Gå til innhold

Stor og fargerik veggdekor.


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt ny sofa!

Jeg er så glad i farger og hjemmet vårt har farge på veggene. Stuen er malt i "Gul nøkkelblom", en farge jeg blir skikkelig glad av. Møblene er stort sett i burgunder, grønt og mørkbeiset tre.

Og den nye sofaen er grå! Der sofaen skal stå er det ikke mye farger. Det er en stor TV (svart) med tilhørende bord. 4 høytalere i lyst tre (bøk) med stål-stativer og diverse andre TV/stereo/PC/Video-greier i svart og mørk grått.

Men bak sofaen har jeg en ledig vegg. Jeg kunne tenke meg å dra inn litt farger fra andre steder i rommet (grønt/burgunder) og få til et ganske stort motiv (1x1,5 meter). Har tenkt på tekstiler, men får det liksom ikke til å stemme helt. Har også vurdert å male noe, men vet at jeg ikke er særlig tålmodig med pensler (er bedre på å tegne).

Vi har ingen spesiell stil hjemme. Det er liksom en lett blanding av antikviteter, oppussede lopper, arvede møbler, IKEA osv. Derfor burde det meste kunne passe inn. Men jeg er ikke særlig glad i stål og blanke overflater. Det trenger ikke å være noen ramme på det som skal henge der, kunne egentlig tenkt meg noe som så ut som et lerret.

Vi har røffe møbler, kraftige og rustikke.

Noen som har en god ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreslår at du spikrer opp et lite persisk teppe e.l. Det har jeg lyst på selv som veggdekor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...