Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Du får være glad for at klamydiaen ble oppdaget i alle fall. Da var det i alle fall en god ting som kom ut av dette, for at x'en hadde fortalt deg det er vel ikke så trolig? Og det viser vel bare at han ikke har holdt seg på matta og absolutt ikke er noe å samle på! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg. :troest:

Du hadde rett hele tiden. Mistankene dine var ikke ubegrunnet,

du er ikke sykelig sjalu og paranoid.

Du kan være glad du er kvitt han.

En vakker dag dukker den rette opp. :)

Lykke til med resten av ditt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :vinke:

Er akkurat kommet meg igjennom halve dag 2 etter A og formen er fin fysisk, men ganske sjaber psykisk. Har holdt foredrag i dag for 200 elever 5. -7. klasse om klimaendringer. Det var egentlig ganske koselig og fint. De ar fantastisk interesserte :) Jeg var litt nervøs for det i forkant, men det gikk jo fint!

Best av alt var kanskje at jeg klarte å ha tankene mine et annet sted i 1time. Veldig godt. Men fikk jo en backclash når jeg kom hjem i 13-tiden da. Men men, det kan vel bare gå fremover nå.

Fikk tekstmelding fra fastlegen min som spurte meg om jeg hadde det bra og lurte på om vi skulle sette opp en oppfølgningstime når jeg var tilbake i byen. Så det takket jeg ja til.

Reiser jo på SPA på søndag, og blir i 4 dager, men nå kan jeg jo ikke bade da, har spurt om jeg kan ta badstue, men ikke fått noe svar. Håper det, så jeg kan nyte alt utenom boblebad og svømming på spaet :)

Ex ringte meg i går og gråt på telefon - han hadde aldri ønsket å gjøre meg så vondt... og han visste hvor mye jeg hadde gledet meg til den dagen jeg var blitt gravid :tristbla: !

Vet ikke hva jeg tenker.... Er jo glad i han, men etter alt som har blitt sagt og gjort forsvinner bare de trøstende ordene han sier...

Men jeg prøver å reise meg... Jeg prøver virkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen din virker flink. Tror det var fornuftig å ta oppfølgningstimen.

Ex kan du gi blaffen i... Han ber vel om unnskyldning nå siden han har dårlig samvittighet for å få viljen sin.

Stor :klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått vært innom her på noen dager nå, men herreli jente. Du er så ufattelig tøff og sterk at jeg vet ikke hva jeg skal si. For en eks du har. Det er tydelig at du fortjener noe mye bedre enn han, han er virkelig en real drittsekk spør du meg :frustrert:

Innom med god, god :klem: til deg. Håper du får støtte og omsorg i tiden som kommer. I det minste får du det her inne når du trenger det :klemmer::klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er nok en dag over.

Har bakt boller, holdt foredrag, vasket to klesvasker og sett MASSE tv idag også.... ja, også spilt litt piano da. Elsker å gjøre det når jeg er hos foreldrene mine... Samtidig var det vel ikke helt den store given denne gangen, men litt har jeg fått spilt iallefall.

Nå skal jeg krype til køys.

Fikk en sms fra ex tidligere i dag:

"Når det blir trangt rundt deg, og alt går mot deg - inntil du synes du ikke holder ut et minutt lenger - da skal du aldri gi opp, for da er du nettopp på det stedet og tiden der tidevannet snur."

Dere MÅ hjelpe meg og slutte å tenke på han og slutte og bry meg om han. Jeg vet bare at det må til.... Jeg må få han UT av systemet.

Skal prøve å legge meg nå snart.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingenes realitet begynner vel å gå opp for ham, og han innser vel at han har vært direkte ond mot deg. Det er hans tur til å ha det vondt nå, og du må ikke finne på å stille opp for ham!

Du har vært gjennom en tøff tid - bruk tiden fremover kun på deg selv og mennesker som gir deg energi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker som exen din også har det vondt nå... Siden han sender blomster og meldinger til deg..

Ikke sikkert det er noen trøst, men det er vel bedre å tenke på - enn at han tydelig skulle vært "lykkelig" og lettet nå...

Det har gått inn på han, dette vonde også..

Hvordan du skal glemme han? Tja, det er ikke lett å svare på.. Tenk på det negative hele tiden, og fortreng det positive :lur:

Ikke lett å glemme, hvis han rører noe i hjertet ditt, samtidig som du "hater" han... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte umiddelbart på at du kan be han ikke ta kontakt? Be han slutte å sende smser, ringe, sende blomster og ta kontakt. Virker som det er det som gjør at du går to skritt frem og ett tilbake?? At han stadig dukker opp igjen med en form for medlidenhet og ømhet som du innest inne vet kanskje ikke er ekte? For du har de siste mnd virkelig sett hans sanne side!

Alt han har skreket mot deg

Alt han har gjort mot deg

Alt han har sagt mot deg

Alt han har vist mot deg

Han fortjener ikke å være i tankene dine. Han har vist sitt sanne jeg og derfor må du stenge han ute. Ikke ha mer kontakt, for du vet at du blir svak.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig i det iss sier her. Hver gang det virker som om du klarer å få tankene over på andre ting skal han plutselig bry seg, og da er det tilbake til utgangspunktet igjen - helt til han ombestemmer seg, noe som selvfølgelig er vondt for deg. Da er det nok best for deg, selv om det er vanskelig, at han ikke tar kontakt med deg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...