Suzy Skrevet 13. september 2004 #681 Skrevet 13. september 2004 Hvert øyeblikk nå er vi to lenger enn jeg noensinne har vært med noen og jeg spør hva gjør jeg nå? Herfra jobber jeg uten kart
Suzy Skrevet 15. september 2004 #682 Skrevet 15. september 2004 På utsiden er det kjøligblått og mildt du stryker så godt over håret inni er alle triste tanker skrekken men jeg får meg ikke til å åpne pandoras eske når du er god
Rakel Skrevet 20. september 2004 #683 Skrevet 20. september 2004 Suzy, du må aldri gi deg. Diktene dine er så utrolig flotte!!! Hvordan går det? Dersom du ikke får respons fra forlagene, blir jeg agenten din. Så gjør vi det selv. he,he :-) Skulle ønsket jeg kunne uttrykt meg like flott som deg! Du inspirerer meg til å forsøke litt mer. Jeg har alltid elsket å skrive dikt. Stå på! Du har talent.
Gjest Pet Skrevet 20. september 2004 #684 Skrevet 20. september 2004 Du maler meg svart Og kler meg i grått Du står foran lyset Og alt kjennes vått Du trekker meg ned Du suger meg inn Du elsker mitt mørke Og nå er jeg din
Vilje Skrevet 25. september 2004 #685 Skrevet 25. september 2004 Jeg ligger stille, uten pust bak knuste ølglass bak dine øynes flakking bak knyttnevers utropstegn Slipp meg fri
Suzy Skrevet 27. september 2004 #686 Skrevet 27. september 2004 Vi glir samtidig løs fra varme dyner til en høstmorgens gyldne lysstripe Kanskje møtes våre tanker et øyeblikk over frokostbordet? Kanskje møtes våre sinn et øyeblikk i samme minne? Strekker hun også armen etter deg når du går?
Suzy Skrevet 27. september 2004 #687 Skrevet 27. september 2004 For lenge siden rev du hjertet ditt på en kvist jeg følger blodsporet men på avstand nå Vi vet begge - det tilhører meg
Suzy Skrevet 27. september 2004 #688 Skrevet 27. september 2004 Om jeg bøyer meg lenger bakover, for å more deg for å glede deg for å lokke de gode øynene dine til å hvile på meg et sekund til, brekker jeg
Tilde Skrevet 27. september 2004 #689 Skrevet 27. september 2004 drømte du gav meg en haug søte kattunger men du stod langt borte og så på mørk i lyset jeg strevde med å stappe dem ned i en plastpose søte små flyktige tanker jeg ikke kan holde hvorfor hjalp du ikke det går ikke kan ikke ha så mange katter de passer ikke i plastposer buler ut revner krafser har ikke godt av det hvorfor? du vet vel jeg elsker katter så jeg slapp dem fri de fikk klare seg selv som deg og hvorfor kan jeg ikke heller få deg mørke bror
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #690 Skrevet 29. september 2004 Det er så mange fine dikt her, men jeg må få si at Dr Zoidberg skriver så urolig rått! Men jeg ser det er lenge siden det er blitt noe fra skribenten, går det an å spørre om mer?
Suzy Skrevet 6. oktober 2004 #691 Skrevet 6. oktober 2004 Ikke engang luksusen av å høre pausen før du sier navnet ditt i den andre enden av den trådløse kommunikasjonen kan jeg unne meg lenger Det er en annen slags nettverksforbindelse nå
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #692 Skrevet 7. oktober 2004 Du sa for alltid men glemte å nevne at smertens varighet også var det
Gjest Moonshadow Skrevet 26. november 2004 #693 Skrevet 26. november 2004 I do not cry anymore, even though it hurts still The pain has not left, and I guess it never will But I have learned to live whit the longing for you I have accepted that you don’t feel the same as I do But a shimmer of hope, I know I always will hold That you really meant those things I was told I hope you know my arms are open for you If one day realise that you have love for me to
Superlammet Skrevet 26. november 2004 #694 Skrevet 26. november 2004 Dette skrev jeg til eks-kjæresten min..Kom forresten til semifinalen i en internasjonal diktkonkurransen også.. If you want two words from me, I wonder, what would it be? Will it be ”I’m Sorry” for all the things I’ve said and done? Or ”Love you” for the feelings I haven’t shown? I can’t say only two words to you. It must be at least five words to be true. I’m sorry, I love you.
Sniglå Skrevet 26. november 2004 #696 Skrevet 26. november 2004 Når aftensolen senker seg, så tisser jeg og legger meg! (må leses meg en ordentlig innlevelse da....)
Gjest Litjmæ Skrevet 26. november 2004 #697 Skrevet 26. november 2004 Til deg. Ble jeg for mye for deg Mer enn du trodde du kunne takle? Såg fremtiden oss to sammen virkelig uoverkommelig ut for deg? Skremte jeg deg bort Ved at jeg trengte deg i livet mitt? Lovte du for mye, Mer enn du kunne holde? Fikk du nok av min uro For hva du gjorde, for hvordan følelser var? Følte du at jeg ikke stolte på alt det du sa? Men, sier jeg nå til meg selv Kunne jeg virkelig stole på deg da? Jeg ville så gjerne tro deg At denne gangen så ville det bli bra. Jeg åpnet hjertet, først sakte så fort Da jeg følte at dette var det riktige. Og jeg var så glad For at du fremdeles sa at det var meg du ville ha. Jeg prøvde å ta meg sammen Godta tingene som de ble. Og mine følelser for deg Gjorde at jeg ikke ville gi deg opp. Jeg hadde vonde stunder alene Tror ikke du helt forstod det. Men likevel ville jeg heller leve det livet Enn å miste deg, oss, fremtiden sammen. For du var så mye for meg Og dumme meg trodde jeg betydde nok for deg. Ble alt for vanskelig? Gikk alt for fort? Plutselig ville du bare flykte Til et sted hvor du fikk fred? Kunne du ikke tenkt før At det sikkert ikke ville bli lett? Heller latt være å satse på to store alvorlige ting på samme tid? Kunne du ikke latt være Å bare rett og slett flykte fra meg slik som dette? Heller latt meg være i utgangspunktet Og heller tenkt på meg en gang av og til? Det er slemt å legge ved i bålet Og når flammen blir stor, la det dø. Ble jeg for vanskelig for deg Bare en byrde og ingen glede? Da beklager jeg vennen, det ønsket jeg ikke Kanskje ødela jeg med det min egen lykke . :cry: :cry: Veldig bra! Selvopplevd?
Gjest Litjmæ Skrevet 26. november 2004 #698 Skrevet 26. november 2004 Hm dikt, det var noen år siden sist gitt... men jeg prøver meg... Morgensola forsvant plutselig en morgen minus en time og jeg våkna helt alene i senga og kikka forvirra ut på mørket Så kom lyset utover dagen og jeg kom tilbake til deg min venn hvordan skulle jeg klarer meg uten
Gjest still her Skrevet 30. november 2004 #699 Skrevet 30. november 2004 Til en drittsekk. Jeg håper du vil brenne i helvete til evig tid for det du gjorde mot meg! Jeg håper demoner vil ta bolig i ditt hode, og skremme deg til døde! La flammene steike deg, grille deg, og pine deg sakte, som du pinte meg! Måtte alle gjennomskue deg, og din arogante lek med hjerter opphøre. Skulle ønske gribber ville hakke ut øynene dine Du gjorde meg blind, og fikk senere tårer til å strømme! Måtte du for evig og alltid vri deg i smerte, like grusom som den du påførte meg! Jeg håper du vil brenne for evig og alltid i helvete, lide som meg, og angre, om du kan angre. Men jeg tviler på at du angrer, for slike som deg føler ikke anger! La lyset ditt slukke, håpet ditt forsvinne for du tente et håp i meg, før du kvalte hele min flamme. For meg er du ikke verdig å leve på denne jorden For meg er du giftig, farlig, dødelig. Du betyr smerte, løgner og bedrageri. Du spillte et spill hvor jeg var en brikke som ble brukt. Måtte du for dette for alltid brenne i helvetes brennehete ovner. Jeg skal danse på din grav, og le av dine rop i smerte!
Superlammet Skrevet 30. november 2004 #700 Skrevet 30. november 2004 Det var veldig bra Wodan!!! :-) Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå