Gjest Neria Skrevet 17. september 2007 #321 Del Skrevet 17. september 2007 Håper alt går greit med deg. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 17. september 2007 #322 Del Skrevet 17. september 2007 Har tenkt masse på deg i dag.. Ser du skriver her inne nå, håper alt er bra med deg og at du har det så bra som overhode mulig, uansett valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 17. september 2007 Forfatter #323 Del Skrevet 17. september 2007 Hei dere! Ja, jeg kan fortelle hvordan det gikk idag... Prøvde og ta en "liksomavgjørelse" om abort i går kveld. Sov relativt greit, men våknet flere ganger, og var veldig usikker igjen når jeg våknet på morgenen om jeg ønsket en abort. Dro så til legen 09:15 og satt i 10 min på venterommet med en klump i halsen og masse vondt i magen. Da jeg kom inn til legen (en annen enn jeg hadde på fredag) sa han rolig "Ja, du er her for å få 2 tabletter du"... .... Og da klarte jeg ikke holde meg lengre, og begynte å gråte. Jeg sa at jeg var fryktelig usikker og at jeg ikke ønsket å ta pillene - og han sa at ettersom jeg var så nedfor også - ville han ikke gi meg de. "Du MÅ være sikker, det er få som angrer på å få et barn, men flere som angrer på en abort." I tillegg kjente jeg at det gjorde så utrolig vondt når han snakket om hvordan vi evt. skulle gjøre aborten, og at jeg mest sannsynlig måtte ha en utskrapning uansett etterpå ettersom jeg er så langt på vei. Han mente at jeg nå var i min 10 uke (siste mens, første dag va 7.juli), men jeg prøver å overtale de til å forstå at jeg KAN ikke ha blitt gravid før tidligst 27juli når ex kom hjem fra ferie... Men det hjeper lite. Og dessuten og utsette det er jo egentlig ikke noe alternativ. Idag er jeg derfor mer og mer innstilt på å beholde barnet. Jeg legger meg i kveld med det som utgangspunkt også får jeg se hva jeg tenker i morgen tidlig. Skal til legen igjen 09:15 i morgen. Ex kommer fra Oslo også i morgen - for å støtte meg, men dersom det ikke blir abort trenger han ikke komme. Jeg tenker ikke på han ifht ungen i det hele tatt nå - og det betyr mye for meg - at jeg klarer og se dette kun for min egen del, uten bitterhet, uten påvirkning av hans meninger... Men som Amathea sa, du får mye impulser fra folk rundt deg, og det er nødvendigvis ikke bra. Uansett hva de mener. Prøv å tenk - bare du - ikveld. Så det prøver jeg på nå Takk for all støtte og gode ord jenter, det betyr mye for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 17. september 2007 #324 Del Skrevet 17. september 2007 Innom med og venter på oppdatering.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 17. september 2007 #325 Del Skrevet 17. september 2007 Og der rakk du å svare Jeg tror det var veldig; VELDIG lurt av deg å vente når du fikk den reaksjonen. Helt tydelig at det ikke var noen avgjørelse du ønsket å ta innerst inne; godt å se at du tok hensyn til følelsene dine. Så da legger jeg igjen fotspor, noen tanker og en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. september 2007 #326 Del Skrevet 17. september 2007 Oi... vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. men skjønner at dette er en vanskelig avgjørelse... gir deg derfor mange :klem: :klem: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 17. september 2007 #327 Del Skrevet 17. september 2007 Du har hvertfall en fornuftig lege som ga deg litt mer tid. Det er mange før deg som har tatt flere turer til legekontoret før de endte opp med å bestemme seg. Ønsker deg alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 17. september 2007 #328 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg blir helt på gråten jeg! Så fint av legen å gjøre som han gjorde! Jeg har ikke lyst til å si så mye, for jeg synes det er viktig at du får være i fred med dine egne tanker, men jeg håper at du får deg en god natts søvn i natt, med mange søte drømmer, det fortjener du! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2007 #329 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Veldig fornuftig av deg å vente. Har selv en søster som tok abort selv om hun var veldig usikker, fordi det var ting rundt henne som gjorde at det "ikke passet". Hun angret på at hun ikke fikk tenkt og vurdert seg ferdig. Ta tiden til hjelp. Dette er din avgjørelse og den må føles riktig. Endret 17. september 2007 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 17. september 2007 #330 Del Skrevet 17. september 2007 Blir helt sånn :gråte: jeg, av dette! Men ja, fornuftig lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. september 2007 #331 Del Skrevet 17. september 2007 Du har en klok lege, Aquila, og det skal du være glad for. Hadde jeg bodd der du bor, så hadde jeg stilt opp med ei skulder å gråte på og for å lytte. Det håper jeg at du vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 17. september 2007 #332 Del Skrevet 17. september 2007 Har lest dagboken din og jeg er veldig rørt over din situasjon. Håper du finner ut av det. Lykke til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. september 2007 #333 Del Skrevet 18. september 2007 Bare innom med en Godt legen ga deg mer tid. Kanskje den voldsomme reaksjonen din er svaret på hva du ønsker... Uansett bare du som kan bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 18. september 2007 #334 Del Skrevet 18. september 2007 Hvordan har det gått med deg i dag? :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2007 #335 Del Skrevet 18. september 2007 Håper det går greit med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 18. september 2007 #336 Del Skrevet 18. september 2007 Har smuglest her noen dager nå og ville bare gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 18. september 2007 #337 Del Skrevet 18. september 2007 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. september 2007 #338 Del Skrevet 19. september 2007 Legger igjen noen :klem: tenker på deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 19. september 2007 #339 Del Skrevet 19. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. september 2007 #340 Del Skrevet 19. september 2007 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå