linky Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Er det noen av dere her som har en enkel oppskrift på lapsgaus?
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 L-a-p-s-k-a-u-s. Kjøttet brunes i gryte, tilsett løk, buljong og grønnsaker (poteter, gulrøtter, kåltot etc.) fyll på med vann og la koke til kjøttet er mørt og grønnsakene er myke. Smak til med salt & pepper og frisk persille. Server med flatbrød.
Arkana Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Her har jeg lagt ut oppskrift på de tre typene jeg liker best. Enkle å lage alle sammen.
meta2 Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Har handlet grønnsaker i dag. Hadde kjøtt igjen etter middagen på søndag. Vi bruker pølse i og.
linky Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Her har jeg lagt ut oppskrift på de tre typene jeg liker best. Enkle å lage alle sammen. ← Takk skal prøve ut en av de
Gjest Fruktfat Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 man tager en pose frosne lapskausgrønnsaker, har i buljong og 4 dl vann, og tilsetter stekte pølsebiter. kokes til den er passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå