Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg!

Jeg kom tilfeldigvis over dagboka di da jeg satt og kjedet meg og "skulte" gjennom KG tidligere i dag, og nå har jeg jammen lest gjennom hele greia. Det er virkelig en gripende historie du har å fortelle, fra å være nesten i den 7. himmel på de første sidene, for så å oppleve at det blir brått slutt. Det er rart å tenke på at nå mens jeg sitter her og skriver, så må du ta et av livets aller vanskeligste valg.

Jeg har aldri vært oppe i den situasjonen du er i, så jeg kan vel ikke gi noe råd. Men jeg er sikker på at du finner ut av hva som er riktig for deg, for du virker som ei smart jente med bein i nesa. Jeg er imponert over historien din, det høres ut som om du taklet bruddet på den best mulige måten og det er en prestasjon i seg selv!

Vi er nok mange som tenker på deg i kveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom dagboka di i kveld og blirr grepet av livet ditt. Lykke til i morgen. :klem: Og uansett hvilket alternativ du ender opp med, ta en avgjørelse som du kan leve med resten av livet. Ikke la noen få fortelle deg hva som er best for deg, det er det bare du som vet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :vinke:

Blir helt rørt over hvor mange som vil meg vel. Jeg har vært ute på jakt idag og virkelig hatt en fin dag. Ikke tenkt så veldig mye på det store spørsmålet før i kveld egentlig.

Har hatt ei venninne på besøk her, for å diskutere litt - men da ex ringte nettopp skjønte jeg at han ble ganske frustrert over at jeg ikke har fattet en beslutning ennå...han trodde jeg delvis var bestemt på abort ettersom jeg ga signaler på det tidligere i uka - Og jeg forstår det. Han gjentok at han ikke var klar for å bli far, ikke i denne situasjonen - til tross for tidligere ønsker - ikke med meg, og ikke nå.

- Og jeg forstår det også.

Samtidig er han grei og sier at det er mitt valg uansett - det respekterer han, og han syntes også det var dumt å ta dette over telefon - at han ikke var her nå.... Men idag sa jeg rett ut til han at jeg BLIR påvirket av å være sammen med han, snakke med han og abort virker nesten litt enkelt nå jeg har samtaler med han. Men det blir ikke riktig, ettersom jeg får andre tanker når jeg er alene.

Jeg skal snakke med mamma nå, også blir det å ta en avgjørelse i kveld - og sove på det til i morra, så kjenner jeg på den følelsen i morgen tidlig.....

Natta jenter!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå :tristbla:

Er det en ting jeg er sikker på, er det i alle fall at du vil klare deg veldig veldig fint uansett hva du velger.

Du har dessuten ennå litt tid på deg (utover i morgen, mener jeg).

:klem: - igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å holde litt avstand til x. Det må være ditt valg, ikke bare hans.

Håper du finner ut av det. :klemmer:

Så lenge du velger det som er rett for deg er jeg ganske sikker på at du klarer deg fint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke, lykke til! :klem: :klem: Håper du har hatt en god natts søvn, og at du kommer deg gjennom denne dagen på best mulig vis!

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...