Gjest silkesvarten Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 oi.... etter at unga har vært på dataen så har alt blitt stort... skriften er stor og alt er mye større.. vil ha tilbake den normale sizen.. hjelp meg den som kan... plis
Gjest Tweek Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hmm, lenge siden jeg har vært på en PC nå, men hvis du høyreklikker på skrivebordet så trykker du på der du kommer inn til å forandre bakgrunn osv. Så finner du en av "fanene" der du kan skifte til normal størrelse.. Eller så kan det være det har forandret oppløsningen.
Gjest Tweek Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Ehhmm, jeg vet jeg er dårlig til å forklare
Gjest silkesvarten Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 hei.. prøver dette.. men får det ikke noe mindre..... åååååå... vil ha vekk den store størrelsen.... snufs
Gjest silkesvarten Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 slik.... nå har jeg fått det til.... fikk hjelp av en kjenning på msn... tusen takk for at du prøvde tweek... setter stor pris på så rask hjelp....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå