Tusseline Skrevet 1. august 2004 #641 Del Skrevet 1. august 2004 Noen tilbakemeldinger, Suzy? *venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilbake... Skrevet 5. august 2004 #642 Del Skrevet 5. august 2004 I DIN MAKT Du skremmer meg Vet du det? Hvor fort du lot meg gå, Hvor fort du nå viser interesse igjen. Det skremmer meg At jeg på ny faller At jeg ikke tok skrekken Lot deg forlate tankene mine, livet mitt. For en makt du har Til å gjøre meg lykkelig Eller såre enda en gang. For jeg har aldri glemt deg. Du har vekket et håp Skrudd på en bryter Og følelser raser i meg Følelser jeg ikke vet ut eller inn av. Jeg er redd Redd for at du vil knuse meg Kanskje uten å mene det, Men det gjør vondt likevel, det vet jeg jo. Jeg prøver tro på det du sier Og du fyller meg med trygghet og glede Men også en redsel og en usikkerhet For, kan jeg virkelig stole på deg? Jeg ønsker å stole på deg Trenger deg, trenger høre stemmen din Trenger bekreftelser , vite at du mener alvor Men så blir du stille. Hva skal jeg tenke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. august 2004 #643 Del Skrevet 9. august 2004 Noen tilbakemeldinger' date=' Suzy? *venter spent*[/quote'] Fått nei fra tre stykker og beskjed om at jeg er til vurdering fra tre stykker - resten svever der ute fremdeles... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. august 2004 #644 Del Skrevet 9. august 2004 En gang fortalte du om et bad i bekken under høyonna Siden det kjenner jeg kaldvannet strømme over svett, støvet skrott når dagen er tørr og august, som i dag, og du kanskje tenker på meg igjen, naken i bekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 9. august 2004 #645 Del Skrevet 9. august 2004 Det må da være noen, du er jo så flink :-) Krysser fingrer og sender lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilbake Skrevet 13. august 2004 #646 Del Skrevet 13. august 2004 Klemmes til hel. Det kjennes Som om en diger hånd Klemmer rundt meg Skviser meg Så jeg ikke får puste. Klemmer så hjertet mitt Begynner å blø Og blodet renner Ut av meg Ønsker bare å dø Klemmer så jeg kjenner En diger klump i halsen Som presser på Vil opp i halsen Og tårer sprenger i øynene Kjemper mot tårene Kjemper mot gråten Kjemper mot hjertet Som føles som om det knuses Av alt som presser på Hånden klemmer Luften når ikke lenger ned i lungene Klumpen i halsen kveler meg Øynene drukner Jeg drukner I smerten som jeg kjenner inni meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilbake Skrevet 13. august 2004 #647 Del Skrevet 13. august 2004 Gråten Å kjempe mot gråten er ikke lett Å prøve å la være å gå under Jeg vet hvordan det er der Jeg vil ikke dit ned igjen Men samme hvor mye jeg kjemper Så trekkes jeg under Og alle de triste tankene Og følelsene inni meg Gjør meg så tung. Jeg vil ikke slippe gråten fri Jeg vil ikke miste den siste lille rest av kontroll Alt det andre rundt meg er utenfor Min rekkevidde nå. Jeg har gitt opp å påvirke Nå dreier det seg bare om å overleve Å greie å bare alt det som vil tynge meg ned Men jeg er ikke lenger sterk Jeg finner ikke styrken inni meg til å greie det Gråten er den eneste jeg styrer Og jeg makter ikke gråte mer nå. VIL IKKE gråte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilbake Skrevet 13. august 2004 #648 Del Skrevet 13. august 2004 Hvordan kan ting snu så fort Fra å være godt Til å bare være usikkert? Håp og glede i et hjerte Noe med å stole på. Å gi av seg selv Å åpne seg slik at man blir sårbar Men samtidig prøve å holde en avstand Slik at man ikke kjenner smerten så sterk Hvis den kommer. Men følelser blir fort sterkere enn man trodde Og man taper i forsøket På å beholde en beskyttende mur rundt seg. Og så