Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg fant nettopp en kul i det ene brystet. På størrelse med en ert. Rett ved den ene brystvorten. Den er ikke vond, og den sitter løst. Kan noen være så snill og si til meg at den er helt ufarlig???? Overreagerer sikkert, men ekkelt allikevel.
Hu i Svingen Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Ikke et svar jeg selv ville likt, men: Gå til legen er du snill. Høres ikke bra ut, selv om det _kan_ være ufarlig.
Gjest ts Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 åneii og nei og nei.. Ikke det svaret jeg ville ha. Absolut ikke. Farsken. Nå er det bare å glemme og få sove i natt. Brystet er jo full av kuler, men denne sitter kanksje litt oppå de andre. nei nei nei nei.
Vihi Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Enig med Hu i Svingen.. Det trenger absolutt ikke være farlig.. Men skulle det mot formodning være det, så er sjansen for å bli bra mye større hvis du kommer deg fort avgårde... Håper det går bra
Gjest ts Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 huff og huff. forrige gang jeg oppdaget en kul var den der nede, jeg dro til legen og syntes det var kjempeekkelt, har kunne ikke finne den (den var på størrelse med en drue!!) og har foreslo at det kunne være kjønnsvorter.... og sendte meg til en spesialist. hun fant den tvert, det var en vanncyste og måtte opereres bort.. Så jeg kan ikke si jeg gleder meg til legebesøk igjen. Må få samboeren min til å kjenne etter i mårra..
Vihi Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Aldri noe ålreit å måtte til legen pga sånne ting uansett.. Men det må til.. Håper det er ufarlig.. Skal tenke på deg imorgen..
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Det trenger ikke å være en kul av den farlige sorten. Det kan være en fettkul, disse er ofte bevegelige, hvis det var det du mente med "at den sitter løst"? Du bør få en legetime raskt, fordi alle slike kuler bør sjekkes for å utelukke at kulen er ondartet. Det er forresten sjeldent at slike kuler er ondartet hos kvinner under 25år. Skjønner at det er ekkelt og skremmende, ta deg en tur til legen så raskt som mulig du.
Gjest ts Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 det jeg mener med at den sitter løst er at jeg kan flytte på den. Men jeg kan ikke kjenne om den er festet til vevet under, eller om den er helt løs. Uff. Gruer meg til å ringe å bestille legetime. Jeg er 22 år. Kanskje jeg er heldig da..? og at den ikke er farlig i det heletatt? Det hadde vært fantastisk.
Gjest Blondie65 Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 Det er kun legen som kan fortelle deg om dette er farlig eller ikke. Mest sannsynlig er det ufarlig - MEN kuler i brystet tar man alvorlig og får doktoren til å se på. Ikke noe kjekt nei - men det er bare å stupe i det og hive seg på telefonen.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 Høres ut som talgkjertel. Ufarlig, men kan bli vond om du er uheldig. Uansett, få det undersøkt slik at du vet at det ikke er noe skummelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå