Gå til innhold

one night stand... billig eller bra?

Gjest anonym

er one night stands greit?  

1. 1. er one night stands greit?

• ja, hvorfor ikke...?
      22
    • bare hvis det er med noen man kjenner
      6
    • nei absolutt ikke!! bare horer driver med sånt!
      7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Der ikke så bra å være for gammel heller når man debuterer seksuelt.

Kanskje noe av det dummeste jeg har lest i denne debatten. Det spiller da ingen rolle om man debuterer etter man har fylt 20? Heldigvis så er ikke sexlivet forbi når man passerer 30 år. Og det er ikke alltid det har så mye med hvor mye sex man har før man liker det, men det har noe med hvor forberedt man er, om man vet hva man selv liker. Det er onani det, og det hjalp meg masse til å like sex da jeg hadde det første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nivvy

Det ser bedre ut i "cv'n" å ha hatt få eller ingen enn å ha hatt utallige ones, men jeg forkaster ikke mennesker som gjør det, det er sikkert de som får glede av det. Selv om jeg kan forestille meg at det i lengden blir veldig ensomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kanskje noe av det dummeste jeg har lest i denne debatten. Det spiller da ingen rolle om man debuterer etter man har fylt 20? Heldigvis så er ikke sexlivet forbi når man passerer 30 år.

DEt tar nok en stund for damer og finne ut av sex.

Det tror jeg de fleste vil si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente, 23

Man kan finne ut mye om seksualitet og sin egen kropp ved å onanere. Må ikke ligge med masse folk for å få et godt sexliv. For meg var det viktig at jeg var trygg på meg selv og partneren, og at jeg kjente min egen kropp!! :blunke:

Brukte ikke 5 år på å like sex nei!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med jente, 23. Onani er helt topp, man lærer masse, og blir trygg på seg selv. Man behøver ikke å debutere tidlig for å få det godt. Noe av vitsen med sex er jo også å kunne si til sin partner hva man liker og ikke, og da er det kanskje lettere å snakke om dette med sin kjære enn en full kar man møtte på byen. Det er sammen med min kjære at jeg liker sex, og det tok meg ikke lang tid å like det når man har sex med en man er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Nei, prøv å konsentrere deg om et fast forhold. Inntil det skjer, kan du jo prøve alt annet enn samleie da :blunke: Berøring gir også varme vet du :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening:

Jeg synes ikke noe om ONS.

Jeg har hatt 2 av dem selv, begge to før jeg fylte 20.

Nå angrer jeg på begge to. Det gav meg ingenting.

Sex er for meg noe som man skal dele med noen man er glad i. Sex uten kjærlighet er helt uaktuelt for meg nå.

Jeg er enslig, og har vært det lenge.

Har jeg av og til lyst på sex? Ja, selvfølgelig.

Men jeg onanerer heller enn å ligge med en fremmed eller en jeg ikke ønsker et forhold til.

Min neste sexpartner blir forhåpentligvis den mannen jeg gifter meg med.

Prippen? Sikkert...

Men dette er det som er rett for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening:

Jeg synes ikke noe om ONS.

Jeg har hatt 2 av dem selv, begge to før jeg fylte 20.

Nå angrer jeg på begge to. Det gav meg ingenting.

Sex er for meg noe som man skal dele med noen man er glad i. Sex uten kjærlighet er helt uaktuelt for meg nå.

Jeg er enslig, og har vært det lenge.  

Har jeg av og til lyst på sex?  Ja, selvfølgelig.

Men jeg onanerer heller enn å ligge med en fremmed eller en jeg ikke ønsker et forhold til.

Min neste sexpartner blir forhåpentligvis den mannen jeg gifter meg med.

Prippen? Sikkert...

Men dette er det som er rett for meg. :)

Gift deg med meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel egentlig passe på hva jeg skriver nå, men ONS er i og for seg greit, hvis min ikke har andre å tenke på.

Snakk om å kaste stein i glasshus...

Klem Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...