Barbie Skrevet 1. mars 2003 #1 Skrevet 1. mars 2003 Er det bare meg,eller var det INGEN bra sanger med i år??? :o Synes alle var bånn i bøtta jeg........ :oops: Ismen
Gjest Lea Skrevet 1. mars 2003 #2 Skrevet 1. mars 2003 Jeg tror jeg har hørt alle melodiene før og artistene var elendige. Bare BLÆ!
Gjest Lea Skrevet 1. mars 2003 #4 Skrevet 1. mars 2003 Tipper at det blir ganske vanlig at Norge er med bare annenhvert år jeg. Hadde egentlig ikke så store forhåpninger heller... men det ble til at vi så det meste mens vi spiste middag.
Usikker Skrevet 1. mars 2003 #5 Skrevet 1. mars 2003 Ha'kke hørt på alle jeg ............. men - et spørsmål.... Hvor mange ganger har Norge vunnet MGP???? Jeg mener 2 ganger............ Bobbysocks og Secret Garden. Har vi vunnet flere ganger :o (På NRK sin spørrekonk. er nemlig svaret 3....... )
Gjest Starya Skrevet 1. mars 2003 #6 Skrevet 1. mars 2003 Fisj, æsj og uff. Av de som er med synes jeg "one" var minst fæl.. Og hva har de der svenskene der å gjøre? Rejects fra nabolandet.. :evil:
Gjest Lea Skrevet 1. mars 2003 #7 Skrevet 1. mars 2003 Hmm.. hakke peiling jeg.. men mener at det var noe en gang for leeenge siden. Eller tenker jeg på OL nå?
Gjest Lea Skrevet 1. mars 2003 #8 Skrevet 1. mars 2003 På denne siden sies det at noerge har bare 2 seiere: http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_gra...ix/2467424.html
Nala Skrevet 1. mars 2003 #9 Skrevet 1. mars 2003 Æsj, så mange typiske GP-låter da. Og verst av dem alle er den ekle sangen til de svenske damene. Og den "Good evening Europe". Hørt tusen ganger før, synes jeg. Men men, smaken er som baken Selv likte jeg den "You got a hold on me" eller noe sånt. Dame med mørkt krøllete hår som framførte den. Litt Sheryl Crow-aktig. Men den kom ikke til superfinalen en gang, så min stemme hjalp ikke (jepp, innrømmer det, jeg stemte :oops: ).
jordbær Skrevet 1. mars 2003 #10 Skrevet 1. mars 2003 HUFF! Skulle tro man hadde kommet lengre enn dette! :o
Gjest care Skrevet 1. mars 2003 #11 Skrevet 1. mars 2003 Ja ja, da blir det sisteplass denne gangen også......at vi aldri lærer
Barbie Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2003 Det var kanskje den MINST dårlige som vant,men den kommer neppe langt i GP! Den var jo så treeeg....... Fin som klinevise,sikkert! :oops: Ismen
Gjest Lea Skrevet 1. mars 2003 #13 Skrevet 1. mars 2003 Syntes at han sang SURT jeg. Men funlgte ikke heeelt med akkurat da. Men han var jo ganske søt da Spørs om det hjelper noe særlig... Vel, da er vi kanskje spart for Grand Prix neste år da?
Gjest care Skrevet 1. mars 2003 #14 Skrevet 1. mars 2003 Den var jo så treeeg....... Fin som klinevise,sikkert! :oops: Ismen ....eller sovevise.......
Pink Skrevet 1. mars 2003 #15 Skrevet 1. mars 2003 Likte Alfie jeg, fin sang, som skilte seg ut fra det andre mølet (og fin fyr )... håpet han skulle vinne, men neida. Han som vant var bare nitrist, var nesten så jeg sovna... :-? Den til Bettan og Co, var bare pinlig!
Gjest care Skrevet 1. mars 2003 #16 Skrevet 1. mars 2003 Men han var jo ganske søt da Spørs om det hjelper noe særlig... Neppe, noe skjønnhetskonkurranse var det ikke. Synes Alfi er litt modell aktig pen
Lemoni* Skrevet 2. mars 2003 #17 Skrevet 2. mars 2003 lea skrev: Syntes at han sang SURT jeg. Men funlgte ikke heeelt med akkurat da. Men han var jo ganske søt da Spørs om det hjelper noe særlig... det er tydelig at lea ikke er særlig musikalsk.. til alles informasjon så er jostein uhyre talentfull!!! og i motsetning til alle andres mening så mener jeg at det faktisk var en hel del bra låter i år til å være grand prix. og takk gud at bettan ikke vant, så noen av de nye talentene vi har her i landet kan komme fram!! blir så sint!! jostein er THE BEST!!!
Gjest Lea Skrevet 2. mars 2003 #18 Skrevet 2. mars 2003 Vel.. jeg har vel ikke mer enn noen år på pianobenken bak meg. Men det er mulig at sangen skulle være litt "sur" da. Sto midt i Bernaise-sausen da den ble vist, men sambo (som neppe kan betraktes som umusikalsk) utbrøt: "Åhh.. herregud!" Smaken er fortsatt som baken. Men dersom du kjenner denne personen, så vil jeg tro at du vet mer om hans talent og kanskje ikke er like kritisk som oss andre.
Lemoni* Skrevet 2. mars 2003 #20 Skrevet 2. mars 2003 ja, en venn. kanskje ikke så vanskelig å gjette.. han viste seg riktignok ikke fra sin beste side ved den første fremføring. og ved å lese kritikken deres så antar jeg at dere ikke er særlig fan av konseptet i utgangspunktet. det er heller ikke jeg og hadde jeg sittet hjemme i sofaen heller enn i spektrum så hadde nok jeg også hatt et annet syn på deltagerne. men jeg kan forsikre dere alle om at han er virkelig talentfull!! for ikke å snakke om en inspirasjon! så vær litt nasjonalistiske og hei på han dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå