Gjest Virgo- på annen pC Skrevet 25. juni 2003 #101 Del Skrevet 25. juni 2003 Sitter på sengen Du tar håret mitt til siden Begynner å kna skuldrene mine Hendene dine – varme og gode Gnir meg ….jeg bøyer hodet fremover – nyter det Sukker Du bearbeider varsomt og sensuelt musklene mine Stive anspente muskler Hendene dine på vandring nedover Gnir, stryker, er gode Jeg liker det’ Du hører det på meg Jeg lukker øynene mine Du stryker meg på korsryggen …… Mmmm .................................... Merker du bøyer deg forover holder pusten i spent hva kommer? Kjenner lepper Ømt på halsen Varsomt Prøvende – vil jeg godta det? Jeg sukker Du slapper av – kysser mer i nakken … Hendene dine stryker meg … Leppene dine – så myke --- Varsomme lepper Vil ikkje skremme meg …. Kysser meg lenger fremmover – sakte - forsiktig Jeg strekker opp hånden – må kose deg Vise deg at jeg liker det Fingrene mine leker i nakken din Kjærtegner deg Du omfavner meg Heftig Stønner Begge stønner Du famler forrover Du favner et bryst Stryker prøvende Bøyer deg over meg Er over alt Vi……… Lepper rundt brystvorten Mmmmmm Begge glir ovrende på sengen….. Omslynget For hverandre…hos hverendre…..for å prøve Bare vi to…… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. juni 2003 #102 Del Skrevet 25. juni 2003 Sitter på sengen Du tar håret mitt til siden Begynner å kna skuldrene mine Hendene dine – varme og gode Gnir meg ….jeg bøyer hodet fremover – nyter det Sukker Du bearbeider varsomt og sensuelt musklene mine Stive anspente muskler Hendene dine på vandring nedover Gnir, stryker, er gode Jeg liker det’ Du hører det på meg Jeg lukker øynene mine Du stryker meg på korsryggen …… Mmmm Merker du bøyer deg forover holder pusten i spent hva kommer? Kjenner lepper Ømt på halsen Varsomt Prøvende – vil jeg godta det? Jeg sukker Du slapper av – kysser mer i nakken … Hendene dine stryker meg … Leppene dine – så myke --- Varsomme lepper Vil ikkje skremme meg …. Kysser meg lenger fremmover – sakte - forsiktig Jeg strekker opp hånden – må kose deg Vise deg at jeg liker det Fingrene mine leker i nakken din Kjærtegner deg Du omfavner meg Heftig Stønner Begge stønner Du famler forrover Du favner et bryst Stryker prøvende Bøyer deg over meg Er over alt Vi……… Lepper rundt brystvorten Mmmmmm Begge glir ovrende på sengen….. Omslynget For hverandre…hos hverendre…..for å prøve Bare vi to…… Huff- gikk litt for fort da jeg skulle poste - så jeg gadd ikke logge inn - og så ble det feil inni diktet også ...så her var det bare å bite i det sure epplet - logge meg på - og fikse litt .....synd jeg ikke kan ta bort det som er over og er feil ....men når man ikek er logger på går jo ikek det :oops: Men sånn som dette skulle det altså bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nå Skrevet 9. juli 2003 #103 Del Skrevet 9. juli 2003 Mer en sang enn et dikt jeg har skrevet, men det er jo en tekst. WRONG OR RIGHT? I feel like crying Only crying Oh, baby, where are you? I can’t see the sun is shining Only you can shine on me Oh. Baby. I cannot let you go Chorus: It’s all so wrong, But it feels so right And I can’t walk away I won’t stop ‘till it’s too late ‘cause all I want is you Tell me how To survive I handle only less Chorus: It’s all so wrong, But it feels so right And I can’t walk away What do you feel? Deep inside What do I mean to you? I know it’s real The thing we feel And I can’t stop tonight Chorus: It’s all so wrong, But it feels so right And I can’t walk away Oh, baby, make me yours Let’s tonight be ours Tomorrow comes anyway Let me touch you, Kiss your lips Softly make you mine Chorus: It’s all so wrong, But it feels so right And I can’t walk away Kiss away the problems Take away the pain Baby, let me hold you Come into my world Don’t ever go away Let’s make love forever Chorus: It’s all so wrong, But it feels so right And I can’t walk away Anonym nå, 09.07.03. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. juli 2003 #104 Del Skrevet 10. juli 2003 Har diktet litt igjen, jeg, da... "You're my inspiration" (intern) Begynner ikke på jobben før om en halvtime, så jeg sitter her og dikter, jeg, da... Her er to tittelløse dikt jeg har skrevet i disse morgentimer.... Et lite vindpust I nakken din Det er min munn Som kysser deg Fjærlett – Så forsiktig og mykt Kan du kjenne Sitringen, spenningen? Nærhet – Så deilig å kjenne deg Tett inntil min kropp Holde rundt hverandre Berøring – Stryker over ditt kinn Kiler deg nedover armen Leker med din tunge Elskov – Elske med deg på bordet Vilt, vakkert og rått Kjenne deg når du kommer Smerte – Så vondt å vite jeg drømmer Aldri kan det vel skje Venter du på meg i himmelen? Lillian, 10.07.03. En ny dag starter Nye utfordringer Nye mål For å komme gjennom dagen Nye tanker i hodet mitt Om livet Om verden Om min egen lille hverdag Nye mennesker i livet mitt Store, flotte Små og spede Forskjelligheten i oss Et nytt liv i sikte Uten andre Bare meg selv Kun meg selv å tenke på Vil du være med meg? På ferden Mot et bedre liv Deg og meg - oss to Lillian, 10.07.03. Lillian goes deep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. juli 2003 #105 Del Skrevet 10. juli 2003 *Rørt på morgenkvisten* ..(eh ....joda - det er morgen for meg ..hehe)..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #106 Del Skrevet 10. juli 2003 Nei....... jeg får vel gå ut på teraassen og sole meg, sukk!...men selv om det er sol, så er jeg faktisk litt lei. Lei av å handle, rydde, brette klær og venner, ja lei av livet det som plager meg, er rett og slett min egen familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. juli 2003 #107 Del Skrevet 10. juli 2003 Et blikk som sier alt Øyner som forstår Ting man ikke kan si Sagt likevel Taus kommunikasjon Vite Forstå Lese den andre Lese smerte i øynene Lese anger i øynene For noe man ikke skulle gjort For noe som har såret To øyner som ser Hva om har vært Hva som nå skjer Man har sveket Skade så stor den kan bli Som ikke kan fikses To som går hver til sitt Med hjerter som blør og tårer som triller Fri dikting på morgenkvisten - selvsagt ~~~~~~~~~~~~~~ To elskende Dine armer rundt meg din munn mot mitt øre. Du hvisker sakte ord jeg vil høre Hud mot hud lepper mot lepper To elskende sammen på myke tepper ... ~~~~~~~~~~~~~~~ Sånn ..kan ikke dikte bort hele dagen *ler*..får bli mer siden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. juli 2003 #108 Del Skrevet 10. juli 2003 Det siste lille diktet ditt må jeg si jeg hadde stor sansen for, Virgo! Det var kjempesøtt dikt! Jeg rakk å skrive et dikt til jeg, før jeg begynte på jobben i dag.... Rakk bare ikke poste det her.... BARE VI TO... La oss rømme langt av sted Starte på ny, med blanke ark Du og jeg - bare vi to La oss leve vårt eget liv Kanskje i Spania, eller Paris? Du og jeg - bare vi to La oss utforske hverandre Smake og nyte, og slippe oss løs Du og jeg - bare vi to La oss oppleve vår lille drøm Se og røre, kanskje holde litt Du og jeg - bare vi to La oss tie Si ingenting, være helt stille Du og jeg - bare vi to La oss nyte denne natt Huske minnene, dele dem Du og jeg - bare vi to Du og jeg - bare vi to... Lillian, 10.07.03. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #109 Del Skrevet 10. juli 2003 Dere er så romatisk og flinke!!!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. juli 2003 #110 Del Skrevet 12. juli 2003 meg og deg Han sa, hei mitt navn er Thomas og jeg er fem og et halvt år Jeg kan telle helt til tyve og mamma liker ikke at jeg har bustete hår Jeg er veldig glad for å treffe deg la meg vise deg ting bare store gutter vet En femkroning er kanskje større men en tier er verd mye mer Julenissen bor på nordpolen men er på lagunen i desember Småen, hold deg til meg så går det bra jeg kan vise deg så mye rart I alle disse årene har jeg lært mye stort lært å gå, lært å snakke og å løpe fort Så følg med meg A4-papir blir til fine stealthfly og for raske biljakter bruker vi olabil Og det er indianere i skogen rett bak verandaen i hagen og om de angriper, så skal jeg hjelpe deg å sloss med pinner som pistol, meg og deg, helt til vi vinner akkurat slik brødre gjør, brødre som oss Pappa er veldig glad i bilen sin og kjører oss hit og dit han synger rart i dusjen, men mamma sier alltid det er fint Noen ganger når de tror jeg sover så sitter de tett inntil hverandre og bare smiler Mamma sier at det er du som gjorde magen så svær først når hun lot meg kjenne, kunne jeg tro at du var der Jeg vet ikke hvordan det gikk til men jeg er glad jeg endelig har noen å leke med Vi skal leke politi og røver og hemmelige spioner og vi skal redde verden fra farlige romvesener Med pinner som pistol, meg og deg for vi skal vinne verden - akkurat slik brødre gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. juli 2003 #111 Del Skrevet 12. juli 2003 Så koselig dikt WildThing !!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. juli 2003 #112 Del Skrevet 12. juli 2003 Så koselig dikt WildThing !!! :D takk takk, hold deg fast..føler på meg at jeg har mer på lager i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. juli 2003 #113 Del Skrevet 12. juli 2003 *holde fast* Skriv i vei !!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. juli 2003 #114 Del Skrevet 12. juli 2003 NÅR DU TRENGER - Klokka to om morgenen og telefonen ringer merkelig at jeg alltid vet For, kjære, det er alltid den samme visa når du trenger min kjærlighet Du sier det er over igjen og igjen denne gangen vet du det er rett Jeg vet at du har kjempet innvendig når du trenger min kjærlighet Åh, jeg ønsker jeg kunne si nei og få deg på god avstand Det må være fint å ha noen plass å gå når din verden står i brann Du ringer nok i morgen som vanlig igjen og har glemt alt om vår evighet Så er jeg ensom inntil neste gang når du trenger min kjærlighet En dag så vil nok jeg få en annens følelser og når dette blir virkelighet Da lurer jeg på hvordan du selv overlever når du trenger min kjærlighet for øvrig ingen relevans til noe som helst, bare fri tekst uten noe grobunn i min hverdag - bare så det er sagt og ingen blir skremt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. juli 2003 #115 Del Skrevet 12. juli 2003 SYKT BRA, WILDTHING!!!!!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. juli 2003 #116 Del Skrevet 12. juli 2003 Puh !! :o Bra du beroliget nederst med at det var fri dikting !!! forøvrig et veldig fint dikt WildThing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. juli 2003 #117 Del Skrevet 12. juli 2003 Lillian: Takk takk, jeg rødmet faktisk når jeg leste kommentaren din... :oops: Virgo: hehe, det hender at jeg leker med ord inni hodet om ting jeg ser andre plasser hos de jeg har rundt meg og de jeg ikke engang vet hvem er - og da vil de gjerne ut... ...og det _kan_ hende det er mer på lager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. juli 2003 #118 Del Skrevet 12. juli 2003 Men jeg mente det, Wildthing! :D Det var utrolig bra skrevet!! Ikke noe å rødme for det! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. juli 2003 #119 Del Skrevet 12. juli 2003 Thankfully Yours These times are troubled oh these times are bad These times, my darling, may be the worst that we've had I don't know how i can make it up to you these little and big things i have done The only thing i know how to is to pack my things and get gone But i can't do that, not after all these years i've caused you to much pain to once leave you in tears So I'm gonna stay right next to you And somehow i fell that there's no other thing you want me to If i can somehow excuse me for what you have learned I was insecure and a wannabe and things grew as they turned I am thankfull for your patience, you are one of a kind and if i didn't shape myself up, damn me - i must have been blind So when you wake up, darling there's a bright new day Let us both take it for ourself and find another way You're love is heaven a wonderfull place to live With all the things you've given i sure got double up to give heller ingen relevans til hverdag, det startet bare med de tre første linjene. likte klangen i de ordene, og lot dem bli til noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. juli 2003 #120 Del Skrevet 12. juli 2003 TONIGHT Darling, close your eyes Pretend you’re here with me We’ll be making love tonight I’ll turn you on the way only I do Make you beg for more Darling, open your eyes I’m standing right in front of you Undressed only for you Walking slowly towards you Licking my lips to get ready Darling, take off your shirt Let me touch your body Easy stroke your cheek Lead my hand where you want it I know you can’t resist Darling, gently get into me Make me scream your name I wanna sweat tonight I’ll ride you all night long If only you can love me Darling, love me tonight Love me now and forever Don’t you ever forget The way I make you come When you take me from behind Lillian, 13.07.03. Jeg fikk diagnose på jobben etter de hadde lest noen av mine dikt..... "Manisk depressiv nymfoman" Kanskje det stemmer? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå