treningsjenta Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 ja da var denna påsken over også. fridagene hvor vi kunne gjøre hva vi ville, være med familien og sove lenge... det har jammen meg vært deilig. så var det pån igjen imorra, skole og jobb og det vanlige stresset.. er dte bare meg som gruer litt og ville hatt litt mer fri???
Gjest Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg gleder meg faktisk jeg.. Samboer har vært på ferie og kattene har vekt meg klokka seks hver morgen så heh..
Gjest niomi Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Nei, nå har jeg hatt fri siden onsdag, så nå klør jeg i fingrene etter å komme i gang igjen med normal rytme og å komme meg på jobb i morra. Hadde jeg hatt fri lenger nå, hadde jeg gått på veggen av kjedsomhet.
monja Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Det er ikke sånn at jeg jubler over arbeidsdag i mårra, men det skal bli litt deilig og. Påskefri er godt, men siden det er mange helligdager på rad blir det en smule kjedsomt på slutten
Gjest Frøken Titt Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Nei, men så jobber ikke jeg før Torsdag. Har skole i morgen da, men det er så få timer.
Gjest Septima Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Gruer meg ikke til å jobbe igjen, men kunne godt hatt en fridag eller to til...Har vært borte hele påska, så hadde vært greit med litt fri til å få unna ting her hjemme.
Kayli Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Skal i alle fall bli deilig å få ungene i barnehage/skole igjen. De har krangla en del - blir litt kjedelig med så mange fridager og så dårlig vær...
bulla Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Gruer litt, mest til det å stå opp tidlig i mårra. Men jeg vet at når den første arbeidsdagen er over, så har jeg kommet i vanlig gjenge igjen. Men må innrømme at det har vært godt å sove lenge, rusle rundt i morgenkåpe og spise en lang frokost uten å se på klokka.
Varda Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Jeg gleder meg til å komme meg på jobb og inn i den vanlige hverdag igjen og få se andre mennesker igjen.
ToveM Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Gruer meg ikke akkurat til jobben igjen imorgen, men skulle gjerne hatt litt lengre ferie jeg, selv om jeg p.g.a turnus faktisk har hatt fri i nesten 2 uker
murray Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Gleder meg til "hverdagsrutinene" mine. Veldig glad i dem. Men som nevnt over er det fint å slaske rundt i morgenkåpe og drikke kaffe til alle døgnets tider. Men nå begynner familielivet å gå meg litt på nervene her, på tide å dra tilbake til sin egen leilighet
Adonia Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 jeg er trist fordi påsken er over for det første fordi kjæresten min måtte reise tilbake til militæret i natt. og fordi nå er det slutt på bare fri og masse kos. rett på med jobb igjen i morgen! æsj
niva Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 har heldigvis en dag fri til. er ikke skole igjen før i morgen. da er det to hele dager med ADR-kurs... off.. :icon_frown:
Dalila Skrevet 10. april 2007 #14 Skrevet 10. april 2007 Æsj, hverdag igjen ja.... Påsken kunne gjerne ha vært dobbelt så lang for min del. Sikkert fordi jeg vet at jeg går inn i en knalltøff periode på jobb nå. Men alt har egentlig sin sjarm, både ferie og hverdag
Lillie Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 (endret) slettet Endret 23. august 2007 av Lillie
Ugla Skrevet 10. april 2007 #16 Skrevet 10. april 2007 ...Og noen må jobbe (minst) like mye, enten det er jul eller påske...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå