Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

:vinke:

Er et nettverk der du kan finne venner fra lang tid tilbake, fra hele norge og hele verden...

Man lager en profil, mye mer åpen enn her, (men så skriver man ikke sånne KG ting der ;) ), også kan folk søke deg opp! Du lager deg et eget nettverk av venner på en måte...

Har til nå fått laget en gruppe med venner fra ungdomsskolen, slik at vi kan planlegge reunion neste år. I tillegg har jeg funnet mange gamle studie kamerater og venninner, gamle flammer etc... så til nå er det vel 40stk som er samlet i min facebook... Ergo kan man ha daglig kontakt med folk over hele verden...

Er jo moro og se hva folk gjør idag, opprettholde kontakten og kanskje avtale møter etc...

.. Men uansett! :

Jeg vil ikke ha ansvaret for å pushe facebook på noen, ble særdeles avhengig selv da jeg begynte... (litt som KG faktisk) :ler:

:)

Middag nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes jo kjempeinteressant ut :ler:

Menneh, tror jeg venter med akkurat det til etter bryllupet. Synes jeg har nok med KG for tida, bruker altfor-altfor mye tid her inne :fy_fy:

Kult at du kjenner mange her i byen da. Vet at vi har noen tilflytta folk fra hjembygda di ;)

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig! ikke begynn før etter bryllupet! :ler:

Nå skal jeg ta kveld og kanskje kose meg foran TV med litt snacks og gode serier :)

Snakkes i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

hm... det hørtes forferdelig gøy ut = venter til etter eksamen ;)

Kos deg foran TVen! Det skal jeg også gjøre nå - med et strikketøy selvfølgelig ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag!!!! Jippi!!! :hoppe:

Har :kaffe: klar og PC foran meg, så nå er det bare å gjøre en siste innsats før helga!

Har følt meg merkelig i det siste, kvalm, uvel og særdeles variererende appetitt (vi snakker fra å nesten ikke spise en dag - da alt bare er kvalmende, til å fråtse innpå hele dagen, slik som i går :ler: ). Lurer på om 10t med Pc hver dag + 2t med TV hver kveld ikke er så bra! Trenger nok å komme meg litt ut å trene eller gjøre noe avkoblende kanskje.

Er bare det at jeg mangler fullstendig overskudd til å gjøre slike ting for tiden. Tenker på oppgaven døgnet rundt og vil helst bare sitte å skrive hele tiden, men det er jo umulig.... blir liksom ikke mer kreativ av det...

Mulig jeg reiser hjem til foreldrene mine i helga og går litt på ski. Kanskje lurt det :sjenert: !

Sambo skal på guttetur i helga, det blir koselig for han, snakket bare såvidt med han i går, ettersom han ringte litt sent. Men, men - fikk søt natta melding fra han etterpå... :rødme:

Han hadde vært på byen en tur og truffet bl.a. den personen som jeg fortalte om i forrige dagbok. - Og jeg har ikke fått noe bedre inntrykk til nå...

Jeg kjente jeg ble litt sjalu og irritert, men til min store glede klarte jeg og ikke reagere på noen teit måte, bare si, okei... selv om det var mye mer jeg kunne tenkt meg å si :ler: !

Hun er en gammel venn, og selv om hun behandler meg som om jeg ikke eksisterer og maser endel per sms på sambo, vet jeg jo at sambo elsker meg - og ikke har noen andre intensjoner enn å bevare ett vennskap...

Jeg bare... liker henne ikke, enn så lenge. Huff! Onde meg :sinna:

Så sånn er det!

En dårlig første (-og andre) inntrykk er vanskelig å rette opp - men jeg er åpen for å gi folk flere sjanser. Så får vi se hva fremtiden bringer, kanskje h*n viser litt interesse for meg også - noe som vil gjøre at jeg nok klarer og se med andre og mer positive øyne tilbake igjen!

Er utrolig teit at vi damer må reagere så innmari ondskapsfullt eller med sjalusi o.l. på mange ting. Skulle virkelig ønske jeg bare klarte og gi en lang, stor F og ikke bry meg om slike filleting... Men det kommer vel etterhvert, med åra får vi håpe!

Nå skal det jobbes litt :)

:kose:

Endret av Aquila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Skjønner godt hvordan du har det, tror de fleste av oss jenter er litt sånn i større eller mindre grad ;) Det er nok en fin ting å trene seg opp på å bare gi litt merr F ja, da sparer en seg selv for mange bortkastede timer! ;) Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er! :klappe:

Nå må jeg si at dersom samboeren min ble behandlet av luft av noen av mine bekjente/perifere venner, hadde jeg sannsynligvis dritt i hele vennskapet, for enten A) De bryr seg ikke om meg og mitt liv, deriblant samboeren min eller B) De leker venn mens de egentlig vil noe mer. Og det gidder jeg ikke.

Kos deg masse i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Wadjet! (holdt på å skrive det gamle nicket ditt nå :ler: )

Fantastik hva vi jenter klarer å skape i hodene våre og henge oss opp i av slike ting. Bortkastet energibruk. Trodde jeg var blitt såpass gammel nå at jeg snart var ferdig med slikt.

I allefall, jeg orker ikke bruke tid på å tenke på slikt i det hele tatt nå... Har nok å tenke på ifht oppgaven. Sambo ringte for en stund siden for å skravle litt... sa at VI to var invitert ut sammen med henne, og at hun dessuten sikkert bare var sjenert de to andre gangene jeg hadde møtt henne!

Og ja, det er nok mulig det. Lyste sikkert :pirat::twisted: av øynene mine første gangen jeg traff henne... (Sambo mener iallefall det :ler: ) Kanskje derfor hun ikke var interessert i å bli bedre kjent der og da...

Jeg stiller iallefall med åpent sinn (iallefall inntil jeg ser flere sms som er litt for "søte", eller blir arrogant oversett nok en gang!)

Har fått laget figurer til oppgaven min idag, sammen med GUD, samt sendt hele oppgaven til veileder 1 for gjennomlesing! Herlig :hoppe: !

Skal ta helg med god samvittighet!

*skulle bare ønske vinden løyet, regnet stoppet og solen tittet frem*

Tv-kveld i kveld tror jeg. Skulle ikke det is-dans programmet starte idag? Vet da F om jeg skal se det. Ingen kjekkaser å se på, og dessuten blir jeg bare oppgitt over folk som idol sandra, og delvis dorthe skappel... (men skal vedde for at jeg blir å titte litt likevel...)

Mere kaffe nå - og litt mer jobbing.

(kom tross alt ikke før 11.20 :sjenert: idag... også....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en god helg!

Facebook hørtes ganske spennende ut, men med så lite kg-tid jeg har for tiden er kanskje ikke det noe lurt. Men hvor går man dersom man skal ha noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter
Enig med deg Wadjet! (holdt på å skrive det gamle nicket ditt nå :ler: )

Hmm,gammelt nick? *nysgjerrig*

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :vinke:

Takk for ønsker om en god helg..

Har vært å shoppa litt før jeg dro på kontoret idag:

- 1stk trang sort dongeri (Bik Bok)

- 1stk lang hvit skjorte med 3/4 arm fra JC

- 1stk sort topp fra H&M

- Sjekka ut gardiner til stua + priser på ulike varianter på Åhlens, Kid og Princess (skal ha hvite, men klarer ikke helt og bestemme meg for om jeg skal kjøpe gjennomsiktige, lingardiner eller gardiner med litt mønster på... *sukk* )

- Klarte så vidt å ikke kjøpe sko (skal unne meg de skoene etter jeg har levert oppgaven, er noen stilige spanske eller italienske fritidssko i rødt, grønt eller hvitt. Kjøpte støvletter i vinter i samme merke. Utrolig komfortabel og stilig. Ser litt sånn økologisk fremstilt ut :ler: )!

Skal sette meg ned å jobbe litt i dag også. Sambo reiste på tur i går ettermiddag, så nå er de vel inne på ei hytte, koser seg med pils og guttehumor tenker jeg... :ler:

Mens jeg dro på teater i går, samt ut på byen etterpå med noen venner. Blir en liten bytur i kveld også tenker jeg.

Skal jo reise nordover igjen på mandag, så må "rase" meg ferdig her i byen nå ;)

Hei og hopp!

:klem:

Ps! Facebook finner man på www.facebook.com !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Men uansett! :

Jeg vil ikke ha ansvaret for å pushe facebook på noen, ble særdeles avhengig selv da jeg begynte... (litt som KG faktisk) :ler:

Ps! Facebook finner man på www.facebook.com !

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ikke ha ansvaret for å pushe facebook på noen, ble særdeles avhengig selv da jeg begynte... (litt som KG faktisk) :ler:

:bukke: *flink jente*

Ps! Facebook finner man på www.facebook.com !

Ups! :rodme::sjenert:

:hoho:

Jaja........

Selvmotsigelsens dronning! :klaske::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok universitetsjobbing for idag!

Byen, here I come :hoppe:

... (når jeg har kommet meg hjem, dusjet, ordnet meg, og vorset... altså om en time eller to... :sjenert: )

Hei og hopp! God lørdag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tilbake fra teambulding og helg. PC'n hjemme ser ut til å ha tatt kvelden, har derfro ikke fått oppdatert meg...

Hatt noen kjempefine dager med masse sol og masse tid ute. Var faktisk litt solbrent i går :hoppe:

Godt med vår :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...