Lilli1979 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 fikk litt inspirasjon fra en annen tråd her, men ville ikke kuppe den. Derfor: har noen peil på hvor jeg kunne fått kjøpt en biligversjon av disse ittala-skålene? http://i163.photobucket.com/albums/t311/li...essertskler.jpg vi skal ha kremhvite kubbelys..tenkte kanskje det kunne vært pent med lyselyserosa og hvite roser i slike dessertskåler. litt romantisk schwung over de synes jeg:-)
mowgli Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Mulig de kan ha noe på Ikea, Nille eller Åhlens kanskje?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg så sånne på glassmagasinet i går
Lilli1979 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 Takk for svar! Jeg var på Kremmerhuset i dag og der hadde de mye fint! Hvertfall for oss som liker litt romantisk stil med forseggjorte galssskåler etc.. eneste problemet er at det ikke akkurat er billig å handle stort der.. Vi skal ha 8 småbord og det bør jo helst være mer enn en enslig liten dessertskål med en rose oppi og et telys på hvert bord.. akk ja, det löser sej!
Snuppelura Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 De har nesten helt like skåler på Bohus, jeg tror jeg betalte rundt 60-70 kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå