*Lillian* Skrevet 6. januar 2004 #401 Del Skrevet 6. januar 2004 Suzy, du imponerer stadig vekk!!! Jeg kjenner magen knyter seg når jeg leser dine dikt fordi jeg lever meg helt inn i dem og kjenner virkelig følelsene!! Stå på!! Alltid i frykt For å gi for mye, Bli såret og sveket Alltid i frykt For å stille krav, Ha for høye forventninger Alltid i frykt For å oppdage løgner, Bli bedratt og lurt Alltid i frykt For å være usikker, Støte deg vekk og gjøre deg lei Alltid i frykt For å ikke elske deg nok, Så du finner noen bedre Alltid i frykt For å miste deg For alltid Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. januar 2004 #402 Del Skrevet 6. januar 2004 SMELTE SAMMEN Vi to, med våre liv Vi smelter sammen, Er som puslespillbrikker Vi to, med våre interesser Vi kommer overens, Er som bestevenner Vi to, med våre tanker Vi går sammen Mot felles mål i livet Vi to, med våre personligheter Vi har de samme drømmer, Snakker om felles framtid Vi to, vi to er sammen Vi passer som hånd i hanske Og vokser oss tettere og tettere Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. januar 2004 #403 Del Skrevet 6. januar 2004 …han elsker meg likevel Jeg, lille jeg Med mine problemer Mine tanker Og min forskrudde verden Med mine behov For å gi og gi Men også få Og dele ting Mitt rare liv Med venner og bekjente Alle forskjellige miljøer Jeg vanker i Likevel sier han At han elsker meg Og det… Det er det største av alt Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. januar 2004 #404 Del Skrevet 6. januar 2004 Til min elskede Du gir meg glede, Men også sorg Når jeg blir utrygg. Du gir meg trygghet, Men også redsel Når du ikke sier noe. Du gir meg ømhet, Men også avstand Når du avviser meg. Du gir meg lykke, Men også ulykke Når du bryter løfter. Du gir meg så mye, Men tar også imot Når jeg gir deg. Vil du nå ta imot Hjertet mitt? For alltid? Lillian *forelskelsen går til hodet på meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #405 Del Skrevet 7. januar 2004 Hyggelig å se deg her igjen *Lillian*!! Du inspirerer alltid :D --- Det fins øyeblikk jeg vil strekke meg fram, rive brystkassa di vidåpen, røske hjertet ditt ut og brøle at det ER mitt - samme hva de tror Og holde om det en stund - etterpå - med varme, blodige hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. januar 2004 #406 Del Skrevet 9. januar 2004 Ufyselig utakknemmelig ulykkelig krymper jeg meg under ditt kjærlige øye og innser at jeg overser for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillian uinnlogga Skrevet 14. januar 2004 #407 Del Skrevet 14. januar 2004 TO YOU When you smile And I see your shining eyes You totally melt my heart When you cry And I see tears falling down You make me wanna cry too When you laugh And I see you’re truly happy You make me feel so lucky When you wanna live And I see all your joy of life I know I wanna live with you FOR MEG…. For meg er du En stjerne som skinner I natten Og lyser opp min vei For meg er du Solen som varmer Og stråler mot meg Gjør meg varm i sinn For meg er du Den vakreste sangen Om kjærlighet Med de myke, gode ord For meg er du Det nydeligste dikt Med ord som juveler Som varmer et kaldt hjerte Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. januar 2004 #408 Del Skrevet 15. januar 2004 Lille, rare myke er ikke lenger liten men snart tenår, gutter, gråt Kan ikke skjerme deg Men jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 16. januar 2004 #409 Del Skrevet 16. januar 2004 May day Opprørt hav Stormvind En liten båt i havets makt. Flyter på nåde Når som helst kan bølgene komme veltende inn og båten vil synke. Svake nødrop May day- may day !! Et håp om en reddning fra en undergang Mørk himmel Svart sjø Drepende bølger Ingen lanterner i sikte. Ingen som svarer på radio. Bare buldrende fortapelse. Maktesløshet Naturkreftene råder Så er alt håp ute. En bølge velter inn, og båten går under i dypet for aldri mer å bli funnet. May day may day...... var det noen som hørte det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 16. januar 2004 #410 Del Skrevet 16. januar 2004 Et rop om hjelp Hørte du ikke mitt rop om hjelp? Jeg ropte så høyt som jeg greide mot deg min tause bønn Strakte fortvilet opp en dirrende hånd og håpet på din forståelse og reddning. Men du lukket dine ører og jeg lå igjen i min ensomhet Med alle mine sår på sjelen Og blødde i hel innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. januar 2004 #411 Del Skrevet 18. januar 2004 Hakkekylling Den ”usynlige”i gangene. Den som bare ble sett når vonde ord skulle sies. Den som satt musestille på stolen i reddsel for å bli spurt om å si noe høyt. Og ventet på latteren som ville komme bak ryggen. Den som tenkte at Døde jeg nå – kunne de hatt det så godt! Da kunne de fått se hva de hadde greid å få til med alle sine vemmelige ord. Så giftige og sårende at sårene etter dem aldri riktig grodde men ennå kan blø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. januar 2004 #412 Del Skrevet 18. januar 2004 Kaos Tenker tanker som er for store. De får ikke plass. Og de tumler om hverandre inne i hodet mitt. Kortsluttning. Et hode tomt for fornuftige tanker Bare kaos igjen. Og vonde følelser som jeg ikke vet hvor kom fra. Kaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. januar 2004 #413 Del Skrevet 18. januar 2004 Å åpne for mye Jeg trenger deg. Trenger at du kan holde meg og lukke verden ute. Å være to med deg. Prate stille sammen og puste i takt. Jeg trenger deg. Skulle ønske du visste alt hva jeg tenker på og bærer i mitt indre. Å kunne dele med deg. Slippe å fortrenge og late som Lage en fasade for å være bra nok. Jeg trenger deg. Men jeg vil ikke gi slipp på mitt innerste for da åpner jeg meg for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #414 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvor relativ er ikke smerten, tenkte jeg mens laseren brant hull i øynene mine Det gjorte ikke vondt mens du fremdeles svir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. januar 2004 #415 Del Skrevet 20. januar 2004 Burde ikke men gjorde det likevel. Skulle ikke vite - men vet. Og nå har jeg en vondt følelse i magen, og kjenner at det var bedre da jeg ikke visste og før jeg ble skuffet og lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. januar 2004 #416 Del Skrevet 21. januar 2004 Solstjernene på nysnøen og min pust frosset fast i høyre nesebor Røde roser og blå himmel Munnen igjen for smilet gjør vondt på fortenna Helvete er neppe varmt, men heller ikke så vakker som innlandsvinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. januar 2004 #417 Del Skrevet 24. januar 2004 Når man har vridd og vrengt på hver eneste lille tanke og prøvd å analysere hva man mener og tror, men likevel ikke har noe klart svar og hele situasjonen fremdeles føles håpløs. Da er det ikke så mye mer å gjøre enn å vente på motpartens sjakktrekk. Ventetiden kan føles uendelig lang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. januar 2004 #418 Del Skrevet 24. januar 2004 Sjakktrekket kom men var liksom unnvikende og uklart. Og jeg stod igjen med følelsen av at jeg fremdeles ikke visste eller trodde helt. Ikke ennå........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. januar 2004 #419 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg vil elske deg! La leppene mine spre kyss på hver millimeter av den delige huden din. Bare nyte deg og se deg vri deg under meg og høre på pusten din at du elsker det jeg gjør med deg. Høre deg stønne ut et : Åh, du er deilig !. .......*Virgo full av F.. og andre ting * hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. januar 2004 #420 Del Skrevet 25. januar 2004 Ulver i mørket Ingen hørte ropene om hjelp. Jeg visste det ville komme Og ville ha hjelp Før det var for seint. Så jeg skulle slippe Å synke ned i dypet atter en gang Der hvor det er mørkt og skremmende Og vondt å være. Jeg prøvde å holde fast Ved de gode tankene Prøvde å tenke positivt For å snu på det jeg kjente komme Men de vonde tankene Kom snikende Som ulver i mørket Og jeg var et lett bytte De sirklet meg inn Nettet snodde seg sammen Håpet svant Og jeg måtte gi tapt for det vonde. Ulver i mørket med lysende øyner Fulle av ondskap Kommet for å spre tvil og tristhet. Og dra meg ned i dypet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå