Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Hei på dere! :vinke:

Har hatt ei fin helg, ut på byen lørdag med Jon Doe konsert og søndag med maks avslapping og kos foran TV'n, en tur på Brun og Blid - samt 1 times spasertur i vårværet. Deilig!

Sambo ringte i går kveld, var tilbake fra guttetur. De hadde hatt det så bra. Fortalte så at han og en kompis og frøken arrogant mest sannsynlig skulle se en film - så vi fikk snakkes senere heller.

Kjente jeg ble så utrolig forbannet! Med en gang jeg er borte virker det som om han må "benytte" sjansen til å være sammen med henne. -Og kanskje er det slik, fordi han ikke vil være med henne når jeg er hjemme, da han vet jeg ikke liker det??? Synes det er Blæææ i allefall - selv om det meste crazye foregår nok inne i mitt hode. Vet ikke om de så film ilag eller om han var alene hjemme. Prøver og heve meg over det, vet uansett at han er til å stole på - men fantasiene hans vet man jo aldri... Æsj!

Når i Guds navn slutter man å være sjalu!??? :klaske:

Noen som har en tryllemedisin?

Skal prøve å fokusere på skole nå! Reiser hjem til han i kveld. Det skal bli godt. Fikk melding i natt om at det var så tomt uten meg hjemme - og at han så frem til å få meg opp...

Så hvorfor må jeg være så hurpe inne i hodet mitt bare fordi han vil se film sammen med "henne"...

Kaffe, snus og skriblerier - here I come!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjalusi er no d***. Min kjære har også ei vennine han holder kontakten med, som jeg aldri har møtt. I begynnelsen var det fordi det var så lenge siden de hadde sett hverandre, derfor ville hun treffe han alene... Meg ---> :kjempesinna:

Men de har veldig sporadisk kontakt, derfor gir jeg mer eller mindre blaffen nå. Han hadde egentlig tenkt til å be henne i bryllupet vårt, men nå sliter han med å få tak i henne igjen. Derfor tror jeg han har lagt den planen på is... Må innrømme at jeg ikke akkurat er lei meg for det...

Men det ødelegger jo bare for deg selv, så håper du kommer over det. Er ikke noe moro å ha det sånn...

vi snakkes

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Det er det jeg vet, derfor tar jeg det ut her inne og på tlf til ei venninne. I gode øyeblikk vet jeg dessuten at mye ligger i hodet mitt. Man danner seg bilder og ideer som ikke er forenelig med virkeligheten - og ofte er det disse bildene som gjør en ennå mere :sinna: ....

Men jeg tror jo at på sikt skal jeg lære å bli flinkere til å takle slikt. Jeg tar meg i det hver gang og "sier til meg selv" at jeg må ta meg sammen. Så flytter jeg fokus til noe annet - også blir det bedre :)

Bortkastet energi!

Idag er det sol her - hvorfor kom ikke den igår da, når jeg hadde fri?!

Hvordan var helgen din forresten, jente 79? Gjort mye spennende og utfordrende kanskje???

Litt misunnelig på at du er solbrent... vil også få farge på kroppen og i fjeset!

(...men takk til Brun og blid for litt farge etter 40,- og 20min i går.... :ler: )

Venter på at GUD skal bli ledig og se over figurene mine nå... Sukk... Kjedelig og vente.

Er det noe bra på tv i kveld? Så reprise av Isdans programmet på TV i går. Snakk om å spinne videre på en tv-suksess (Skal vi danse) og lage en slags oppfølger.

Imponerende av deltakerne, men tror ikke jeg vil prioritere og se det på fredager. Vil vel holde meg til Nytt på Nytt tenker jeg - selv om det blir litt spennende og se hvordan det programmet fyker av når Anne-Kat forlater. Hun er genial!

På mange måter et godt forbilde for selvironi og egenidentitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Tror det er lurt å ta det ut i andre kanaler, hvertfall in the heat of the moment! Det er fort gjort å bli litt for :frustrert::kjempesinna: :evil: :sinna: når en prøver å forklare kjæresten hvorfor en ikke er storfan av en slik dame. Så best å ta slike diskusjoner i roligere former ;) Ekkel følelse, å vær sjalu..

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cerise! :vinke:

Riktig det du sa, så det er full sjerpings her i gården nå!

Herregud nå er jeg lei av å sitte å jobbe! ... ... ...

Tror jeg pakker sammen snart.

Gleder meg til å reise hjem til leiligheten og sambo idag - skal bli så deilig!

Er dessuten litt uopplagt idag. Fikk nemlig nesten ikke sove i natt, blåste som F ute, og da knaker det så i det gamle huset jeg bor i når jeg er her i byen... Høres ut som om det er noen i huset. Våknet opp flere ganger i natt og var bombesikker på at det var noen som gikk i gangen...

*grøss*

:redd:

Surfe litt på nettet nå tror jeg...

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Bare innom med en liten :troest: klem til deg. Sjalusi er noe dritt, det være seg hvem som er det.

Vi har måttet svelge mange kameler i vårt forhold nettopp pga. sjalusi :sjenert:

Nok en kvelds :klem:

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Bra du jobber med sjalusien da, det går seg nok til etter hvert. Men veldig lett å bli totalt urasjonell da ja...

Helgen og slutten av forrige uke var helt topp. Vi dro på teambulding onsdag. Torsdag var vi på tur både på beina og på ski, skikkelig utfordrende tur. Ble sinnsykt sliten, var en lang tur med mye bratte bakker både opp og ned. Fikk også rappelert, moro :) Ble tidlig kvelden da, etter en lang dag ute, så 3 retters middag og spa...

Fredag var vi på fjelltur. Tok bane opp da, for å få gjort noe faglig også.

Utrolig fin tur, koste meg innmari. Men var støl etter turen på torsdag både fredag og lørdag (faktisk litt søndag også kjentes det ut som...)

Etter jeg kom hjem fredag var det innflytningsfest hos ei vennine. Jeg kjørte, var trøtt etter turen så ble ikke så veldig sent.

Lørdag dro vi ut til mine foreldres hytte ved sjøen. Min kjære hadde lovet å hjelpe til med båten som gjenytelse etter at vi fikk nesten en favn med bjørkeved før vinteren.

Søndag dro vi til hans mor. Fikk middag der, så skulle han og hans stefar på fotball. Jeg, hans mor og bikkja gikk tur i skogen i mens, var borte i litt over to timer. Kjempetopp :)

Alt i alt en ganske begivenhetsrik helg :)

I går ble det mer rydding hjemme og en times tur med bikkja i lysløypa. Er så godt å komme seg ut om dagen :)

Enig med deg at Anne-Kat gjør veldig mye av Nytt på Nytt. Var og så tatt av vinen i januar. Synes hun er veldig bra, men tror enklte andre syntes det var litt på kanten ;):ler:

Ha en fin dag, håper du får gjort masse

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere Anneb og Jente 79!

Kom hjem til sambo i natt.. Var deilig. Satt oppe til i tre-tiden og gikk igjennom post (nok ei bok er glemt avbestilt i bokklubben :klaske: ) , samt pakket litt ut!

Idag skinner solen, og jeg er på tur på jobb om noen få strakser... Lurer litt på om jeg skal gå meg en skitur utpå ettermiddagen også. Er så utrolig fint vær...

Får uansett ikke gjort så mye skoleting før jeg får respons på oppgaven min fra veileder.

Jente 79: høres ut som en helt fantastisk team tur, og en fin helg også... Kjempe bra at du ble med på rapelleringen ;) ! Regner med det ga litt kick kanskje? Spa hørtes også helt fortreffelig ut.

- Også har dere fått vært litt familiær også i helgen - synes dere har fått gjort mye da.

Nå er det på tide og komme i gang med denne dagen!

Vi høres :vinke: !

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tid med all post, selv om det stort sett er mest reklame...

Skitur i solen hørtes ikke dumt ut. Jeg skal gå tidlig fra jobb i dag, skal til frisøren. Bare sånn prøve/prøve time time til bryllupet. Blir sikkert greit med en liten bytur, kan jo kanskje få sett etter en bursdagsgave til venninen min også.

Ja, var veldig fornøyd med å prøve rappeleringen. Føltes veldig feil å slippe taket i rekkverket på brua, men veldig fornøyd med å gjennomføre det. Var litt skeptisk rett etter turen, var så sliten at jeg visste ikke om jeg orket. Men hadde heldigvis litt mat, drikke og pause først. Da gikk det greit.

Var en ganske begivenhetsrik helg ja. Heldigvis er ikke alle like tettpakket med program :)

Kos deg i sola, er vel ikke så mye vår hos dere som her. Men gjør vel godt bare med lyset... Så nå at dere har tatt oss igjen på timer med dagslys, ikke dumt tenker jeg. Utrolig hvor fort det går...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere iss og jente79 :vinke:

Kom meg en tur ut på ski idag. Det var utrolig deilig. Sol hele turen :)

Nå er det tv-kos kveld med frustrerte fruer og kongen av queens. Skal være flink husmor og vaske litt og ordne litt til sambo kommer hjem fra jobb...

En, to, tre: START!

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Innom med en tirsdags :klem:

Du får kose deg med huslige sysler... det skal jeg også... før frustrerte fruer og kongen av queens! Det blir en bra kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en bra tirsdag :)

Jeg var en tur innom byen i går, var kjempetrøtt når jeg kom hjem. Men fikk i hvert fall gjort litt.

Flink du :klappe:

Ha en fin onsdag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! :vinke:

Hyggelig at du fremdeles er innom her Chica ;)

Var kjempeflittig i går! Vasket hele huset, la sammen klær, ryddet i skap og bod og vasket kopper. Var akkurat ferdig til frustrerte fruer, så da ble det kos med te og kjeks i sofaen :) ... og litt ostepop :sjenert:

I dag er det tilbake til studiene igjen...

Ha en fin dag dere!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det helg :hoppe: !!!!

Skal jobbe noen få timer til nå, også blir det hyttetur med sambo. Sola skinner, det er behagelig temperatur og jeg ser så utrolig frem til ei fin helg.

Fremdeles ingen respons på oppgaven min fra veileder, ennå han lovte å være rask :sinna: , så jeg er litt småirritert. Er ikke så mye jeg kan finne på mens jeg venter liksom.

Ha en god helg alle sammen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske god helg. Drar nok hjem om en halv time/times tid. Får se hvor mye jeg gidder å gjøre...

Kjenne frustrasjonen med trege veiledere. Vår var også det når vi holdt på med hoveroppgava. Holdt på å fly i flint... :frustrert:

Kose deg masse i helga.

Min samboer har reist på guttetur, men jeg får besøk i helga da. Så tror det blir en koselig helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...