Gå til innhold

Designerspirene - hvem gikk ut i påsken?


Catzy

Anbefalte innlegg

Fikk ikke sett Designerspirene i påska pga ferie. Hvem gikk ut forrige uke?

Var det Isa? Og fikk han helt spader av hundene? Har sjekket sidene til TV3, og det er jo bilder av deltagerne (de som har gått ut er i gråtoner), og litt om hva episodene skal handle om, men ikke noe mer om hvordan episoden endte opp.

http://www.tv3.no/index.php?option=com_con...715&Itemid=1043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var Isa som røk ut. Men det var ikke han som var redd hundene, det var han "svenske"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel Kristin Wiola? Tror hun trakk seg fordi det ble for mye arbeid på kort tid og hun ble for sliten av å være med. Så da kom Iselin tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Tina ryker ut snart. For klærne hennes er veldig stygge. Så håper jeg Chamnou eller hva han heter ryker ut. For måten han oppfører seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina sine klær er ganske spesielle, men jeg tror hun er en dyktig håndverker. Jeg håper hun blir med lenge, men at Chamon ryker snart, siden han er så ufyselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er han ufyselig? Jeg så ikke den siste episoden...

Jeg synes han er ufyselig fordi han hele tiden slenger dritt om de som har mindre peil enn ham. I de siste episodene har han stadig slengt dritt om Iselin, og før det var det Pål André.

Men i gårsdagens episode var det tydeligvis noen som prøvde å ta det opp med ham, og han var forsåvidt klar over at det var feigt å bare baksnakke folk uten å ta det med dem direkte. Og da Iselin sa at hun faktisk utfordrer seg selv, så så det ut til at det gikk et lys opp for ham... Jaja, kanskje ikke lett å være 23 år, designer og med litt lite empati...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...