Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jammen du har fått meg hektet på facebook, gitt. (Nå har jeg beskyldt ballerina for det, så jeg håper ikke ammetåka har tatt meg enda en gang). Utrolig hvor mange gamle kjente som var der, og fant man en kan man spore opp mange fler. Skulle nesten hatt gamle klasselister slik at jeg kunne søke lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Tror jammen du har fått meg hektet på facebook, gitt. (Nå har jeg beskyldt ballerina for det, så jeg håper ikke ammetåka har tatt meg enda en gang). Utrolig hvor mange gamle kjente som var der, og fant man en kan man spore opp mange fler. Skulle nesten hatt gamle klasselister slik at jeg kunne søke lettere.

hehe... ikke snakk om det engang... kan ikke vente til eksamen er ferdig og jeg også kan sette i gang med facebook ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere allesammen! :vinke:

:velkommen: Peachbud !

Helga var kjempefin! Utrolig bra vær og skikkelig fin hyttetur. Kom oss ikke avgårde før i ni-tiden fredagskveld, ergo var vi ikke ved hytta før nærmere halv ett... Men så spiste vi et lett måltid og hoppet i køyene og så frem til en ny dag med finvær... Det var selvsagt overskyet på lørdag, men vi fikk oss en tur med fine naturopplevelser, likevel ;)

Så ble det reinbiff til middag utpå kvelden. Jeg disket opp med det som skulle bli en skikkelig god og kulinarisk hyttemiddag, men var desverre litt klumsete rett før servering av grønnsakene, og snublet, slik at kasserollen med 100 grønnerter, blomkål og gulrøtter suste igjennom rommet, :klaske: -ergo var det bare og sette seg på kne og pille frem erter fra alle kriker og kroker, og spise reinsbiff med kun avokado som grønnsaks-tilbehør. :ler:

I går kveld slappet vi av med Änglagård 2 på NRK og champagne (på en søndag *kremt*)... ... ... Fin avslutning på helga.

Har jaggu fått oppgaven i retur fra veil nå, så i dag er det full sjerpings på jobbinga! Håper på at han har vært fornøyd og kommet med gode tips *håpe,håpe* !

Ha en fin uke alle sammen!

Idag må jeg sette alle kluter til. Kom meg ikke opp før halv elleve! :sinna:

Skal lage :kaffe: nå, også er jeg igang!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen du har fått meg hektet på facebook, gitt. (Nå har jeg beskyldt ballerina for det, så jeg håper ikke ammetåka har tatt meg enda en gang). Utrolig hvor mange gamle kjente som var der, og fant man en kan man spore opp mange fler. Skulle nesten hatt gamle klasselister slik at jeg kunne søke lettere.

:ler: ... ... ... får ta skylden jeg da, men er enig i at det er egentlig ganske moro. Finne igjen gamle kamerater og venninner fra mange år tilbake. Tror snart hele ungdomsskole klassen min er samlet.

Bare skyld på meg, det er greit. Ikke ballerinas feil dette :ler: !

hehe... ikke snakk om det engang... kan ikke vente til eksamen er ferdig og jeg også kan sette i gang med facebook ;)

Ja, og husk det jeg sa - for din egen del: VENT TIL ETTER EKSAMEN! :tommel:

Klem til dere begge!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg.......

Jeg klarer altså ikke å komme meg opp om morgenen! :klaske:

La meg riktignok ganske sent i går, men anyway... Målet var å klare og komme meg opp til klokken ni, slik at jeg hadde litt tid på meg før jeg måtte på jobb, men neida...

Sambo ringte litt før ti for å spørre om jeg var stått opp, tok frem den mest våkne stemmen jeg klarte og svarte: "nei, men skal gjøre det akkurat nå."

*kremt.... :sjenert: * -gikk nesten... ... ... ...

Men er oppe nå iallefall!

Ha en fin dag dere :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei abelille :vinke: !

Akkurat kommet hjem fra middag sammen med jobben til sambo. Er sååå mett! Unnet meg skikkelig dessert også, feiteste sjokoladekaka de hadde - MED is :sjenert: ... ... ...

Men nå har jeg ikke vondt av det. Siden våren 2005 og til nå har jeg tatt av 9 kg! Ganske fornøyd med vekta mi nå - nå er den liksom slik den var før jeg flyttet hit og begynte å leve usunt og drikke mye øl :ler: !

Slutt på den tida ja!

Gleder meg til frustrerte fruer. Sambo er på besøk hos en kompis og ba meg hente han utpå kvelden. Ga bare klar beskjed at så lenge han skulle hentes før 21.30 eller etter 22.30 (og før 23.00 igjen) var det greit! :ler:

Tirsdag er tv-kveld!

Basta!

Jobbe en siste halvtime nå - også er det bare å rigge seg til i sofaen og se på fgrustrerte fruer :hoppe: :hoppe: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjente den sjokoladekaka da ja, Aquila. Det er jo lov en gang i blandt. Det viktigste er jo nettopp at det kun blir en gang i blandt.

Kjenner til ulempene med å drikke masse øl. Var sånn for meg også når jeg flyttet for meg selv, og hadde mest guttekompiser :sjenert:

Ser også etter jeg flyttet sammen med min kjære at vi har kost oss litt vel mye. For han er det ikke noe problem, han er undervektig. Men jeg har vært nødt til å ta meg sammen nå. Men godt å merke at det hjelper.

Min kjære måtte pent droppe fotballkamp i går, slik at jeg fikk sett frustrerte frue.

Mrs. Potter:

Susan overnattet hos Ian i hans ganske gedigne hus for første gang. Der møtte hun en ganske lite vennlig hovmester, som mente at hun ikke hørte hjemme der siden Ian fortsatt er gift.

Gabrielle skulle hjelpe barn til en skjønnhetskonkurranse. Hun fortalte om slankemetodene til modeller, noe som ikke akkurat var populært hos mødrene. Men ved å love de slankepiller fikk hun innpass igjen.

Bree kastet Orson på dør etter at hun fant ut at to av hans tidligere flammer var enten død eller forsvunnet.

Hun med 4 gutter (Sto plutselig stille med navnet) prøvde å anmelde naboen. Det gikk ikke, men da sønnen var borte løp hun rett dit og kikket. Da var alle lekene og bildene borte, han hadde donert de til et barnesykehus.

Mike ble tatt på fersken av politiet når han skulle grave ned verktøyet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Bra gjengitt, jente 79!

Jeg kompletterer:

"Carlos flyttet inn for en kortere periode hos Mike, påsto overfor Mika at han var hans bestevenn fra før ulykken. Lynette fortalte hun gamle dama i nabolaget om pedofilimistankene om naboen, og gamledama begynte å ringe rundt. Årsaken til at Bree kastet Orson på dør var at moren hans fortalte om tidligere utroskap fra hans side og at det var Monique (som de så på likhuset på bryllupsdagen - og som Orson nektet for at han kjente) han var utro med... "

Det skulle vel være mer enn nok! Neste uke skulle det visstnok være julestemning i Victoria lane (eller hva nå gata heter...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, visste det var noe jeg ikke fikk med meg...

Helt utrolig hvor mye de klarer å få til å skje på en episode... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cerise

Innom å oppdaterer meg litt her :) Har vært litt fraværende her på KG den siste tiden, har nok kanskje noe med at facebook tar en del tid :ler:

Frustrerte fruer i går var gøy, gleder meg til neste uke! vil alltid se mer, de dumme episodene varer alt for kort :grine:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom før å ønske deg en fin dag.

Tenk allerede torsdag, i morra er det helg :hoppe: :hoppe: :hoppe:

(og for meg en skikkelig langhelg :) )

Blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere!

Snart helg ja :hoppe: !!!

Mamsen, papsen og lillesøster kommer på besøk hit i helga, så det betyr full husvask i dag.

Cerise : Jeg vet at facebook tar mye tid. Tell me about it! Sambo har også begynt nå... så nå sitter vi her da, laster opp bilder, deler venner og bruker masse tid på det. Er jo moro, kan ikke stikke det under en stol. Dessuten fører det til at man holder kontakten med folk man ellers ikke snakker med :)

Ang frustrerte fruer skulle de sendt to episoder hver kveld. Det hadde vært saker det!

Ha en fin dag dere, nå skal jeg få i meg litt mat og begynne jobbingen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...