Gå til innhold

Jeg skal ha visning idag


aimee

Anbefalte innlegg

Ville ha sett i skap, men ikke brydd meg om rotet. Ser bare for å se etter størrelse, rør(under kjøkkenvask og bad).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er midt i budrunde nå, og ligger foreløpig 40.000 over prisantydning! Jeg er så glad-glad-glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TuttaCalcutta

Hvordan du har det i skapene dine er det ingen som har noe med egentlig. Og om de synes du er en rotekopp betyr vel ikke det noe særlig vel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan du har det i skapene dine er det ingen som har noe med egentlig. Og om de synes du er en rotekopp betyr vel ikke det noe særlig vel  :sjenert:

Det er sant. Men det ser ut som om det er større lagringsplass i et ryddig skap enn i et overfyllt skap. Illusjon, javisst, men det er ofte de som ermed å avgjøre om man velger å legge inn bud eller ei. Dessuten er det greit å kunne sjekke spesielt innbyggingsskap - mugg og andre ulumskheter viser seg ofte på slike steder først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd! Fikk solgt for 65.000 over takst og har fått en god pott med meg videre til neste leilighet :)

Er veldig glad for at jeg la inn spørsmål her før visningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Gratulerer.

Jeg ville også - og har gjort det selv - åpnet skapdører og sett i skapet. Dette har ingenting med skapets innhold av eiendeler å gjøre, men rett og slett å se på kvaliteten av skapene samt hengslene. En del eldre skap har dårlige innredningsløsninger og en del nye skap er av dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man kikker i skap. Tenk om det er den salryggete hyllen inni da? Bare for det bør man rydde ut så det vises frem at det ikke er fuktskader inni baderomsinnredning etc. Man skal også trekke ned på doer, åpne kraner etc., Man ønsker jo å kjøpe et hus som funker uten å måtte begynne å skifte skap og sisterner...

På visning er man ikke "hos noen" man verdivurderer en millioninvestering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Pupsilure

Jeg har ikke gjort det på de visningene jeg har vært på, men skal absolutt begynne å gjøre det, når jeg ser at alle dere andre gjør det. Da er det ikke så skummelt allikevel. Har forresten ikke opplevd at de andre på visningen har gjort det heller.

Ang toalettet og kraner skjønner jeg at det er viktig. En venninne av meg kjøpte akkurat uten å ha sjekket doen. Den viste seg å være ganske ødelagt og kranglete, og dette ble hennes problem siden hun hadde godkjent leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...