Gå til innhold

Frøken Norge konkurransen


Gjest Bibbe

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek

Å herreguuuuuuuuuud!!

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ser på dette enda, men..

(Det lukter leverpostei her)

Deltakerene er jo ikke spesielt pene syntes jeg der de går med rompehaker og øyne som er like åpne som en strek. Og når de skulle trekke spm så svarte de så ufattelig dårlig overentusiastisk at det var vondt å se på. For ikke å kommentere underholdningen da, GirlZZZZZZZZ inc. (De bruke Z! :( ) Hun som sang hadde jo en merkelig ikkepen stemme, og dansen hennes var rar. Spesielt hvor hun gjorde håndbevegelser som minte om tegnspråk for at spyet gr fra magen oppi halsen og ut munnen :(

Det er ingen her, og jeg må få ut min frustrasjon over dette. Mest over meg selv siden jeg fortsatt ser på.

(Fatter ikke hvorfor det lukter leverpostei her, jeg har jo ikke leverpostei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! Og som deg har jeg sett på hele programmet!!!! Er jo såå teit egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, fortell hvordan det går med hun trønderbæra som jeg tror er hun som synger i det derre Girrrlzzz-opplegget! Hun gikk på skolen min for noen år siden. Nemlig. Ellers hade jeg ikke brydd meg, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det konseptet der minner meg om saueutstillingene jeg gikk på når jeg var liten. Sauen med minst feil vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg som akkurat skulle sette meg ned for å se på det.. men er det slutt eller ??det er no slankegreier nå.. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, fortell hvordan det går med hun trønderbæra som jeg tror er hun som synger i det derre Girrrlzzz-opplegget! Hun gikk på skolen min for noen år siden. Nemlig. Ellers hade jeg ikke brydd meg, bare så det er sagt.

Hun var ikke av vinnerene iallfall.. Om hun er den jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek
Oioi, fortell hvordan det går med hun trønderbæra som jeg tror er hun som synger i det derre Girrrlzzz-opplegget! Hun gikk på skolen min for noen år siden. Nemlig. Ellers hade jeg ikke brydd meg, bare så det er sagt.

De filma hun med spybevegelsene 95% av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg som akkurat skulle sette meg ned for å se på det.. men er det slutt eller ??det er no slankegreier nå.. :ironi:

Yes, det er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Hun som ikke vant noe av de tre var jo stygg. Sorry å måtte si det men hun virket veldig stiv og jeg ble blendet av smilet hennes ;)

Men det som er så dumt er at når dem har stått der i et halvt minutt ser man at de begynner å slite med å smile fortsatt. At de står der i veldig unaturlige anspente stillinger. Det er sumt synte sjeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som ikke vant noe av de tre var jo stygg. Sorry å måtte si det men hun virket veldig stiv og jeg ble blendet av smilet hennes ;)

Men det som er så dumt er at når dem har stått der i et halvt minutt ser man at de begynner å slite med å smile fortsatt. At de står der i veldig unaturlige anspente stillinger. Det er sumt synte sjeg.

Mhm, tenkte akkurat det samme.

Var ikke så mange av dem som egentlig var så veldig pene. Dessuten blir alt så stift, tilgjort og generelt unaturlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så hele greia jeg også :ler:

Hun som gikk til Miss World var faktisk ganske pen synes jeg. Men generelt sett var alle helt gjennomsnittlig pene. Tror ikke jeg hadde snudd meg på gaten hvis jeg hadde sett en av jentene liksom. Synes faktisk ikke norske jenter er så pene heller.

Og hele showet virket veldig fake og halvferdig. Det var liksom ikke noe entusiasme blant de.

Og de derre Girlz Inc greiene....... det var så teit! :ler: Det så ut som de kom fra en talentkonkurranse i en eller annen videregående skole :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...