Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Husk, at når du er på bunnen, så er det bare en vei og det er oppover! :klemmer: Ting kan bare bli bedre nå..

Dette var veldig lurt sagt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose:

Skjønner veldig godt at det er bittert. Han velger å gjøre det slutt og du får absolutt alle konsekvensene...

Synes jo det er synd hvis du ender opp med å flytte på grunn av han, det burde vært han som hadde reist...

Men kan jo også skjønne det. Det er en innmari liten plass og umulig å unngå hverandre.

Har du gode jobbmuligheter sørover også?

Håper du har noen å prate med.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

HAr det helt jævlig!

Jeg har mistet kjæreste/samboer, leilighet, jeg har måttet fjerne et barn, jeg blir skviset ut fra plassen jeg har jobbet siden 2004 fordi HAN er blitt aksjonær og bestemmer hvem som skal ansettes - og nå har han ansatt sommervikaren ut året (hun han dro på hyttetur med). Han har også innrømmet at hun har sovet i senga MI!!!! Senga som JEG ikke har fått ut fra leil ennå ettersom jeg ikke har plass.

Livet er helt jævlin nå. Jeg klikket i går da han kom hit. Sparket, slo, spyttet, reiv sunn skjorta hans og ba han reise til h.................. Jeg var helt sjokkert over meg selv. Men det var så mye som bare måtte ut - og jeg klarte ikke stoppe.

Føltes ganske godt etterpå - men jeg er jo ikke akkurat stolt av å fullstendig klikke. Skal til legen idag - og få henvisning til psykolog.

Jeg har bare brutt helt sammen - og han har definitivt IKKE gjord dette bruddet og aborten enkel for meg. Poenget er bare at han ikke bryr seg uansett. Han har det jo så bra nå - og gir en lang f i alt han har lovet meg og alt han har sagt.

Senga påstår han nå at han skal ha - var tross alt han som trengte ny seng da vi (jeg) investerte i den for snart 2 år siden. Og han orket ikke begynne å leite etter ei ny seng - han hadde liksom funnet den rette! At jeg betalte den var bare for å være grei med meg sa han, at jeg også skulle føle at jeg eide noe.

Jeg bare måpte og sa - "senga plukket vi ut ilag" og jøss, stakkar deg som må finne deg ei ny seng! JEG MÅ FINNE MEG SELV OG ET NYTT LIV - OG SAMTIDIG TAKLE AT DU HAR NY DAME OG SKVISER MEG UT FRA JOBBEN!

Jeg er på absolutt low point nå jenter. Bor oppe hos ei venninne ettersom jeg ikke klarer være alene. Jeg vil ikke flytte, men jeg tror ikke jeg klarer å være her..

Deet går så sakte fremover.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han fortjente at du gikk litt løs på han jeg... :sjenert:

Det topper seg av og til, og da må en ha det ut. Husker jeg hadde problem med en ex for noen år siden. Trente noe som het kick it. Var aerobic med innslag av kick boksing. Da bare så jeg for meg ansiktet hans og dro til. Ganske tilfredsstillende faktisk ;) Fikk ut masse frustrasjon og god trening samtidig...

Godt du har ei venninne å være hos. Håper du finner en løsning :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med jente79. Synes egentlig han fortjente at du gikk løs på han. Skjønner ikke at du har klart å holde deg helt til nå...Også synes jeg det høres veldig fornuftig ut å få prate med en psykolog.

Synes du er tøff jeg!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Det synes jeg også at du er, tøff altså. Han fortjente det du ga han og litt til, spør du meg. Men jeg forstår at du blir sjokkert :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jeg synes også du er steintøff!! Han fortjente det så til de grader at du gikk løs på ham og jeg hadde nok villet gjort ham enda litt mer!

Har så utrolig vondt av deg, ønsker deg så mye godt. Håper det kan hjelpe å gå til psykolog. Og selv om det er sååå feil at det er du som skal flytte på deg, så hadde jeg nok vurdert det. Ny jobb, nytt sted... dine venner har du alltid! Håper så inderlig at ting begynner å bli bedre for dge snart!!!

Stooooooooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg har lest igjennom dagboka di nå, og blir egentlig helt målløs!

Han eksen din må virkelig være en helt sjuk jævel!! Om det er noen som fortjener en omgang deng må det være han! Han har behandla deg på måter som er helt ubeskrivelig!!

Håper du klarer å reise deg igjen, og at det hjelper med noen timer hos psykolog.

Føler virkelig med deg. Du fortjener så mye bedre. Det må også være jævlig å føle seg presset til en abort man selv ikke ønsker seg :/

Eneste er jo at nå slipper du iallefall å forholde deg til dette mennesket her resten av livet på grunn av at dere har et felles barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =tentacle=
Hei dere!

HAr det helt jævlig!

Jeg har mistet kjæreste/samboer, leilighet, jeg har måttet fjerne et barn, jeg blir skviset ut fra plassen jeg har jobbet siden 2004 fordi HAN er blitt aksjonær og bestemmer hvem som skal ansettes - og nå har han ansatt sommervikaren ut året (hun han dro på hyttetur med). Han har også innrømmet at hun har sovet i senga MI!!!! Senga som JEG ikke har fått ut fra leil ennå ettersom jeg ikke har plass.

Livet er helt jævlin nå. Jeg klikket i går da han kom hit. Sparket, slo, spyttet, reiv sunn skjorta hans og ba han reise til h.................. Jeg var helt sjokkert over meg selv. Men det var så mye som bare måtte ut - og jeg klarte ikke stoppe.

Føltes ganske godt etterpå - men jeg er jo ikke akkurat stolt av å fullstendig klikke. Skal til legen idag - og få henvisning til psykolog.

Jeg har bare brutt helt sammen - og han har definitivt IKKE gjord dette bruddet og aborten enkel for meg. Poenget er bare at han ikke bryr seg uansett. Han har det jo så bra nå - og gir en lang f i alt han har lovet meg og alt han har sagt.

Senga påstår han nå at han skal ha - var tross alt han som trengte ny seng da vi (jeg) investerte i den for snart 2 år siden. Og han orket ikke begynne å leite etter ei ny seng - han hadde liksom funnet den rette! At jeg betalte den var bare for å være grei med meg sa han, at jeg også skulle føle at jeg eide noe.

Jeg bare måpte og sa - "senga plukket vi ut ilag" og jøss, stakkar deg som må finne deg ei ny seng! JEG MÅ FINNE MEG SELV OG ET NYTT LIV - OG SAMTIDIG TAKLE AT DU HAR NY DAME OG SKVISER MEG UT FRA JOBBEN!

Jeg er på absolutt low point nå jenter. Bor oppe hos ei venninne ettersom jeg ikke klarer være alene. Jeg vil ikke flytte, men jeg tror ikke jeg klarer å være her..

Deet går så sakte fremover.

:tristbla:

Når du har betalt sengen, er den din. Selv om det var for å være grei han "lot" deg eie den. :roll:

Hva mener du med at du blir skviset ut på jobben? Er stillingen din i fare, eller er det for ubehagelig at den andre kvinnen også skal jobbe der?

Du måtte ikke fjerne barnet, hans makt begrenset seg til å komme med sin mening og sine utsagn om hva du ikke kunne forvente deg av støtte. Da gjensto valget mellom abort og å få barnet alene, og du valgte.

Det du skriver om at du må finne deg selv og et nytt liv, er veldig bra. Det er akkurat det du må. Fortsatt er du stuck med tanker om at han har satt deg i denne situasjonen, du er et offer for ham. Det er du jo på en måte, for han har holdt deg i god tro, og så trukket tilbake alt. Men det han har trukket tilbake var hans. Du hadde det til lån så lenge dere var sammen. Han er en dust, men hva han skylder deg og hva han har stelt i stand er ikke et konstruktivt fokus nå. Kan du prøve å nullstille, og ikke fokusere så mye på å starte i minus? Han kommer aldri til å gjøre noe av det som har skjedd greit for deg. Veien til å få livet på beina igjen er det du som kommer til å finne uten ham, med dine ressurser. Prøv alt du kan å ikke bruke energien til å tenke på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og ser rimelig slik ut : :sjokkert::hakeslepp: etter å ha lest de siste innleggene dine...

Skjønner ikke at det går an, det er jo helt forferdelig! Eksen din høres ut som en psykopat... han har iallfall ingen som helst sympati og medfølelse, herregudh!!

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du har betalt sengen, er den din. Selv om det var for å være grei han "lot" deg eie den. :roll:

Hva mener du med at du blir skviset ut på jobben? Er stillingen din i fare, eller er det for ubehagelig at den andre kvinnen også skal jobbe der?

Du måtte ikke fjerne barnet, hans makt begrenset seg til å komme med sin mening og sine utsagn om hva du ikke kunne forvente deg av støtte. Da gjensto valget mellom abort og å få barnet alene, og du valgte.

Det du skriver om at du må finne deg selv og et nytt liv, er veldig bra. Det er akkurat det du må. Fortsatt er du stuck med tanker om at han har satt deg i denne situasjonen, du er et offer for ham. Det er du jo på en måte, for han har holdt deg i god tro, og så trukket tilbake alt. Men det han har trukket tilbake var hans. Du hadde det til lån så lenge dere var sammen. Han er en dust, men hva han skylder deg og hva han har stelt i stand er ikke et konstruktivt fokus nå. Kan du prøve å nullstille, og ikke fokusere så mye på å starte i minus? Han kommer aldri til å gjøre noe av det som har skjedd greit for deg. Veien til å få livet på beina igjen er det du som kommer til å finne uten ham, med dine ressurser. Prøv alt du kan å ikke bruke energien til å tenke på ham.

Hei du!

Det er søren meg rett før jeg ansetter deg som min private psykolog :ler: , det du sier er så rett så rett. Jeg jobber steinhardt nå for å komme over han og ikke bruke energi på å tenke på han, dem eller "oss". Og jeg skal klare dette. Han hadde ringt moren min i går kveld for å "snakke". IDIOT - ring din egen familie, ikke bare min for å forsøke å statuere hvor gal jeg er overfor de....

Jeg skal få venner til å hente senga - og heller be han komme med en konto-utskrift dersom han mener han har overført noen penger til meg. Selv ser jeg ikke at det har skjedd - og dessuten forvalter han et fond på 10 000,- for meg; han kan jo bare ta de pengene...

Jeg tar aldri mer kontakt nå. Stillingen min på sportsbutikken er bare deltid, men jeg har bidratt der siden 2004 - noen perioder mer enn andre. Poenget er at jeg har sagt at jeg trenger mer jobb i høst - har bare 40% på universitetet her, og ellers har jeg tatt vakter når jeg treng i sportsbutikken. Jeg har mer kjennskap til butikken enn ex - jeg har jo lært han det meste etter han kjøpte seg inn i februar i år!!!! Men nå har han ansatt camilla som hun heter - frem til jul, jeg har ikke fått et tilbud engang - tiltross for at han VET jeg trenger mer jobb enn det jeg har. Og da blir det litt feil synes jeg. "Ingen er uerstattelig" er hans kommentar - så jeg må vel bare bite tenna sammen og trekke meg ut av butikken jeg har trivdes i igjennom 3 år. Hadde jo ikke kunnet jobbe så mye likevel- Får jo forhåpentligvis en kontrakt på 100% på ny-jobben min nå også snart. Det er bare prinsippet!

Samtidig HATER jeg at det er JEG som må gi slipp på alt. Men det er rett som tentacle sier; ikke fokuser på alt du starter med i minus... Se fremover!

Kanskje jeg skal ta en deltidsjobb hos noen av de andre sportsbutikkene her (er fordelaktig og ha en liten stilling i slike butikker - iallefall når en lever der jeg gjør... Sportsutstyr er forbruksvare!)...

Har flyttet inn til ei venninne for noen dager. Kjennes litt bedre enn å være alene.

Fikk ryddet leiligheten i dag, har sittet 2t med legen min - oppfølgning etter aborten, men også en akuttime ettersom jeg ringte han i går og sa at jeg hadde klikka og kanskje trodde jeg var gal. :ler:

Han sa bare at dette var en normal reaksjon ettersom han sier at "du har tatt slag på slag i det siste"... ... OG han var ganske overrasket over alt ex har sagt - også når VI begge satt inne hos han før aborten - og nå ser han også at ex har lovet en støtte han ikke gir - og dolker mer i ryggen gang på gang. "Kanskje prøver han å skåne deg for smerten - men han bør jo spille med åpone kort... ..."

Jeghar fått sovetabletter nå - slik at jeg iallefall får meg søvn og kan møte nye dager med energi. Legen mener ikke jeg trenger psykolog da, han sier at jeg er så reflektert og at mitt aggresjonsutbrudd er helt naturlig. ("det er til og med tatt hensyn til følelser i lovverket ifht slikt")... Jeg har dog bedt om en time for å få sortert tanker og "ryddet" de og ryddet opp i livet mitt.

Jeg vurderer ennå flytting - men som legen min sier; vent nå en stund. Kjenn på det etter noen måneder. Lengre ned kan du jo ikke komme nå... ... ... ...

Jeg får bare se på de positive tingene; jeg er kvitt en mann med impotens som sjelden i løpet av 2,5 år har gitt meg god sex.

Så jeg skal virkelig se frem til en kreativ, utholdene og deilig mann og ha sex med i fremtiden. Så får de bare kose seg med misjonærstilling og impotens! Stakkar eksen hennes som jeg går ut i fra er dumpet nå og sitter i OSlo og har det kjipt. Jeg burde nesten ringt han... ... ... Ex nekter for at han og camilla er sammen og at de vil bli sammen; Men hvor dum tror han at jeg er egentlig? 2 tannbørster på badet, 2 dyner i senga mi. HALLO!????

Jeg er så glad jeg har dere her inne. Er utrolig bra å skrive av seg ting! Vurderer og skrive en anonym historie og sende inn til DET NYE eller noe. Kanskje det vil gjøre godt og bearbeide det gjennom å skrive alt en siste gang og kanskje få det "ut".

Mål for i morgen:

*Få meg postboks

*Ikke ringe eller kontakte ex

*Spørre etter kontrakt og evt leilihet igjennom min nye jobb (så jeg VET at jeg har 100%)

* Gjøre en god jobb på jobb

*Spise en ordentlig middag

:klem:

Endret av Aquila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Du har kommet så langt synes jeg! Du har så mange fornuftige tanker - hold fast på de! Og kom med alt du trenger til oss, det er jo det vi er her for. Du er så tøff, Aquila; ta det til deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Nå er du i gang her. Du vil jo få det mye bedre, trenger bare en ny start. Og hvem trenger en impotent mann som gir deg dårlig sex og klamydia... :riste:

Det er jo så mye bedre der ute.

Håper du finner en leilighet med plass til senga snart, så kan han sitte der uten seng :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...