Gå til innhold

Jeg skal ha visning idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skal leiligheten selges, og i løpet av sommeren skal jeg hjem til Oslo! Gleder meg stort :)

Jeg har ryddet og vasket, tatt ned personlige bilder og den typiske korktavla. Men etterhvert som soveromsskapet fylte seg opp med alt fra kjøkkenmaskiner, barskapet og fotbadet - ble jeg plutselig redd.

Hva er sjansen for at noen vil se inn der?

Jeg skjønner om folk vil titte inn i skyvedørsgarderoben i gangen, men tror du de vil se i skapet på soverommet? Jeg ville ikke gjort det hos andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg åpner gjerne skapdører på visning, men det er ikke for å se i skapet, men for å kjenne på hengsler og sånt. Så du må forvente at folk åpner, ja.

Skrevet

Uff, det var det jeg var redd for.

Ville du sjekket hengsler på et splitter nytt skap også? Det er nemlig dette.

Skrevet

er det skap som blir igjen i leiligheten, ville jeg helt klart kikket inni skapene.

Ikke for å sjekke hengsler, men for å sjekke hvordan oppbevaringsplassen var og muligheter.

På lik linje med at jeg ville sjekket baderomsskap, kjøkkenskap og andre skap som var en del av leiligheten.

Mulig jeg ville sjekket også om skapene var slike dere tar med dere, rett og slett for å se løsningen dere har valgt og hvordan dette fungerer.

Når noen har visning, så ville jeg ikke følt at jeg innvaderte noens private sfære, rett og slett fordi jeg jo hadde vært der som en potensiell kjøper av leiligheten.

slikt som kjøkkenmaskiner etc etc ville sånn sett kanskje vært lurere å pakke i esker og sette i bod eller liknende.

Skrevet

Veldig interessant!

Tror jeg drar litt tidligere fra jobb for å rydde litt ekstra i skapene jeg ;)

Skrevet

Fjern det du er redd for, det gjorde vi.

Skrevet

Ja jeg titter i skaper osv for å se hvordan lagringsmulighetene er. Jeg synes egentlig det er litt ekkelt, men lurer man på noe ønsker man å få svar. Det er nok lurt å dra hjem og rydde litt, for sist jeg sjekket et skap på visning fikk jeg nesten armene fulle av ting som var stappa inn i et overfylt skap :legrine:

Skrevet

Jeg kikker overalt hvor jeg kan komme til på visning, også i skap. Hva som befinner seg inni bryr jeg meg overhodet ikke om bare jeg ikke får det over meg når jeg åpner døren.

Skrevet

Ja, jeg kikker inni skap, for å se oppbevaringsmulighetene. Må innrømme at jeg synes det er en smule ubehagelig å "snoke" i andres saker, men jeg skal tross alt betale ganske mye for dette og det er mitt ansvar å sjekke at alt er i orden, så jeg gjør heller det enn å gå på en smell i ettertid. Vi skal forrestem selv ha visning snart, så her er skapene ryddige som bare det.

Gjest Bodillen
Skrevet

Ja, jeg ville kikket. Jeg ryddet i skapene før vi hadde visning. Noen tittet, andre ikke. Men du må regne med det.

Skrevet

Jeg kikker i skapene, for å se oppbevaringsmuligheter, og ikke minst størrelsen på oppbevaringen. Er skapene stappfulle, ser det ut som om det er mindre oppbevaringsplass enn om de er passe fulle. Så dersom jeg var deg, TS, ville jeg tatt mye ut av skapene og puttet det i esker og satt i boden.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Du kan jo bare si "SE hvilken oppbevaringsevne! Her er jo plass til alle mine personlige eiendeler!" :D

Gjest Bodillen
Skrevet
Jeg kikker i skapene, for å se oppbevaringsmuligheter, og ikke minst størrelsen på oppbevaringen. Er skapene stappfulle, ser det ut som om det er mindre oppbevaringsplass enn om de er passe fulle. Så dersom jeg var deg, TS, ville jeg tatt mye ut av skapene og puttet det i esker og satt i boden.

Men da vil det jo se ut som om det er for liten plass i boden...?

Vi løste det faktisk ved å sette endel ting hos naboen.

Skrevet
Du kan jo bare si "SE hvilken oppbevaringsevne! Her er jo plass til alle mine personlige eiendeler!" :D

:hoho:

Skrevet

Jeg ville sjekket inni skapene, ja, både for å se oppbevaringsplass og fordi vi har bodd et sted hvor det var mugg i soveromsskapene... Men jeg hadde ikke brydd meg om det var rotete inni dem.

Skrevet

Jeg har vært på mange visninger, og jeg kikker alltid i skapene. På annenhver visning står en nervøs eier og ikke har ryddet i skapene, men det gjør da ingenting. Jeg kikker på dybde, hvordan skapdørene og skuffene fungerer osv, ikke på alt rotet som er inni. En gang vi var på visning hang det en veldig sexy bodygreie og en silkeneglisje ut av kurvene i klesskapet og det lå et festlig sexhjelpemiddel på hylla i skyvedørsgarderoben. Hun som hadde visning så heldigvis ikke at jeg så det, ellers hadde hun vel dødd av skam.

Så rydd unna sexleketøyene dine! ;)

Men vi kjøpte faktisk leiligheten, bare så det er sagt.

Skrevet (endret)

Takk for alle fine innspill! Skapene er ryddet, og visningen starter om 45 minutter.

Nå er det bare å krysse fingerne!!

.... og gjemme unna sexleketøy ;):ler:

Endret av aimee
Skrevet

Ork, vi skal å ha visning i morra. Men det er bare fordi han vi leier av skal selge og han ordner opp visninger osm han vil og kanskje sier fra lengere enn dagen før :forvirret:

De bare henger opp en lapp der de fleste ikke ser :(

Men jeg holder på å rydde her, noe jeg egentlig har gjort en stund, og som dere sier ville jeg også sett inn i skapene. Men i mitt skap er det kaos p.g.a lite oppbevarigs plass. Men i motsetning til aimee så bryr ikke det meg ;)

Men jeg kikker på det aller meste når jeg er på visning.

Skrevet

Det gikk helt smertefritt. Ca halvparten åpnet skapdører, men det var stort sett for å sjekke hengsler og sånn.

Er veldig glad for at jeg la inn innlegg her, før visningen!

Gjest **Evergood**
Skrevet

Da vi hadde visning, var det nesten ingen som så i våre skap.

Men vi så i skapene, når vi var på visning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...