Gå til innhold

Villsvin kjøtt


Sluagh

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er på jakt etter et sted hvor man kan kjøpe villsvin kjøtt. Jeg har funnet et par steder på nett, men ingen av de var i Oslo og det ene stedet var visst litt hipp som happ når de hadde.

Vet noen om butikker/forhandlere i nærheten av Oslo som selger villsvin kjøtt? Gjerne hele svin også.

Vi kjøpte for noen år siden fra Snippen, oppe ved Trysil, men de har visst ikke så mye villsvin lenger fikk jeg høre.

Forøvrig interessert i alt slags spennende kjøtt man kan få tak i, villt eller ikke :) Vi er mange her i huset, 13 stk, så å kjøpt inn store kvanta lønner seg garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt villsvinfilet to ganger på Centra, like ved Majorstuen. Det er ikke alltid de har, men du kan kanskje bestille?

Har også hørt at Jacobs har villsvinkjøtt, men vet ikke om dette stemmer.

Villsvin er nam-nam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøstadgris, som ligger i Våle mellom Holmestrand og Horten har både skogsgris og krysning mellom "vanlig" gris og villsvin. De har et gårdsutsalg, og de leverer dessuten til bl.a. Centra og Ultra.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for tips :) Skal sjekke ut dette, en krysning av svin og villsvin er sikkert vel så godt det også, og prisene der var jo ikke til å grine av syns jeg da.

Litt snadder må man unne seg av og til!

Igjen takk :) Må helt klart ta meg en tur til Ultra eller Centra og høre om de har noe inne nå. Jacobs tenkte jeg ikke på, men de pleier jo ha et bra utvalg av kjøtt mener jeg å huske. Får ta turen dit også en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist villsvin, dog bare en gang...

Jeg også, men jeg var ikke spesielt imponert over smaken, og det selv om jeg fikk svinet servert på en av byens mest velrennomerte resturanter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri fått "dårlig" villsvin servert, det kommer vel an på hvordan det er tilberedt, hva det er tilberedt med. Jeg har store planer om marinering osv, så jeg håper dette blir et bra måltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...