Gå til innhold

Hva om vannet går?


blå

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd at vannet har gått mens de har vært i dusjen/badekaret? Har planer om å sitte i badekaret når riene starter så lurer på hvordan det blir med tanke på å merke om vannet har gått.

Tror du vil merke det for det. Føltes som å tisse på seg, men der man ikke hadde noen kontroll over det. Mener også at alt av spark kjentes annerledes ut med mye mindre vann i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg født 8 ganger, og ved alle fødslene gikk vannet først like før babyene kom ut, for å si det sånn. ;)

:overrasket: 8 stk!!!! :overrasket::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre, jeg skal aldri føde...

Jooooda Frysepulver! Jeg har fått 2 barn og vannet har ikke gått i det hele tatt på meg, kom samtidig som ungen kom ut. Ekstra glatt og nesten "enkelt" å føde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i landet er det faktisk vanlig at hvis vannet går når du er på butikken så får du alt du har i handlevognen gratis (det blir betalt av butikken og kjøres hjem til deg). Så når termin nærmer seg planlegger jeg å vandre rundt i butikken med mange kjempedyre varer :legrine:

Bare synd at man ikke kan forutsi når vannet skal gå.. Kan se dumt ut å vandre rundt i butikken hele dagen med de samme varene, spesielt plasma TV og sånt :klø: ;)

Jeg hadde da bosatt meg på Harods med en handlevogn full av eksklusive ting. Syns jeg ser 5 stk høygravide vaggende rundt i kjøpesenter time etter time. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...