gradvis Oppdager man at det gode blir mer usikkert Hva er det egentlig som skjer? Og det er da man kjenner at Muren ikke var god nok Og at følelsene på ny raser Og at de følelsene er vonde At man er fortvila Alt føles håpløst igjen Og man har bare lyst å gi seg helt over og gråte For å få ut det vonde som ligger inni en. Men, hva oppnår man med det da? Prøver å flykte Få luft under vingene Få avstand til de vonde følelsene Men man kommer ikke noe sted Vingene er klippet av Man er fanget i håpløsheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 #649 Del Skrevet 13. august 2004 Faen ta deg og de lange sinte trådene, som så lenge etter kunne ta et kjapt kveletak og stenge all fornuft ute ett øyeblikk Snart banker hjertet som før men ditt murrende raseri gnager alltid på brystbenet denne gangen var det falsk alarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Lillian* i.i. Skrevet 13. august 2004 #650 Del Skrevet 13. august 2004 Krysser fingrene for deg, Suzy - men dikt er svært vanskelig å få gitt ut hos forlag. Som regel må man ha et "kjent navn" for å få komme ut. Men du kan jo gi ut på eget forlag om du skulle være så uheldig å ikke få gitt ut, selv om det koster en del å gi ut på eget forlag. Jeg har vurdert det att og fram i flere år og blir sikrere og sikrere på at jeg har lyst til det, sånn mest for moro skyld. Ikke fordi jeg tror det selger så mye, men fordi det bare vil være en deilig følelse for meg å ha klart noe jeg har ønsket meg i livet! Her kommer et nytt dikt fra meg enda så lenge det er siden jeg var innom tråden sist! Det er også en stund siden jeg skrev diktet.. Jeg er fanget i en sirkel umulig å komme ut av Ingen åpning eller dør prøver å finne veien men det er ingen løsning Jeg er fanget i meg selv i mine tanker om alt som kunne vært selv om noe annet er Fanget men smiler likevel har det trossalt bra Men jeg undrer om jeg kunne hatt det bedre om den jeg ville var her Fanget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Lillian* i.i. Skrevet 13. august 2004 #651 Del Skrevet 13. august 2004 Har en brennende lyst Inni meg Til å se deg, kjenne deg, føle deg Fortelle deg At jeg har lengtet etter deg Vise deg hva Jeg kan gjøre med deg Hva jeg kan få deg til å føle Det som kan skje med deg Om du lar meg Det er ikke aktuelt Alt forblir inni meg I min fantasi Der kan ingen åpne døren Bortsett fra du… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. august 2004 #652 Del Skrevet 13. august 2004 Bare en Liten trådstubb Henger igjen Fremtiden Er nå Alle med sitt Vi går videre Likevel Er du En hel Trådsnelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. august 2004 #653 Del Skrevet 13. august 2004 TRØST I hans øyne Ser jeg deg I hans stemme Hører jeg din I hans nærhet Føler jeg deg Når han stryker Meg over ryggen Kjenner jeg din hånd Så rart Å stryke Over velkjent landskap Og føle det Fremmed Du er uerstattelig Og i mitt sinn Vil du Alltid Være min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. august 2004 #654 Del Skrevet 16. august 2004 Skramlende glass Du knekker meg uten av du vet det Sakte men sikkert enda jeg prøver å holde meg sterk Hver gang jeg besøker deg er flaska eller glasset alltid på bordet Når du drikker blir jeg en fremmed og har ingenting å si Du knekker meg uten at du vil det Men det skjer likevel fordi du er min alkoholiserte slektning Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. august 2004 #655 Del Skrevet 24. august 2004 Gjennom ditt landskaps mjuke høstmyrer ferdes jeg På jakt etter en stein og hvile sjelen på Kald vind og varm sol får kinnene til å brenne Ville skogen lokker meg nær der håpet bor Alltid ligger jeg på en grankvist en uro Får du kvile? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilbake Skrevet 28. august 2004 #656 Del Skrevet 28. august 2004 Liten Føler meg Så liten Så tomt og stille Det er her uten deg Jeg føler jeg drukner I meg selv Kom og redd meg Jeg får ikke puste Ser du ikke At jeg kjemper Men ikke er sterk nok Alene? Savner deg Lengtet etter Å føle armen dine Rundt meg, Kjenne de bære meg At jeg flyter Hvor er du? Jeg skriker Men ingen lyd når frem til deg Jeg er alene Og må kjempe Mot meg selv. ---------------------------------------------- Trenger deg nå Så svak man føler seg Når man trykkes ned Av en plutselig tristhet Så vondt alt blir Så mye vanskeligere Så mye sterkere man kjenner Savnet. Savnet etter å bli elsket Etter å føle at livet er fullkomment Jeg kjenner deg ikke Men føler jeg gjør det For det er forskjellige måter Å kjenne noen på Skulle bare ønske at jeg fikk Lære å kjenne deg På ordentlig også At jeg fikk føle at du elsker meg For selv om jeg prøver å tro på ordene Så kan man lettere tro På det man får se og føle Jeg trenger deg Jeg trenger deg akuratt nå Men det hjelper ikke For du er langt unna Og det jeg trenger nå Kan du ikke gi meg Jeg trenger se øynene dine Se de utstråle kjærlighet Ømhet og trygghet til meg. Trenger høre stemmen din Hviske meg søte ord i øret. Se leppene dine bevege seg Føle de varsomt mot huden min. Jeg trenger de sterke armene dine Som kan holde meg Hendene dine som vart stryker meg Og tenner flammer i kroppen min. Jeg trenger å føle deg hud mot hud Kjenne varmen stråle fra kroppen din Varme meg, og gjøre meg sterk. Jeg trenger Deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. august 2004 #657 Del Skrevet 29. august 2004 Du blir sur på meg, føler nok jeg svikter deg. Fordi du er deppa og trenger trøst. Jeg gir deg ikke alltid rett, er ganske uenig med deg. Stiller kritiske spørsmål ved det du sier. Derfor tror du at jeg ikke vil støtte deg. Men det vil jeg, for jeg er din venn. Men når du sier ting og vil ha tilbakemelding, må du tåle sannheten. At kanskje ikke alt er slik du tror. Man ser det ikke alltid selv. Innimellom trenger du en wake up call, du er noen ganger flink til å gi andre skylden for dine valg. Jeg er din venn, det vil jeg alltid være. Selv om jeg diskuterer med deg og er uenig i det du sier, vil jeg alltid være glad i deg og gi deg betingelsesløs kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. august 2004 #658 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor tror du alltid det verste? At jeg og andre vil deg vondt. At vi ikke er dine venner, At vi ikke er glad i deg. Hvorfor prøver du ikke å åpne øynene? Se at jeg vil deg det beste, se at du ikke alltid har rett. se at det kanskje ikke er så ille som du tror. Hvorfor kan du ikke ta imot litt kritikk? Ikke alltid kan du ha rett. Ikke alltid kan du være den uskyldige, ikke alltid er det du sier det riktige. Hvorfor lukker du meg ute? Bare fordi jeg ikke er enig. Fordi jeg ikke støtter. Fordi jeg prøver å åpne dine øyne. Hvorfor dynger du deg ned? Prøver ikke å se det logiske. Prøver ikke å se dine egne feil. Prøver ikke å påta deg din egen skyld. Hvorfor gidder jeg å være din venn?` Fordi jeg er glad i deg. Fordi du betyr mye for meg. Fordi ingen av oss er perfekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. august 2004 #659 Del Skrevet 30. august 2004 Å nå knappen, strengen, punktet som utløser tårer, sperm og spytt hos deg er drømmen Til da bakser jeg på utsiden av sjelen din som møll mot lampeglasset tvunget mot en innside den er overbevist er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 30. august 2004 #660 Del Skrevet 30. august 2004 Suzy!!! Fantastisk!!! klappe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå