trenger kanskje å jobbe litt med kommunikasjon og sånn. Håper dere finner ut av det sammen, det ordner seg for snille jenter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... Det kan du si... Blir utrolig forbanna altså. Men heldigvis sendte han meg melding for en liten stund siden der han skrev at jeg var verdens beste kjæreste og at jeg ikke måtte tro at ting var slutten bare fordi han tok opp noen små ting.

Og akkurat nå plaget det han at jeg ikke fikk like mye som det han fikk av oppmerksomhet og kjærlighet og TID fra meg. Han har vel litt problemer med hva han skal prioritere.

Så... kanskje jeg overreagerte litt da :sjenert: ... ... ... er bare at høsten i fjor fremdeles ikke er så langt unna, og jeg vil ikke ha det slik igjen. Da kommer jeg til å takke for meg ganske prompte.

Er ganske latent og stresset selv nå, slik at toleransegrensen er ganske lav.

Sukk....

*Aquila tusler tilbake til Microsoft Word og skriving på hovedfaget*

Takk for klemmer, ballerina, cerise og jente 79!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Uff da,vennen :klem:

Skjønner at du reagerte som du gjorde jeg. Kan tenke meg at du er litt ekstra på vakt etter det dere har vært gjennom. Men jeg tror ikke sambo mente noe vondt med det han sa,og det fikk du vel bekreftet når du fikk den meldinga fra han.

Synes det er bra at han tar opp ting som plager han. At han får dårlig samvittighet over at han ikke får brukt nok tid på deg,viser jo at han bryr seg.

Dere får ta en prat i kveld eller noe.Passe på at det ikke blir noe misforståelser dere mellom.

Stoor :klem: fra MrsP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Dere får ta en prat i kveld eller noe.Passe på at det ikke blir noe misforståelser dere mellom.

:Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Innom for å ønske deg en god dag, håper du og sambo fikk pratet skikkelig sammen. Som Mrs Potter sier er det greit å passe på at det ikke blir misforståelser mellom dere som ødelegger mer enn nødvendig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt at han sender melding da.

Lett å overeagere på sånt, man er jo så glad i den man bor sammen med. Håper dere fikk snakket ut.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! :vinke:

Hadde virkelig en sur dag i går.

Sambo har også begynt med facebook nå, helt ok, men ble sur da han kom hjem fra jobb sent i går kveld for så å sette seg rett på facebook fremfor og bruke litt kvalitetstid med meg (og det har han som sier han vier forlite tid til meg?).

Ble iallefall ingen prat om noenting, kanskje like greit - han skjønte vel på meg at i går var en særdeles dårlig dag... - men så fikk jeg massasje og masse kos i senga når vi krøp til køys da. :sjarmor: Det hjalp litt på humøret.

Hadde en morsom episode i går før vi la oss der sambo sa; Ikke ta dette som kritikk, men neste gang du vasker denne genseren her, kanskje du kunne tatt den på 30grader og ullprogram? Blir så stiv når du vasker den på 40...

Først ble jeg litt :frustrert: inni meg, men så begynte jeg bare å :ler: ....

Den er grei, sa jeg - også må jeg få si en ting uten at du tar det som sur kritikk... Jada, sa han!

Neste gang - kanskje du kan sette på en vask selv kanskje???

Muhahahahaha!

Fornøyd med den. Så lo vi begge to og krøp til køys. Han er egentlig flink til å vaske klær altså, men i det siste har vel jeg tatt det meste. Så der fikk han et kjapt parert svar tilbake.

Skal dog huske å vaske på 30 neste gang! :ler:

Jobbe nå!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det er mitt standard svar også når sambo klager på lite rene boksere. Løsningen var derimot å kjøpe flere boksere. Så nå er det lite klager ;)

Greit å ikke ta den praten på en dårlig dag da... Men dere ordner nok opp i deg.

Ha en fin ettermiddag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:ler:

Det er mitt standard svar også når sambo klager på lite rene boksere. Løsningen var derimot å kjøpe flere boksere. Så nå er det lite klager  ;)

hehe... det pleier jeg også alltid si :ler: Akkurat som om det ikke blir noe mer snakk om det emnet da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*noterer seg det svaret* Jeg fikk nemlig også klage på at jeg hadde vasket ullgenseren hans på 40 grader.

Ha en fin helg! Og husk, det ordner seg for snille jenter (og for oss andre også!) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Føler jeg forsømmer hele sulamitten her inne altså! Men de siste dagene har været vært så utrolig bra, og jeg har vekslet mellom og sitte inne og skrive og gå på skiturer... Våren er nydelig altså! Sambo er reist på sykehuset i dag. Har i flere år vært plaget med ryggen og i dag skal han endelig i MR. Til tross for ryggsmertene klager han ikke og driver på med masse idrett og slikt, men klart det er irriterende - så vi håper vi får et svar av MR bildene iallefall :)

Ellers lite nytt... Jeg er superlei av å skrive og fikse på oppgaven, dagene går utrolig fort, og uken som gikk ble det litt for mange sene kvelder på byen (les helga + 1.mai :klaske: )

Ha en fin uke alle sammen! Jeg kommer sterkere tilbake når jeg har pauser fra skrivingen!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innspurten. Det er ikke lenge igjen nå, men regner med du synes det er verdt det når det er levert og du kan ta ferie! (Dersom du ikke allerede har en jobb som venter da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...